Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 20:51

утре ще пиша каква е болестта :( дано не е нещо сериозно
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 19 Авг 2009, 21:35

[quote="Xscape"]А аз защо си мисля, че не е трябвало да гасиш мотора, а да го оставиш да поработи, за да се охлади... я някой по-компетентен да се изкаже - като загрее повечко по-добре е да се загаси или да работи на едно място мотора.


Прегрял мотор не се гаси,когато всичко е в изправност по охладителната система и не е хвърлил антифриз :!: Например,ако е загрял повечко от напън-тогава-да!Не се гаси веднага!Но ако е отказала водната помпа,или примерно термостатът е блокирал в затворено положение (това съм го патил) - тогава какво?Ще го оставиш да се опече ли :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 22:28

ned_gm28 написа:
Xscape написа:А аз защо си мисля, че не е трябвало да гасиш мотора, а да го оставиш да поработи, за да се охлади... я някой по-компетентен да се изкаже - като загрее повечко по-добре е да се загаси или да работи на едно място мотора.


Прегрял мотор не се гаси,когато всичко е в изправност по охладителната система и не е хвърлил антифриз :!: Например,ако е загрял повечко от напън-тогава-да!Не се гаси веднага!Но ако е отказала водната помпа,или примерно термостатът е блокирал в затворено положение (това съм го патил) - тогава какво?Ще го оставиш да се опече ли :?:


да точно и аз така знам,доста колици съм потрошил,ама с тоя дизел се наплаших от тоя форум....стрелката се джвижеше рязко а не плавно,за това прецених че неможе да е вдигнала критична темп и за това я угасих,да водата вреше и започна да тече от маркуча на самото казанче,но изтече около 100-200гр
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Авг 2009, 22:34

добре че си го изгасил,аз моя точно като твоя случаи не го загасих и тои изгасна сам ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 22:43

[quote="petio_bmw 318is"]добре че си го изгасил,аз моя точно като твоя случаи не го загасих и тои изгасна сам ИзображениеИзображениеИзображение[/quotи

и какжо стана колега,кажи че съм се подпалил,по-добре ли е че съм я загасил ?
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Авг 2009, 22:46

Стига глупости бе... най-тъпото е да спреш веднага и да я угасиш... определено има сми да я пуснеш по инерция за малко (ако можеш да я угасиш и така да покараш няколкостотин метра, че да се поохлади двигателя, ма е опасно, че нямаш хидравлика и спирачките малко... ма е оптималният вариант :D ), щото вероятно ти е духнала водната помпа... и ако спреш веднага и я угасиш, цялата топлина остава там и ще разцепи тотално маторя...

Но спреш ли веднъж, няма причина да го оставиш да работи... след като се е стигнало до там, значи и на място няма да се охлади само... охлаждаш по инерция, спира, гасиш я и бързо дигаш капака... тва е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Авг 2009, 23:01

Аз се разминах само с гарнитури и нов радиатор,че стария гръмна.Ако ти работи двигателя добре няма смисъл да го бараш,следи само дали ще почне да меши антифриза и маслото или да има течове,а относно прегряването ти според мен е 100% капачката на радиатора и добре че си я изгасил щото в тоя случаи няма охлаждане .Надявам се да не е нещо сериозно :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 7.02.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: V8

Мнение от Cobb » 19 Авг 2009, 23:05

Добре де, аз още съм зелен и не разбирам, ама ще следвам пътя на логиката.
В охладителната система има охладителна течност.Тая течност циркулира с помоща на помпа.Помпата се захранва от двигателя.Значи ако двигателя не работи, няма помпа, няма течност, няма охлаждане.Като се изгаси и се пусне по инерция, къде е смисъла ? Ако спрем колата, и я оставим да работи, имаме циркулация, но нямаме въздушна струя, която да охлажда течността...не мисля, че кипяща течност, може да охлади прегрял и все още работещ двигател, само от джиението си в системата.

Питам, защото с прединшата ми кола, имах подобна случка(е не с 200, а в задръстване) и я изгасих, оставих я на сянка и 24ч не съм я пипал.Вярно, течността не беше кипнала, ама стрелката беше в лютеницата до край :) На другия ден си палнах и все едно нищо не е било.Колата си работи и до днес, без да гори масло/вода, както си е била и преди.

Та защо е най-тъпо да я угасиш.Ами ако няма къде да я пуснеш по инерция, както в моя случай ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 23:10

[quote="petio_bmw 318is"]Аз се разминах само с гарнитури и нов радиатор,че стария гръмна.Ако ти работи двигателя добре няма смисъл да го бараш,следи само дали ще почне да меши антифриза и маслото или да има течове,а относно прегряването ти според мен е 100% капачката на радиатора и добре че си я изгасил щото в тоя случаи няма охлаждане .Надявам се да не е нещо сериозно :winky:[/qu

мерси колега,чул те господ,аз я запалих след около 10мин ама на риск и започна пак да вдига темп и спирам......а на колегата с гасенето явно не му е ясно че в такъв момент и минималното охлаждане е от голямо значение,дори отварянето на капа за да излезне топлината е от значение
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 19 Авг 2009, 23:18

сменяй водната помпа, и газ пак... принципно не се гаси веднага, ама в твоя случай нямаше да ти помогне тва... щом общо взето си спрял овреме, само помпа... то така или иначе ще я смениш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Авг 2009, 23:31

Владо написа:сменяй водната помпа, и газ пак... принципно не се гаси веднага, ама в твоя случай нямаше да ти помогне тва... щом общо взето си спрял овреме, само помпа... то така или иначе ще я смениш ;)



хахахх дано дано и аз така викам
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.12.2008

а

Мнение от гецата_89 » 19 Авг 2009, 23:59

водната помпа колега при мен са6тия проблем

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 20 Авг 2009, 0:34

що не гледаш стрелката на температурата
за да караш дизел трее да си кривоглед
едното око на пътя другото на стрелката
вече съм така от 3 месеца и немам дерт
и повече от 150 не съм вдигал
страх ме е да не се насере моторо
ама мрънкя мазно-хората не верват че била дизел ....тъй че ако мислиш да караш пак с 200-продавай я таа и си купи бенз
дизелите при нас над 300 000 и са си инфарктни
не искат тормоз.......съвет от мен
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 20 Авг 2009, 0:42

За да не се стига то такъв проблем се сменя водната помпа на 2.5 тдс моторите профилактично и е най-добре да се сложи с метална турбинка. Сменя се и термостата, и антифриза и чак тогава газ и не с 200 ами и с 300, ако може да ги вдигне и нищо няма да й стане. Лошото е, че не си го направил навреме това цялото обслужване, но да се надяваме, че сега само това ще да е като проблем.
Относно гасенето и негасенето на мотора в случая със счупената турбинка на водната помпа е единсвеният вариант моторът да се изгаси.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 763
Регистриран на: 13.02.2006
Местоположение: Сливен
Кара: ше E36 320 Coupe

Мнение от Totogada » 20 Авг 2009, 11:53

Cobb написа:...Ако спрем колата, и я оставим да работи, имаме циркулация, но нямаме въздушна струя, която да охлажда течността...не мисля, че кипяща течност, може да охлади прегрял и все още работещ двигател, само от джиението си в системата.

Колега..затова си има ел.перки и виско :winky:
Към автора на темата...какво стана погледнаха ли какво е дириджето на дизелчето? Стискай палци да е малкият дявол(помпа..гарнитура),че ако е кратуната там почват едни грозни филми :roll:
Изображение
R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook