Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Юни 2009, 12:09

А ако се сложат чисто нови повдигачи ще причукват ли пак сутрин?
Или при старт след няколко дни престой?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 25 Юни 2009, 14:26

При 46лв цена на парче за нов едва ли някой ще може да отговори на тоя въпрос :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 25 Юни 2009, 15:21

vld написа:А ако се сложат чисто нови повдигачи ще причукват ли пак сутрин?
Или при старт след няколко дни престой?


Би трябвало, логикатае проста. Чисти маслени магистрали, чисти касетки, чисти повдигачи, чисто и качествено масло, след загасяне на мотора и престояване поне 10-12 часа, маслото се оттича и налягането спада, нормално е да докато се качи налягането при първи старт да изтропат. Така са всички коли с хидравлични повдигачи от Орлите, т апрез ваг групата та до нас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 25 Юни 2009, 23:37

vld написа:А ако се сложат чисто нови повдигачи ще причукват ли пак сутрин?
Или при старт след няколко дни престой?

Няма да чукат изобщо :winky:
Няма нова кола с чукащи повдигачи :idea:

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

.......

Мнение от Тоо Cool » 28 Юни 2009, 19:29

Правилно-аз ги смених с чисто нови и НЕ чукат като не е палена колата по 1-2 дни!!!!
Иначе евала на Сони за подробната тема!!!! ;)
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Юни 2009, 21:04

Ми наблюденията са ми, че на не чистени пождигачи не чукат, когато се изчистят, чукат за половин, една секунда. Оттам ми идва и логиката за чисти магистрали и масла, че и при новите би следвало да ичука за същото време, защото задължително спада налягането на маслото в тях когато не е раборил мотора известно време. Не спада налягането, когато е запушен повдигача и дефакто няма откъде нито да се надуе, нито да се изпразни. Сега, тук идва и момента с маслата и вискозитетите им. Иво кара с Кастрол 5/50, както знаем не съм фен н аова масло, показва се и при паленето, маслото трудно се качва и бавно му загасва лампата, а с предишното масло, не бе така. На друга кола, която се кара с Лики Моли с молибден 10/40, след тази процедура, този ефект май го нямаше с първия старт. Моята кола се кара от известно време с Яко 15/50 и ако не съм я палил 2-3 дни изтропват за 2-3 секунди, ако се пали на сутринта, изчукват за половин секунда, но това стана след промивка на мотора и не съм си чистил повдигачите ощ, това ще го направя скоро и ще сложа или 10/60 или 0/40, да видя какво ще стане, все пак, обичам да експериментирам, но на мой гръб.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от ares2 » 16 Сеп 2010, 20:21

колеги извадих едни повдигачи за монтаж които си седят от година извън мотора. половината не се движат изобщо..
дали ще се размърдат сами или да мина през тази процедура която е описал sonny?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Сеп 2010, 20:31

Браво за темата. Много полезно. Дано да я видим на върха на списъка.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от sonny » 16 Сеп 2010, 21:01

ares2 написа:колеги извадих едни повдигачи за монтаж които си седят от година извън мотора. половината не се движат изобщо..
дали ще се размърдат сами или да мина през тази процедура която е описал sonny?

Ако са пълни и поддават при натиск, значи са за смяна, когато една хидравлична система е пълна и е в изправност, тя не трябва да има мърдане, а повдигача е точно такъв. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от ares2 » 16 Сеп 2010, 21:06

да.. мерси . лошото обаче е че няма как да разбера кои е пълен и кои не. стоят на склад от много време :) ..
освен да ги мина на профилактиката която ти си показал пък.. поне ще съм спокоен че са ревизирани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от Thebimmerfan » 16 Сеп 2010, 23:04

Колеги, като стана въпрос за повдигачи - моите на студен мотор не чукат, но го правят на горещ при запалвне, за няколко секунди (в горещо време), когато колата е била загряла, угасил съм я за малко (20-30 минути) и пак я запаля. Това пък от какво може да е? Поздрави.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от sonny » 17 Сеп 2010, 0:01

Thebimmerfan написа:Колеги, като стана въпрос за повдигачи - моите на студен мотор не чукат, но го правят на горещ при запалвне, за няколко секунди (в горещо време), когато колата е била загряла, угасил съм я за малко (20-30 минути) и пак я запаля. Това пък от какво може да е? Поздрави.

В най-масовите случаи от лошо или старо масло, слабо налягане на маслената помпа, а и от износване на повдигач, горещо масло = на разредено масло = на не добро уплътняване на повдигача.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от gi4o » 17 Сеп 2010, 0:24

колеги, като стана въпрос /почва да ме хваща старах от отговорът, който ще получа/, мойте тропат сутрин доста продължително 3-4 минути! каква може да е причината и какво да предприемам, докат не е станало късно?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от Thebimmerfan » 17 Сеп 2010, 7:30

[quote="sonny]
В най-масовите случаи от лошо или старо масло, слабо налягане на маслената помпа, а и от износване на повдигач, горещо масло = на разредено масло = на не добро уплътняване на повдигача.[/quote]



Колега, ама те чукат само няколко секунди, ако беше от маслената помпа (или от износен повдигач) нямаше ли да чукат постоянно?
Последна промяна Thebimmerfan на 17 Сеп 2010, 20:55, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки

Мнение от ares2 » 17 Сеп 2010, 7:48

sonny виждам че си ги слагал в бензин. ако ползвам нафта? дали ще се почистят по добре?
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook