проблем с охлаждането: не включва перката

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 17 Мар 2009, 22:05

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648

Звъни на човека и отивай да ти погледне колата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
Пол: Мъж
Кара: ше e36 седан M43B18
Мечтае да кара: М5

Мнение от camburko » 18 Мар 2009, 1:22

благодаря за съдействието колега, утре му звънкам
Животът е като стълба в кокошкарник, къс и осран.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
Пол: Мъж
Кара: ше e36 седан M43B18
Мечтае да кара: М5

за затваряне

Мнение от camburko » 24 Мар 2009, 19:20

понеже повечето колеги не споделят как са си оправили проблемите, аз реших да пиша.
значи мотора прегря, оттам нова гарнитура глава,гумички клапани, водна помпа, термостат.
разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.
това е вече е за затваряне.
Животът е като стълба в кокошкарник, къс и осран.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: за затваряне

Мнение от St.Dilov » 24 Мар 2009, 19:35

camburko написа:разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 24 Мар 2009, 22:27

Един хубав край на темата, както bmwdriver, аз и още хора неведнъж са го писали.. вземете ли ново БМВ Е36 (имам опит само с такова) почти задължително е да смените - водна помпа, термостат и евентуално ако имате виско, за да нямате проблеми.

Лично аз.. имах проблеми с температурата - оказа се разменени букси на 2-та температурни датчика.. но от опит казвам - при изряден термостат и водна помпа, колата прегрява трудно при нормално каране - такива за 20 метра - няма как да стане - аз лично посред лято си свалих разваленото виско - карах колата до магазина да взема ново и въобще и не понечи да прегрява.

Но пак повтарям - за да ви е мирна главата с температурата на колата (нещо много важно и често срещан проблем) отделете малко пари и сложете НОВИ водна помпа с метални витла, нов термостат и евентуално виско
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: за затваряне

Мнение от ~Мишо~ » 25 Мар 2009, 0:34

camburko написа:понеже повечето колеги не споделят как са си оправили проблемите, аз реших да пиша.
значи мотора прегря, оттам нова гарнитура глава,гумички клапани, водна помпа, термостат.
разбрах доста болезнено да не се отлагат ремонтите по колата че излизат скъпи накрая.
това е вече е за затваряне.

Още на 16-ти колегите Mollov и vld ти писаха какъв ти е проблема и как да го решиш , не виждам какво повече ти трябваше...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook