има ли "нормално загряване"?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Фев 2009, 19:42

моята стрелка след около 1.5км пробег като съм с нов термостат застава на 2мм вдясно от средата и засега надявам се и завинаги нито при 6700об нито при нормално каране мърда наляво или надясно като нарисувана е, де и бензина да беше така :mhihi:
Последна промяна стан на 12 Фев 2009, 19:44, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

Мнение от killswitch » 12 Фев 2009, 19:43

благодаря колеги,иначе и аз си мисля че при определени условия наистина може леко да мръдне стрелката,в рамките на допустимото разбира се,не говорим за тръгване към червената зона.това беше и идеята на самата тема хората с повече опит и знания да споделят кога са възможни аномалии и мит ли е непомръдващата стрелка.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Фев 2009, 19:46

По принцип при М44 маторя на iS-овете началото на помръдването на стрелката в дясно означава достигане на 102С на датчика... в този момент стрелката почва да се отклонява... между 82С и 101С положението й е право нагоре.. достигането на 3/4 или дясната бяла линия мисля беше при 106С... ако не е лъжа... достигането до 3/4 не е особен проблем, ако е за кратко... от там нататък.... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Фев 2009, 19:46

да но трябва да си в много екстремни условия за да се случи това (сигурно ограничител на място при 50*С външна температура) аз не съм имал ситуация в която да мръдне, камо ли зимата. Преди ми мърдаше ама наляво но това беше от термостата който беше 88* а в реалоем и навсякъде го дават че трябва да е 92 какъвто купих

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Фев 2009, 23:08

на мен стрелката ми мърдаше от преебана капачка на радиатора.Като стигне червеното и мотора почне да трака като дизел и после изгасне,ква е температурата горе-долу?????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 12 Фев 2009, 23:13

petio_bmw 318is написа:....Като стигне червеното и мотора почне да трака като дизел и после изгасне,ква е температурата горе-долу?????

горе-долу малко след критичната... :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: 320
Мечтае да кара: m3

Мнение от fifiperoto » 12 Фев 2009, 23:31

върви ли след тази температура :shock: гледал ли си главата после :?:
Bayerische Motoren Werke

Изображение


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 12 Фев 2009, 23:45

Mollov написа:По принцип при М44 маторя на iS-овете началото на помръдването на стрелката в дясно означава достигане на 102С на датчика... в този момент стрелката почва да се отклонява... между 82С и 101С положението й е право нагоре.. достигането на 3/4 или дясната бяла линия мисля беше при 106С... ако не е лъжа... достигането до 3/4 не е особен проблем, ако е за кратко... от там нататък.... :roll:

Края на синята зона-52.3С;Първото бяло деление-62.2С;Средно деление-83.3С;Трето бяло деление-109.4С;Начало на червената зона-123.9С;Край на червената зона-132.8С
Мисля,че при Е36 термометърът е направен тъпо!Нямаше ли да е по-добре,ако червената лампа светваше примерно,когато стрелката достигне последното бяло деление?Това ще предупреждава много по добре,защото светването на лампа се забелязва значително по-лесно,отколкото отклонението на стрелката.Какво в същност означава при съществуващото положение светването на лампата?Може би"Честито,по всяка вероятност,току що си прецакахте двигателя!"
При по-стар модел BMW 5-та серия има дори звуков сигнал(наподобяващ камбанка),който предупреждава за повишаване на температурата,но не когато вече е прегрял мотора.
Последна промяна ned_gm28 на 12 Фев 2009, 23:56, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Фев 2009, 23:46

fifiperoto написа:върви ли след тази температура :shock: гледал ли си главата после :?:
то тва беше преди 1,5 година главата удържа на напъна,ама радиатора се пръсна и половината гарнитури се бяха буквално разложили иначе колата си върви дори и сегментите не бяха запекли.Голям късмет или корав мотор,а може и двете.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: 320
Мечтае да кара: m3

Мнение от fifiperoto » 12 Фев 2009, 23:52

и аз мойта я прегрях миналия мес. но одържа ''железни'' са двигателите на БМВ :yes:
Bayerische Motoren Werke

Изображение


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 13 Фев 2009, 2:18

Това и аз съм го чел в книжката. Преди много време един път ми подмина малко средата, но откакто съм сменил термостата при квото и да е каране не ми е мърдала та дори и с 0.5л по-малко

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Фев 2009, 11:29

ned_gm28 написа:Края на синята зона-52.3С;Първото бяло деление-62.2С;Средно деление-83.3С;Трето бяло деление-109.4С;Начало на червената зона-123.9С;Край на червената зона-132.8С


Това за кои мотори цитираш? За М44? Щото има разлика... при малките компоти и температурните датчици са на по-ниска температура направени да врътват ел. перката. Например при 316i Compact е на 80С, като не мисля, че тогава 3/4 ще бъде на 110С при тях... но може и да греша. Като търсех нов температурен датчик за радиатора за мойта кола и диапазона беше много сериозен... от 80С за стартиране та чак до 95С (в зависимост от модела).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 15 Фев 2009, 11:14

Абе мойта стрелка се заковава на 1мм някъде от средата в дясно и не мърда грам при никакви условия... Има ли значение, че е малко в дясно или трябва да е точно на чертата при условие, че не мърда?
Mens sana in corpore sano

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Фев 2009, 13:18

стан написа:моята стрелка след около 1.5км пробег като съм с нов термостат застава на 2мм вдясно от средата


E на това му се вика бързозагряваща кола... чак да не повярва човек... тия 1.5км изцяло в задръстване ли са? 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 16 Фев 2009, 11:44

Mollov написа:
стан написа:моята стрелка след около 1.5км пробег като съм с нов термостат застава на 2мм вдясно от средата


E на това му се вика бързозагряваща кола... чак да не повярва човек... тия 1.5км изцяло в задръстване ли са? 8)

Мойта кола лятно време и стрелка в някъде по средата на синята зона, загрява точно за 1.5-2 км. каране в средни задръствания.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook