Въпросче - Тоя маркуч от къде е
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Прилича ми на маркуча с клапана за отоплението на дроселовата клапа при М50;52, който се намира в кутията на въздушния филтър, или отдушника на резервоара с кутията с активен въглен.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
ивчо3 написа: или отдушника на резервоара с кутията с активен въглен.

Нека просто доближи въпросния маркуч до носа си,и чрез обонянието ще излезне от какво е.
На мен ми виси същия маркуч и понамирисва на бензин.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Борис_Малинов написа:ивчо3 написа: или отдушника на резервоара с кутията с активен въглен.
![]()
Нека просто доближи въпросния маркуч до носа си,и чрез обонянието ще излезне от какво е.
На мен ми виси същия маркуч и понамирисва на бензин.
Преди малко ходих да видя дали мирише на бензин - покарах 50км градско и спяр при запален мотор помирисах но на нищо не миришеше - даже подавах газ пак на нищо не миришеше
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
А като работи двигателя,въпросния маркуч не смуче ли въздух.
Моя при работащ двигател създва вакум,след като го запуша леко падат оборотите на двигателя,когато го отпуша леко се покачват.
Най-добре проследи точно от къде идва този маркуч.
За моя се вижда,че идва точно так където стои горивния филтър на М50,но на М52 то там се намира май резервоара за бензиновите пари,който е пълен с активен въглен.
Моя при работащ двигател създва вакум,след като го запуша леко падат оборотите на двигателя,когато го отпуша леко се покачват.
Най-добре проследи точно от къде идва този маркуч.
За моя се вижда,че идва точно так където стои горивния филтър на М50,но на М52 то там се намира май резервоара за бензиновите пари,който е пълен с активен въглен.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Борис_Малинов написа:А като работи двигателя,въпросния маркуч не смуче ли въздух.
Моя при работащ двигател създва вакум,след като го запуша леко падат оборотите на двигателя,когато го отпуша леко се покачват.
Най-добре проследи точно от къде идва този маркуч.
За моя се вижда,че идва точно так където стои горивния филтър на М50,но на М52 то там се намира май резервоара за бензиновите пари,който е пълен с активен въглен.
Нямаше и вакум

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Еми съвета от мен:следиш го внимателно и виж точно къде ще те отведе.Така има да си гадаеме до безкрайност.
Не се изключва и вероятноста да е монтиран допълнително,кой зна е за какво??
Не се изключва и вероятноста да е монтиран допълнително,кой зна е за какво??


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Борис_Малинов написа:Еми съвета от мен:следиш го внимателно и виж точно къде ще те отведе.Така има да си гадаеме до безкрайност.
Не се изключва и вероятноста да е монтиран допълнително,кой зна е за какво??
Колега аз съм постнал снимка на първа страница от къде е цялата тая система
BT9028BA написа:Това по тънкото маркуче отива там където излиза по дебелия - ако това може да ви помогне
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
E тук със сигорност е пообългарявано...разкачи въпросния маркуч от към двигателя и провери дали прави вакум или налягане,пък после ще му мислим.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Борис_Малинов написа:E тук със сигорност е пообългарявано...разкачи въпросния маркуч от към двигателя и провери дали прави вакум или налягане,пък после ще му мислим.
Не мился че е побългарявано защото колата дойде с това от Германия но тогава мотора беше М50Б20 с Ванос и после го сменях и от там си мисля че като са ми го слагали са забравили да сложат това маркуче на мястото му
Утре ще откача по малкото маркуче и ще видя дали ще прави вакум и ще пиша в темата
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Aбе такива работи няма оригинално по колата, тва е некакъв спешъл германски турбо пърфоманс..
Откъде идва малкото маркуче наснимай го по-подробно, ако трябва махни капака на рейката преди това да се види като хората. Напипай го ако е под колектора и обясни къде отива. На колектора отдолу има две дупки - едната за стъпковото мотче и маслените пари, другата за прогресивния клапан на горивото.
Може и да не идва от колектора ти ше кажеш...
Откъде идва малкото маркуче наснимай го по-подробно, ако трябва махни капака на рейката преди това да се види като хората. Напипай го ако е под колектора и обясни къде отива. На колектора отдолу има две дупки - едната за стъпковото мотче и маслените пари, другата за прогресивния клапан на горивото.
Може и да не идва от колектора ти ше кажеш...
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
здравеите колеги. колата съм сигурен, че не му е побългарявана защото и моита доиде по сащия начин от германия. мотора е м42 и доста распитвах по сервизите за какво служи каде е било трябва ли да има нещо там и навсякаде дигаха рамене и ме питаха гас имала ли е.колата продължава да е така и ми е доста лубопитно наистина какво е и за какво да му се невиди служи
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Написал сам го съвсем ясно. По-дебелия маркуч, който е посочен със стрелка е свързан с регулатор на температурата на охлаждащата течност, който се намира в кутията на въздушния филтър, а може и някъде до нея, не съм сигурен и се явява вакуумен. Другият маркуч, който трябва в единия край да влиза в регулатора, а с другия някъде на смукателния колектор най-вероятно е този на снимката с по-малкия диаметър, или ако не е, той просто липсва. Другият край на маркуча точно там където сочи стрелката влиза в щуцера на двойника, който съвсем ясно се вижда. Когато се създаде вакуум течността циркулира през двойника и подгрява смукателния колектор. След прекратяване на вакуума от регулатора, колектора не се подгрява. Много важно условие за по-стабилната работа на празен ход в процес на загряване особено в студено време и спиране на подгряването когато това не е необходимо.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Извинявам се за неточността в първото изречение. Разбирайте "регулатор за подгряване на колектора", а не на температурата.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани