Въпрос за М44 2.1 Hartge 170 кс. 220 нм.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Въпрос за М44 2.1 Hartge 170 кс. 220 нм.

Мнение от C8699HX » 26 Яну 2009, 1:25

biogame написа:Колеги мисля другата седмица да се разкарам до Германия да си взема някоя друга кола или пък двигател за моята,все още не съм решил и аз.Понеже си кореспондирам и с колеги от немския форум и видях обява за този двигател.човека казва че двигателя е на 5000км. което нещо не ми се вярва но ще видим,колата на която е бил е блъсната и той е запазил само двигателя,Сега чакам да ми отговори за цената на мотора.Обаче искам да ви попитам този заслужава ли си покупката или не?ето снимка на мотора Изображение



Зависи колко го е пазил след като е ударил колата.Само ще ти кажа,че една кола се плаши от некаране а не от каране,каква е разликата дали ще е на 5000км или на 10000км ?!?! :lol: :lol: :lol: :D :D
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 26 Яну 2009, 1:26

vld написа:А ти верно ли си мислиш че хартег са произвели части за тоя мотор?
Мотора е направен с БМВ части от други модели, примерно вала е отт М47Д20 и тн. има тема в тунинг раздела за този вид конверсия ;)

Не, но си мисля че все някъде по системата има нещо преработено от Хартге (а не просто взето от друг двитател), електрониката също. Аз не бих взел такъв двигател (рядък), освен разбира се ако не се уверя че в него не се съдържа нито една "рядка" част (както казваш ти vld), ако това е така, един от основните минуси (за мен) отпада.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 26 Яну 2009, 1:35

vld написа:Мотора е направен с БМВ части от други модели, примерно вала е отт М47Д20 и тн. има тема в тунинг раздела за този вид конверсия ;)

демек нищо уникално нема в тоя мотор? и всеки гаражен майстор с умения и части може да го събере? кви са му плюсовете тогава? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 7.12.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M44 на газ
Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition

Мнение от TouringInternational » 26 Яну 2009, 1:48

+1 за тоя 2.1 :shock:

:OT: леле 190 магарета на атмосферка 4 цилиндъра... тоя H3-2.3
б*хти идиотите :lol:

ПП: искам такъв за компакта ... :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 26 Яну 2009, 1:55

Кво се шашкате толкова.Тва си е М42/44 с вал от М47 биелите са обикножените 42/44 и бутала на 86мм.наи много някоя част да е преработена от хартге ама и тя ще може да се замени със сток части от м42/44 :)
така че ако наистина е читав..не се замисяй :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 26 Яну 2009, 3:02

Готино е като комбинация, но ако тръгнеш да го правиш на обикновен м44 - просто няма да си заслужават парите, направо една 28-ца :lol:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Яну 2009, 11:29

Richmond написа:Готино е като комбинация, но ако тръгнеш да го правиш на обикновен м44 - просто няма да си заслужават парите, направо една 28-ца :lol:

Именно :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 26 Яну 2009, 11:34

vld написа:
biogame написа:ами ще го видим,така или иначе ще отида а пак ако не взимам една 328-ца и се пребирам насам.Иначе корав мотор ли е това??

колко пари ти го дават ?

колегата от немския форум все още не ми е отговорил,писах му на лично и в темата 2-ти,ама няма отговор засега,а в профила му няма нито телефон нито адрес.Дано се сети да влезе скоро и да си види темата.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 26 Яну 2009, 11:35

И звука си е друг на 2.8та ....и според мен си купи по големия мотор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 26 Яну 2009, 11:44

май наистина ще си взена една 28-ца.Щом този мотор е рядък значи и частите му ще са редки,ако му стане нещо.Иначе съм привърженик на спокойното каране,не съм от тези който да си ръчкат всеки ден колата(защото има и такива хора,визирам мой приятели) но и това не е гаранция че на мотора няма да му стане нещо.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Яну 2009, 12:06

vld написа:
PeReZ написа:
ditko1 написа:е и какво става на атмосферен двигател, как се чупи ?

Пич сериозен ли си или се базикаш? :lol:

А по темата: аз бих взел 2.8 при всички положения. Най-големия минус на хартге двигателя и според мен е това, че е изключително рядък и какъвто и ремонт да му се наложи ще бъде голям зор.


А ти верно ли си мислиш че хартег са произвели части за тоя мотор?

Мотора е направен с БМВ части от други модели, примерно вала е отт М47Д20 и тн. има тема в тунинг раздела за този вид конверсия ;)


само ще кажа че този мотор май не използва вала от дизела :winky: предполагам че вал и биели и бутала са къстом на хартге
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 26 Яну 2009, 16:52

Значи да кажа че получих отговор за цената на мотора и какво има правено по него.
Мотора е на 5000 км.
Коляновия вал,биелите,буталата,клапаните и разпределителния вал са разработка на Hartge(поне така казва немския колега)
В сравнение с 323 този мотор е много по пъргав,има повече тяга и много бързо стига високи обороти.(това пак го казва немеца)
В цената влиза двигателя,скоростната кутия,съединителя и ЕКУ-то програмирано от Hartge.
Цената на мотора е 2000 евро.
Ето още малко снимки който ми е пуснал колегата.
Изображение
Изображение
Последна промяна Biogame на 26 Яну 2009, 17:34, променена общо 1 път
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 26 Яну 2009, 17:33

:yes: Взимай го тоя мотор,не се чуди :!:

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Мнение от vladye » 26 Яну 2009, 17:47

Аз лично бих се вкарал в приключението Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 26 Яну 2009, 18:34

Матора не е за спокоино каране, успех.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook