15" или 17",играят ли роля при ускорението на е-36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Аз почти не усещам разлика със 17 и 15...
Най-вече зависи от джантите
Идентичния размер на 205/60/15 е 215/45/17, а не 225, защото вече става по-голям диаметъра


Идентичния размер на 205/60/15 е 215/45/17, а не 225, защото вече става по-голям диаметъра


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
SuPeR_FLY написа:Аз почти не усещам разлика със 17 и 15...Най-вече зависи от джантите
Идентичния размер на 205/60/15 е 215/45/17, а не 225, защото вече става по-голям диаметъра
///MapTo написа:225/45/17 гума с джанта е 1към1 със 205/60/15...говоря само за диаметъра,не за стъпката!
Ти някога ще ли да се научиш да четеш сичко бе момко
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
fedoracore, Марто, пиша "болшинството" а че ти се слагаш там си е твой проблем
М/у другото съм ти виждал 318-ката и беше с чистак бърсак Мишелинки - 4бр, така че незнам що се косиш
Факт е че повечето карат 17-ки и 18-ки с гуми втора ръка, което си е абсолютно въпрос на личен избор

М/у другото съм ти виждал 318-ката и беше с чистак бърсак Мишелинки - 4бр, така че незнам що се косиш

Факт е че повечето карат 17-ки и 18-ки с гуми втора ръка, което си е абсолютно въпрос на личен избор

- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
аз карам с 225/40/18 и искам да ви кажа че само гумата ми е значително по тежка от джантата . А когато сложа 15ките колата става значително по пъргава като имате в предвид че 18ките ми са ББС
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Преди имах 17-ки Алутек с гуми 225-40-17 и 15-ки 205-60-15 и разлика при ускорението нямаше
Сега съм с 18-ки 225 235-40 35-18 и сега зимата като сложих пак 15-ки разликата е огромна при ускорение - иначе за стабилност на пътя 18-ка си е номер едно
Сега съм с 18-ки 225 235-40 35-18 и сега зимата като сложих пак 15-ки разликата е огромна при ускорение - иначе за стабилност на пътя 18-ка си е номер едно

- denis.mustafov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: русе
- Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
- Мечтае да кара: E30 M3
аз започнах темата и да кажа и аз нещо
аз започнах темата и да уточня само,мисля че само 2-3-ма са отговорили има разлика и тя в + за 15-ките като ускорение,моля уточнявайте се накъде отива разликата в ускорението за 15 или 16 или 17 или 18
блг предварително,но разбрах че ако са добри джантите и гумите и не тежат доста повече няма да има разлика,там истината ЯСНО
блг предварително,но разбрах че ако са добри джантите и гумите и не тежат доста повече няма да има разлика,там истината ЯСНО
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
И аз мога да потвърдя,че има разлика...карам 20ка с чип...и мотора смея да кажа че е читав,но като сложих от 16ки на 15ки железарки...не знае накаде да тръгне:twisted:
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Колега, отговорът ми мога да го обобща така:
1. 15-ки джанти: по-добра динамика, по-нисък разход, по-евтини гуми, по-безлична кола
вози по-добре
2. 17-ки и нагоре: по-тромава, повече харчи, по-стабилна, по-готино изглежда, по-твърдо вози, скъпи гуми
Надявам се че сме ти били полезни.
Весели Празници
1. 15-ки джанти: по-добра динамика, по-нисък разход, по-евтини гуми, по-безлична кола

2. 17-ки и нагоре: по-тромава, повече харчи, по-стабилна, по-готино изглежда, по-твърдо вози, скъпи гуми
Надявам се че сме ти били полезни.
Весели Празници
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
inseCT написа:И аз мога да потвърдя,че има разлика...карам 20ка с чип...и мотора смея да кажа че е читав,но като сложих от 16ки на 15ки железарки...не знае накаде да тръгне:twisted:
Представяш ли си ако сложиш 14" пластмасови

- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
При мен има малка разлика. Летните са 18" - зимните 16", освен, че са доста по-леки 16"-ките и целия диаметър на гумата ми е по малък
225/40/18 > 205/55/16
Горе - долу разликата идва към ~25кг, което е към половин резервоар, та разликата ще е същата все 1 я ръчкаш на почти празен резервоар или на половин пълен
Между 15-ки и 17-ки горе долу е същата бира
225/40/18 > 205/55/16
Горе - долу разликата идва към ~25кг, което е към половин резервоар, та разликата ще е същата все 1 я ръчкаш на почти празен резервоар или на половин пълен

Между 15-ки и 17-ки горе долу е същата бира
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Далеч си от истината Ребел ( нищо лично
) . Това в багажника ти да има 50 килограмова туба сьс свинска мас или да имаш 50 килограма по тежки джанти е коренно различно ! Защото дори и 1 килограм по тежки , двигателя за да заварти джантата вече почва да се зори повече и трябват повечко оборотчета ... То ако беше така да махнем резервната гума и знаеш ли как ще вьрви ... Не случайно ОЗ са едни от най добрите джанти , защото за цолажа си са доста леки , пьк и здрави ... Ти напрай махни всичките пласмаси , табла и тем подобни от купето сложи едни 19" равняващи се на теглото на махнатите глезотий и да видим дали ще има разлика вьв вьрвежа ... Ще можеш се гониш само с корса 1.1 


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Някой замислял ли се е защо на пистовите бегачи /от най-скъпите/ се слагат възможно най-леки джанти и тесни гуми?
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
r3s1s74nc3 написа:Далеч си от истината Ребел ( нищо лично) . Това в багажника ти да има 50 килограмова туба сьс свинска мас или да имаш 50 килограма по тежки джанти е коренно различно ! Защото дори и 1 килограм по тежки , двигателя за да заварти джантата вече почва да се зори повече и трябват повечко оборотчета ... То ако беше така да махнем резервната гума и знаеш ли как ще вьрви ... Не случайно ОЗ са едни от най добрите джанти , защото за цолажа си са доста леки , пьк и здрави ... Ти напрай махни всичките пласмаси , табла и тем подобни от купето сложи едни 19" равняващи се на теглото на махнатите глезотий и да видим дали ще има разлика вьв вьрвежа ... Ще можеш се гониш само с корса 1.1
Мани, мани, в този случай залагам на корсата.



- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
///MapTo написа:SuPeR_FLY написа:Аз почти не усещам разлика със 17 и 15...Най-вече зависи от джантите
Идентичния размер на 205/60/15 е 215/45/17, а не 225, защото вече става по-голям диаметъра///MapTo написа:225/45/17 гума с джанта е 1към1 със 205/60/15...говоря само за диаметъра,не за стъпката!
Ти някога ще ли да се научиш да четеш сичко бе момко
225/45/17 по-висока от 215/45/17

Баси дискусиите, човека ви пита нещо вие дърдорите некви тъпотии без никаква връзка с неговия въпрос
По темата : 15-ките принципно са по оферта за ускорения и драгове отколкото 17-ките най вече понеже на 15-ка се слагат по ТЕСНИ гуми.
Колкото са ти по тесни гумите толкова по бързо се изстрелваш, колкото са по широки толкова повече се бавиш.
Чиста физика, нищо общо с килограми на джанти, резервни гуми, пластмаси, стари кучета и нови кучета, или чип на 20-ка
По темата : 15-ките принципно са по оферта за ускорения и драгове отколкото 17-ките най вече понеже на 15-ка се слагат по ТЕСНИ гуми.
Колкото са ти по тесни гумите толкова по бързо се изстрелваш, колкото са по широки толкова повече се бавиш.
Чиста физика, нищо общо с килограми на джанти, резервни гуми, пластмаси, стари кучета и нови кучета, или чип на 20-ка
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани