За Колегите с Дизели,Да Помагате,ако можете!РЕШЕН!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 14.06.2008
Местоположение: София

Мнение от th3_pest » 09 Дек 2008, 13:27

Ако мислиш да си копуваш свещи от Симеон и там има много ментаци! Ходи в някои по реномирам магазин да си сигурен

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 09 Дек 2008, 13:47

Истински бош върши чудесна работа,има го в супер дизел на околовръстното,и на красно село в един магазин,би трябвало да го има и в дизелджийския сервиз на бош на аерогарата. цена около 20-24лв. бройката.
Имах подобен случай преди години и съм писал в сервизно обслужване ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 12 Дек 2008, 0:14

Така-а-а.Последната прогноза за този проблем с паленето е"Неработеща Подкачваща Помпа в Резервоара",демек като не се пали цяла нощ,на сутринта не може да подкачи.Много Моля някой запознат да си даде мнението,че аз май много събрах,а съм Лаик в това отношение!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Дек 2008, 11:18

Аз съм достатъчно запознат ,защото съм сменял мойта и много добре знам какви са симптомите.

Първо неработеща помпа в резервоара оказва влияние само когато нафтата в резервоара е по малко от 20л. при повече гориво няма разлика в паленето ;)
Второ,щом колата труднно пали сутрин след престой ,значи има някоя заминала гарнитурка по горивната система ГНП,някоя дюза,филтър или по маркучите някъде ;)
Просто дърпа въздух :idea:
А за помпата ако те интересува ще ти кажа от къде да си я купиш само нея,защото иначе се продава комплект цялата коруба с поплавъка дето е от дясната страна на резервоара и е ~500лв.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 12 Дек 2008, 12:50

Много Благодаря Vin!И според мен смуче въздух от някъде и мисля другата седмица да скокна до Супер Дизел,че мнения и препоръки много...А там би трябвало да ми кажат със сигурност всичко.Поздрави от мен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 05 Яну 2009, 17:07

Та значи,последната диагноза(май),е липса на компресия.Моя въпрос е дали само със смяна на сегменти мога да мина и колко парички ще ми излезе това нещо.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 14.11.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 318 tds

За Колегите с Дизели,Да Помагате,ако можете!

Мнение от hristo_t » 05 Яну 2009, 17:38

Здравей колега. Аз съм от Бургас и карам 318 тдс. При мен се получи същият проблем около 28 декември когато температурите бяха около - 10 градуса колата не искаше да запали. Ходих на сервиз и при мен се оказа че са ми изгорели 3 свещи .Смених ги с нови от марката Беру и се оправи ,но вечерта пак същият проблем въртиш стартера и с голям зор запалва. Свалих колекторните тръби и се оказа че някакво маркуче за обратната нафта се беше спукало и от там взема въздух.Смених го и се оправи. Иначе въртях докато акумулатора падна, Аз също се бях настоил да сменям сегменти , почти всеки това ми казваше. Този проблем се оправи ама незнам дали от свалянето на акумулатора е дало някаква грешка ама сега колата вдига само 100 км и разходомера стига до 10/100. С две думи няма ускорение. Четох из форумите за така нареченият МАП сензор и тези дни ще ходя на диагностика.
Лек ден!!!
htt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 05 Яну 2009, 17:56

Колега,Благодаря за изчерпателният ти отговор.Аз също смених свещите и тем подобни,ама майстора по слух ли,как ли разправя,че не пали от ЛИПСА на КОМПРЕСИЯ(сигурен е 99 на 100).Аз все си мисля,че ако е изпърдял мотора няма да върви.Дори със студен мотор си дърпаше добре.А и не знам дали е от значение,но на дърпане пали лесно... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.08.2008
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds end e90 320 163hp

не ще и не ще :(

Мнение от Neron The Wolf » 12 Яну 2009, 18:31

325 тдс не ще да пали при много ниски t... -10-15C при 0 и + е ок ... та маистора ми каза глава на горивна помпа( ебаси )-1200 лв ... свещи си работят компресия много... много често съм я карал с 220км/h но сега зимата ми се е... майката . Даите съвет какво да правя или да чакам пролетта :0

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 13 Яну 2009, 16:32

Колеги,оказа се,че едната ми ДЮЗА е с около 2-3мм. по дълга от другите 3.Подгряващата свещ е работила така да се каже ВЪРХУ НЕЯ...Та това не е нормално май.Дюзите трябва да са всичките еднакви по дължина(имам в предвид часта която е в цилиндъра).Поздрави от Мен! :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Яну 2009, 17:39

Колега тя компресията се мери ,преди да ти каже някой че е ниска.
Как така без да мери бил сигурен :?:
Тва да не е опел :mhihi:
БМВ не страда от компресия преди половин милион километра и то пак е рядко срещано :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.08.2008
Пол: Мъж
Кара: е36 325tds end e90 320 163hp

Мнение от Neron The Wolf » 13 Яну 2009, 17:42

Колеги някои може ли да препоръча сервиз за диагностика на ТДС и евентуално отсервизиране ... безз дару кар и супер дизел там съм с особенно мнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 13 Яну 2009, 19:38

А въпросната дюза е била от АЛФА(Италиянска работа).ГОСПОД да ни ПАЗИ от "МАЙСТОРИ"(такива дето ми казват,че мотора ми не си знае километрите,че нафтата тече направо във картера от липса на компресия и тн.).ЕБАТИ И МАЙСТОРИТЕ! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 12 Фев 2009, 0:32

Така-а-а!!!Проблема с паленето СУТРИН на СТУДЕНО е ОТСТРАНЕН.ПРИЧИНАТА-ПРЕДВАРЕНИЕ НА ГНП...Колеги,когато ви сменяват веригата или ви регулират ГНП-то,Моля доверявайте се САМО и ЕДИНСТВЕНО на КОМПЕТЕНТНИ МАЙСТОРИ...Аз си изпатих от това(-400лв.)Спестете си ги за нещо друго...ПОЗДРАВИ от МЕН!!! :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

проблеми

Мнение от onicks » 12 Фев 2009, 19:25

Колега една хубава свещна бош е 20 лв в супердизел,аз сум доволен от тях,спестиха ми много пари.Този на красно село е за бои,продаде ми за миналата кола рено клио ролка за алтернатора за 79лв,която се оказа,че е за опел тигра,мери ми диаметура на вупросната ролка на улицата без да е свалена,а на клиото няма къде да се брукне,беше много сигорен,като се вурнах после за малко да му я ударя в главата,маистирут ми каза че е менте и въобще не за моита кола даже била и неремонтна,управи ми мойта като и смени лагера,сложи fag за 7лв.и всичко заспа.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook