E36 Vanos Coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 5.11.2008

Мнение от Scarface_ » 08 Ное 2008, 17:25

в момента карам Мицубиши което се продова,изяде ми главата тая кола почти не гори но само това е доброто горивната помпа се прееба на скоро струва 3600 лева.сложих неква поправена така че и ас не съм убеден че БМВ са едва ли не най големите кръвопиици :D сега ваноса под 10 няма да пада в града на пък знам какво карам истински бандит на пътя
BMW POWER !

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 5.11.2008

Мнение от Scarface_ » 10 Ное 2008, 6:29

забелязвам доста се коментира състоянието но волана и скоростния лост при покупката.обективни ли са наистина до толкова или се правят и шмекерии често с това.същото отнася ли се за ВИН кода който както разбрах от форума показва какъв е действително мотора
BMW POWER !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 10 Ное 2008, 8:36

Plamenavramov написа:
DirtySouth написа:Колега ако ти е бавно 320ката вземи си по-бързия варянт 318Is (чакам храната :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

:ahah:


Вие се хилите ама лично според мен пък и според един авер който е карал и 320 и 318is ,318-ката е доста по пъргавия вариант (ама тва за къса отсечка , дълга 320-ската рине)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 10 Ное 2008, 8:55

Относно това за скъпите части на баварските машини, аз лично не съм хич съгласен,че излиза много скъпо потдръжката.Да вземем например предната ни кола фиат типо 1,4 :mhihi: , частите за него са толкова евтини че направо ги дават на кило, за пример ще дам гарнитура на главата-15 лв муахаха, а самата смяна на гарнитурата 50 :mhihi: , но тя тая кола се чупи на поразия до де оправиш едно вече чакат още две неща за ремонт, като я караш като минеш през една от малкото копки по улиците имаш чувството че ще се разглоби. И се успокояваш с това че частите му са скъпи но като удариш калема и сметнеш колко пари си му понадил, ти иде да си разбиеш главата в някой ръб! За това не се залъгвайте че да потдържаш БМВ е скъпо, тъкмо обратното- евтино е защото е завидно здрава кола, която е свикнала да бъде малтретитана натискана, юркана и тн. !!!!!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 9:25

luizov написа:
Plamenavramov написа:
DirtySouth написа:Колега ако ти е бавно 320ката вземи си по-бързия варянт 318Is (чакам храната :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

:ahah:


Вие се хилите ама лично според мен пък и според един авер който е карал и 320 и 318is ,318-ката е доста по пъргавия вариант (ама тва за къса отсечка , дълга 320-ската рине)

Какво значи на къса,колега? на 1-ва ли? :mhihi: 1сек. 0-100км. в полза на 20-ката! ;) Не спора де! Гледам какво пише в нета :roll: Пък и съм се дърпал с ис -ки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 10 Ное 2008, 10:15

Момчетаааа пак се почва с дербито.... :mhihi:
Спрете докато не е станало късно :mhihi: :mhihi:

А бъдещия колега мога да го посъветвам,че волана и топката се сменят,така че това не е основен критерий за състоянието на автомобила.Пич направи си една диагностика преди да я купиш,прегледайте ходовата част в какво състояние е ,а интериора и екстрериора вече са по твоя преценка ;) .Удари и китваници винаги личат,освен ако не са направени излючително добре,но тогава пък отново нямаш проблем.Така че успех ти желая в избора...

+1 за ИС-а :mhihi: :mhihi: (шеувам се :D )
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 10 Ное 2008, 12:55

Scarface_ написа:Да решил съм шестак да е ванос,пък и купето си е с по агресивна визия отвсякаде.тука ме наплашиха някякви хора които не са се качвали даже на такава машина че едва ли не поддражката е хиляди левове и никви такива.За мен БМВ е колата този път вземам знам че разхода е по висок ама няма как вълк с трева не се храни хахахахаахха

Изобщо не са те излъгали. Разбира се с това изказване не желая да охладя ентусиазма ти относно марката БМВ. Само отвори каталога в интернет за резервни части и консумативи и ще видиш какви са цените. Те са нереално високи за 4 цилиндровите двигатели, а за шестаците не е нужно да се коментира. Само от смяна на консумативи, след покупката отиват към 500 лв. Отделно имаш ремъци, ходова част, амортисьори, накладки и какво ли не, неща, които няма как да разбереш дали са сменяни от предишния собственик. Само за смяната на амортисьори плюс два тампона на задните амортисьори, реглаж на преден, заден мост и труд отиват 900 лв. Лагерите на предните колела вървят в комплект с главината /не се продават отделно/, струват 300 лв. единия! Гумен тампон на стабилизираща щанга върви 60 лв. единия. 46 лв. е единия тампон на носача. Комплект дълги шарнирни болтове е 460 лв., късите са 90 лв. Само до тук да теглим чертата и ще видиш, че не хиляда, или две, а няколко хиляди ти е поддръжката. По нашите разбити пътища е почти невъзможно да караш повече от 40000 км. без да смениш ходовата част и амортисьори. Отделно по двигателя разходите са огромни. Но това зависи предимно от поддръжката на предишния собственик.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 14:13

plradev написа:Момчетаааа пак се почва с дербито.... :mhihi:
Спрете докато не е станало късно :mhihi: :mhihi:

А бъдещия колега мога да го посъветвам,че волана и топката се сменят,така че това не е основен критерий за състоянието на автомобила.Пич направи си една диагностика преди да я купиш,прегледайте ходовата част в какво състояние е ,а интериора и екстрериора вече са по твоя преценка ;) .Удари и китваници винаги личат,освен ако не са направени излючително добре,но тогава пък отново нямаш проблем.Така че успех ти желая в избора...

+1 за ИС-а :mhihi: :mhihi: (шеувам се :D )

Няма повече :mhihi: :duel:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Re: E36 Vanos Coupe

Мнение от tin » 10 Ное 2008, 14:50

Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава


зимай 318is пич не се залъгвай !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: E36 Vanos Coupe

Мнение от .::Братоев::. » 10 Ное 2008, 15:18

tin написа:
Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава


зимай 318is пич не се залъгвай !

не не взимаи ис пич повярвай ми шестачето ше те радва повече. Много добре си се насочил не е скъпа поддръжката , и след време ше ти доиде слабичка ама това е нормално.И аз много се радвах на моята ама зе да ми идва малко повера :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Re: E36 Vanos Coupe

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 15:46

tin написа:
Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава


зимай 318is пич не се залъгвай !


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ahah:
Пак се почна! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 10 Ное 2008, 15:56

Аз се прдавам :help: :help: :mhihi:

Ама не мога да разбера,човека като ясно е казал,че е избрал да си купува 320-ка,защо някой тръгва да го убеждава в противното :?: :!:
Дайте му съвет какво да гледа и как да постъпи при избор на 320-ка и това е ,ако нямате мннение,защо трябва да се разводнява темата........
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Re: E36 Vanos Coupe

Мнение от tin » 10 Ное 2008, 15:58

ceco-stz написа:
tin написа:
Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава


зимай 318is пич не се залъгвай !

не не взимаи ис пич повярвай ми шестачето ше те радва повече. Много добре си се насочил не е скъпа поддръжката , и след време ше ти доиде слабичка ама това е нормално.И аз много се радвах на моята ама зе да ми идва малко повера :mhihi:


ми мн зависи за кво му е аз като навъртам по 100км на ден тия 2 цилиндара отгоре са ми леко излишни :mhihi:

1. по вървеж според мен колите са еднакви или с мн малка преднина
2. звука на 20ката е по добър ама не е като на б25 щото генерецията е единична
3. градско харчат горе долу еднакво 10-12 л/100км (според зависи от джапанката)
4. извънградско на 20ката ама харчлъка е към 10-12 а на YES ката 7-10... което са си 1000-1600лв на годнина (ако си на газ 500-800лв)
5. на Yes-ката може са се сложи и ползва турбина, а на 20ката си е рисковано с тия амуминеви джаджи ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: E36 Vanos Coupe

Мнение от .::Братоев::. » 10 Ное 2008, 16:01

tin написа:
ceco-stz написа:
tin написа:
Scarface_ написа:здравейте ! отдавна съм луд фен на БМВ но чак сега ми се отдаде възможност да купувам.Решил съм твърдо да е 320 купе.Така като чета тук ще гледам да е и ваноска.ще ми е от полза да драсна няколко реда с някой който кара такава


зимай 318is пич не се залъгвай !

не не взимаи ис пич повярвай ми шестачето ше те радва повече. Много добре си се насочил не е скъпа поддръжката , и след време ше ти доиде слабичка ама това е нормално.И аз много се радвах на моята ама зе да ми идва малко повера :mhihi:


ми мн зависи за кво му е аз като навъртам по 100км на ден тия 2 цилиндара отгоре са ми леко излишни :mhihi:

1. по вървеж според мен колите са еднакви или с мн малка преднина
2. звука на 20ката е по добър ама не е като на б25 щото генерецията е единична
3. градско харчат горе долу еднакво 10-12 л/100км (според зависи от джапанката)
4. извънградско на 20ката ама харчлъка е към 10-12 а на YES ката 7-10... което са си 1000-1600лв на годнина (ако си на газ 500-800лв)
5. на Yes-ката може са се сложи и ползва турбина, а на 20ката си е рисковано с тия амуминеви джаджи ...

Батко безсмислено е да влизаме в спор 2мата с теб.Турбото едва ли го има тои в предвид за момента поне аз като си зех моята бях далеч от тия мисли.
За харчалъка също има доста исписано
Секи има виждане аз съм карал и yes-ка и не сам мн доволен секи си преценява :)
А за пича който е пуснал темата , зимай квото ти е на душа няма да згрешиш щом е БМВ ;)
Последна промяна .::Братоев::. на 10 Ное 2008, 16:03, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 4.06.2008
Пол: Мъж
Кара: ...
Мечтае да кара: годзила

Мнение от Plamenavramov » 10 Ное 2008, 16:02

plradev написа:Аз се прдавам :help: :help: :mhihi:

Ама не мога да разбера,човека като ясно е казал,че е избрал да си купува 320-ка,защо някой тръгва да го убеждава в противното :?: :!:
Дайте му съвет какво да гледа и как да постъпи при избор на 320-ка и това е ,ако нямате мннение,защо трябва да се разводнява темата........

:clap: Добре казано!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook