дебитомер ли е проблема ми?!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
Пол: Мъж
Кара: ше e36 седан M43B18
Мечтае да кара: М5

Мнение от camburko » 31 Яну 2009, 14:54

колега виж си маркуча за картерните газове които излиза ор клапана и влиза в капака на главата на двигателя. аз имах същия проблем преди седмица и маркуча беше се скъсал. самия маркуч беше станал на дъвка,стискаш го и си остава така .вътре беше само на парцали. пробвай от него и може да се оправи работата. успех.а иначе самия маркуч оригинален от дару-кар е 46лв. моя съвет е да си вземеш оригинален ако е от него защото това масло направо еб..ва маиката на гумата.
Животът е като стълба в кокошкарник, къс и осран.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci ZHP
Мечтае да кара: без значение к'во е63

Мнение от DA HUSTLA » 31 Яну 2009, 14:54

metodi80 написа:
giggs_11 написа:здравеите колеги ,извинявам се че предния път не бях спазил някои правила,но беше неволно,дано този път да не съм сгрешил никъде с поставянето на проблема ми. значи при добре загрят двигател колата при ниски обороти колата дъвчи,трътка и трудно се форсира до 3000 оборота,съшто пак при добре загрят двигател на място оборотите и падат на 600 и тресе цялата. сменил съм кабели и 3 чифта свещи,стъпков мотор,махнах катализатора,ходил съм и на доста диагностики,проблема си остана,та сега ми казват дебитомер,но ми писна да давам пари без покритие,какво ще кажете вие .......дебитомер ли е?!?


Ами колега , остана ти да смениш само дебитомер , ламбда сонда и клапан на картерни газове и мисля , че проблема ще се реши :lol: ...
Сега сериозно .... възможно е да е дебитомера , но при така обяснените от теб симптоми аз лично бих заложил на калапан на картерни газове ....


и аз бих заложил на клапан за картерните газове... ако е скъсана мембраната му се чува едно смучене на въздух, ако имаш някои познат от който да го свалите и да го сложите на твоята за проба ще разбереш дали е от него, но също има и вероятност да е дебитомер... ако може от друга кола да се сложи само за проба клапан и дебитомер... монтажа и демонтажа и на двете става бързо така че... (клапана за газовете се отвива с шестограм, отдолу са му винтовете)

п.с. става въпрос за М43 мотор
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 4.02.2008
Местоположение: България

проблем е36 316 не иска да пали

Мнение от nikkit » 31 Яну 2009, 15:51

здравейте колеги за първи път пиша във форума и моля да бъда извинен ако нещо сгреша имам проблем с мойто е36 316 работише си изгалих двигателя и след около 5 часа не иска да запали ток има на свещите помпата хвърля бензин а не пали

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 4.02.2008
Местоположение: България

Re: проблем е36 316 не иска да пали

Мнение от nikkit » 31 Яну 2009, 15:58

дали е възможно от дебитомера да не пали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Мнение от giggs_11 » 31 Яну 2009, 18:22

марку4а е здрав гледах го ,пък и ако е скъсан ,няма да работи нито на студено,нито на топло,само че при мен когато колата загрее нормално ,си работи без забележки,и от това се съмнявам ,дали не е някои температурен датчик или стъпкожия мотор си е заминал ве4е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Мнение от giggs_11 » 31 Яну 2009, 19:36

имам и молба към колегите от плевен.ако има някои с съштото бмв като моето 318 и 93год. ,би ли се съгласил някои да пробвам с неговия стъпков мотор,сваля се много лесно, работа за не повече от 10 мин.,откачват се 2 маркуча и една клема това е всичко!

ПС: предварително благодаря!!!


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: дебитомер ли е проблема ми?!?

Мнение от snaiperist0 » 31 Яну 2009, 19:43

metodi80 написа:
giggs_11 написа:здравеите колеги ,извинявам се че предния път не бях спазил някои правила,но беше неволно,дано този път да не съм сгрешил никъде с поставянето на проблема ми. значи при добре загрят двигател колата при ниски обороти колата дъвчи,трътка и трудно се форсира до 3000 оборота,съшто пак при добре загрят двигател на място оборотите и падат на 600 и тресе цялата. сменил съм кабели и 3 чифта свещи,стъпков мотор,махнах катализатора,ходил съм и на доста диагностики,проблема си остана,та сега ми казват дебитомер,но ми писна да давам пари без покритие,какво ще кажете вие .......дебитомер ли е?!?


Ами колега , остана ти да смениш само дебитомер , ламбда сонда и клапан на картерни газове и мисля , че проблема ще се реши :lol: ...
Сега сериозно .... възможно е да е дебитомера , но при така обяснените от теб симптоми аз лично бих заложил на калапан на картерни газове ....


послушай го ! човека ми е помогнал много без дори да знае :twisted: :idea: :roll:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: дебитомер ли е проблема ми?!?

Мнение от giggs_11 » 12 Фев 2009, 17:51

metodi80 написа:
giggs_11 написа:здравеите колеги ,извинявам се че предния път не бях спазил някои правила,но беше неволно,дано този път да не съм сгрешил никъде с поставянето на проблема ми. значи при добре загрят двигател колата при ниски обороти колата дъвчи,трътка и трудно се форсира до 3000 оборота,съшто пак при добре загрят двигател на място оборотите и падат на 600 и тресе цялата. сменил съм кабели и 3 чифта свещи,стъпков мотор,махнах катализатора,ходил съм и на доста диагностики,проблема си остана,та сега ми казват дебитомер,но ми писна да давам пари без покритие,какво ще кажете вие .......дебитомер ли е?!?


Ами колега , остана ти да смениш само дебитомер , ламбда сонда и клапан на картерни газове и мисля , че проблема ще се реши :lol: ...
Сега сериозно .... възможно е да е дебитомера , но при така обяснените от теб симптоми аз лично бих заложил на калапан на картерни газове ....
колега моя мотор е м40 и се оказва 4е аз нямам клапан за картерни газове,има самно един маркуч които излиза от капака на главата и отива право към колекторите

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook