проблем може би с съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 22 Окт 2008, 21:14

стискам ти палци колега ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 22 Окт 2008, 23:32

радоста ми беше кратка докато на едно кръстовище бях натиснал съединителя и си бях на първа тръгнах да тръгвам отпуснах малко съединителя и го върнах пак обаче колата почна леко да примърдва напред и с натиснат съединител додолу колата почна да притриса и а едвам да угасне и се осводи място та тръгнах иначе бая по лесно влизат предавките вече ама има нещо гнило което не мога да разбера :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 22 Окт 2008, 23:55

Колко спирачна течност имаш наблудаваш ли е?
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 23 Окт 2008, 0:08

колата я имам от скоро и гледах за спирачна течност когато я бях купил демек миналата седмица извинявам се за тъпия въпрос но какво общо има спирачната течност :uups: че сам малко неук

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 23 Окт 2008, 0:21

Общото е че,съединителя не ти е с жило а е хидравличен.Казанчето в което наливаш спирачна течност е едно за двете системи (спирачки и съединител).Когато течноста ти намалее се отразява първо на съединителя,защото казанчето таке е и направено,че и да не ти работи съединителя да не оставаш без спирачки.И от там съдя че ако имаш малко течност и може да не ти работи съединителя както трябва.Това е предположение,пиша и гадая по данни написани от теб,както всеки друг.Успех
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 23 Окт 2008, 0:44

благодаря все пак за предположението то е ясно че тука само се гадае ама тука при наще майстори не ми се кара колата а искам сам да разбера какво става че да не сменя 50 ненужни неща без да има смисал


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 23 Окт 2008, 0:49

сега погледнах течност имам дали е възможно обаче да не е обезваздушена системата и това да е проблем ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 23 Окт 2008, 1:04

Колега напиши си от къде,си за да те насочим към маистор,или както чета пари не ти се дават,поне някои по-запознат от форума да ти погледне колата и да станат по-ясни нещата.И в българската азбука имаме и малки и големи бъкви.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 23 Окт 2008, 1:13

Въпроса не е до пари от Перник съм.Просто нямам доверие тука на майсторите достатъчно са се изложили пред очите ми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 23 Окт 2008, 1:54

kabalo написа:май ще размина по евтиният начин така да се каже като че ли довката за маслото в скоростите си върши работата и нещата стават на все по добре за сега. надявам се да не е само временен ефекта иначе колкото повече я карам толкова по добре вземат да влизат скоростите това е за сега.....


Така е. Ефекта от добавката се постига след около 500-1000 км. При Полото ми всичко се оправи след около 500-600 км и вече 2 години няма проблеми. Скоростите влизат "като у тях си" ;) Щом си почнал да усещащ ефекта, не се притеснявай и не я мисли повече :)

Edit: Сега видях втората страница и проблема със съединителя. Щом имаш спирачна течност в казанчето почти сигурно е че помпата ти е заминала. Обикновено това са симптомите - понякога вдига необходимото налягане и работи сякаш нищо и няма и при следващото натискане изведнъж отказва.
От схемата, която даде колегата се вижда, е има две помпи. Едната е вързана към педала и се явява задвижваща, а другата е изпълнител и чрез някаква лостова система бута притискателния диск на съединителя. Не знам в коя от двете е проблема и дали може да се сменят само гумичките или се сменя цялата помпа.
Щом не ти се ходи в сервиз най-добре отиди на някой канал и огледай колата. Намери къде са ти помпите и виж дали има течове от тях. За съжаление много често няма никакви течове или други външни признаци. Тогава единствения начин да разбереш дали работи е като я смениш. Така че в сервиз или не, все ще се наложи да гадаеш и да сменяш :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 23 Окт 2008, 12:43

и така понеже говорих с едни колега от форума който си е правил ремонта на скоростите, понеже и той е имал проблем с лагера на първичния вал, та неговия майстор му е казал да се сменят направо 4-те лагера по целия вал, за да няма главоболия и така цялата работа му е излязла 190лв за 4-те лагера + 100лв работа ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 23 Окт 2008, 14:13

днес бях в сервиз обясних точно и ясно на момчето каза ми че е било от горната помпа на съединителя поръчахме я в 4 часа трябва да е тук и да я сменят ще видиме резултата после


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 24 Окт 2008, 1:28

след смяната колата вече е пушка само дето ми отделя височко съединителя вече иначе сичко е ок

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 24 Окт 2008, 1:48

щом отделя горе, най-вероятно и съединителя е почнал да си заминава....... Тоест феродовия диск се е износил вече и затова отделя чак накрая на хода на педала.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 24 Окт 2008, 1:52

kabalo написа:след смяната колата вече е пушка само дето ми отделя височко съединителя вече иначе сичко е ок


Би трябвало да може да се регулира. Буталото (щока) което излиза от помпата би трябвало да е с регулируема дължина.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook