Налягане на масло-РАЗВИТИЕ-ИНТЕРЕСНО

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 16 Мар 2009, 18:57

Колеги,маслото отдавна е сменено ,както и проблема с бензина е отстранен.

Искам някои запознат да каже нещо за ВАНОС-а,защото разбрах че и от там може да спада налягането,но не съм на ясно как седят нещата там.
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 17 Мар 2009, 2:21

Тигре , тука май сборника с народни мъдрости няма да помогне , а :?: :1:
Последна промяна ~Мишо~ на 17 Май 2009, 1:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 17 Мар 2009, 2:42

всяка маслена помпа има клапан, който отваря при много голямо налягане, примерно палене сутрин при -20 градуса, маслото е гъсто, филтъра и маслената магистрала не поемат пълноценно по същата причина и тогава този клапан сработва. Имал съм случай на друга кола, не БМВ, когато клапана беше останал леко отворен от много малко боклуче, но лампата светеше и при 2000 оборота. Не съм разглобявал помпа на М50 или М52 и не знам къде е този клапан, но поне там помпата не е в ангренажния капак, а отделно и има достъп до нея при свален картер, но пък ваденето на картера си е цирк, но става на място с повече инат, тъкмо ще видиш лагерите.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 17 Мар 2009, 2:47

току що погледнах в реалоема, вижда се идеално, и успех колега :D
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 18 Мар 2009, 22:35

карай я на сервиз не на баш майстори, от 29/08 още ли не я оправи тази кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

фд

Мнение от krasi_bmw » 18 Мар 2009, 23:19

имах подобен проблем и беше шаш яко ,кво ли не си мислех ,почнах смяна на масло и пак примигваше ,оказа се датчика на маслото 9лв .вече пак се върнах към 5в40 и няма ядове ,а за гасненето на лампата вече 2 коли съм имал с м52 и като са топли при палене лампата гасне по-късно спрямо м50 или м40 ....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook