Настройка след смяна на свещи ?!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Hellrider написа:все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва
Предполагам, че заради топлинното разширение на металите.
Ако поставиш студени свещи на загрят двигател и ги стегнеш, след като двигателя изстине може би ще се разхлабят леко. Така си мисля не съм 100% сигурен.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
....все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва ....
Ами първата причина е че по-трудно се развиват заради разширението,а втората е в минималното разминаване на резбите в следствие на горещия двигател
Ами първата причина е че по-трудно се развиват заради разширението,а втората е в минималното разминаване на резбите в следствие на горещия двигател

- KaTsArA-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 24.02.2007
- Местоположение: Пловдив
братлета абе карате бмв не жигула има неща дето поне трябва да си ги кажем а не да да слушаме химия и физика сички сме учили (:P) та на мен въпроса ми е има 2 вида свещи които ми предлагат Запалителни свещи BMW High Power (35лв) и NKG (18 лв)
каква разлика ще усетя ?!?!?!?!
каква разлика ще усетя ?!?!?!?!
M THE MOST POWERFUL LETTER IN THE WORLD !
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
petio_bmw 318is написа:никакъвHellrider написа:все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва
Има значение ! Главата е от алуминиева сплав и е сравнително мека, а като е загрята е още по-мека. Следователно при загрят двигател много лесно можеш да завиеш свещта накриво и да прецакаш резбата. Освен това дори да я завиеш правилно може да я скъсаш като затягаш. От стартите майстори знам, че свещите не се стягат много. Дифтунките им са меки и лесно се сплескват и уплътняват достатъчно. Сам си направи сметка колко ще ти струва свалянето на главата и правенето на втулка ако прецакаш резбата.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
insane_v написа:petio_bmw 318is написа:никакъвHellrider написа:все се чудя какъв е проблема да се сменят на топличък двигател и никой не ми казва
Има значение ! Главата е от алуминиева сплав и е сравнително мека, а като е загрята е още по-мека. Следователно при загрят двигател много лесно можеш да завиеш свещта накриво и да прецакаш резбата. Освен това дори да я завиеш правилно може да я скъсаш като затягаш. От стартите майстори знам, че свещите не се стягат много. Дифтунките им са меки и лесно се сплескват и уплътняват достатъчно. Сам си направи сметка колко ще ти струва свалянето на главата и правенето на втулка ако прецакаш резбата.
Няма ли медни втулки там дето се завиват свещите?... Между другото съм развалял резба точно на загрял двигател, превъртя леко но го оставих така и нямаше проблем (на вектрата)

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
да не да има този твоя приятел предвид да се регулира разтуянието на електрода на свещите,правеше се май на 0.7-0.8мм 

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ааа големи глупости. Единственото неудобство на горещ двигател е че си пари. А за колко силно се завиват свещите то си има динамометрични ключове.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани