Вече не иска да пали!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Harrys
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: e36 320 Touring
Това цък-цък също го има ,но то не е интересно в случая. Ако е спрял да се чува шума от подкачване на гориво - проблема е най-вероятно от бензиновата помпа.
- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
колега ас имах същия проблем върти ама не пали та проблема беше в датчика на коляновия вал и заради него не работеше и бензиновата помпа но ти нямаш такъв значи можеш да пробваш с датчиците на распределителните валове ако имаш познат със същата кола да не се набутваш излишно че единия е около 160лв. Айде успех дано съм ти помогнал поне малко
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
mihal написа:Ако от когато е спряло да прави"цък цък" от тогава не пали значи е много вероятно да е имобилайзер.
Да от тогава млъкна мъцането...по принцип взех колата с няква аларма МЕД,която собственика ми каза,че била доста добра,мене лично не ме грее...обаче вътре има едно като чипче което се вади и без него не мое да пали...обаче аз си го вадя и тя си пали...ходих на майстор за аларми..и каза че не му е по силите тая аларма...и ми каза,че имало някви кабели от алармата който отивали кам инжекцията...

Та нз дали всичко това може да е от алармата...но утре ще я тегля до един сервиз,да мина на диагностика...че така не става само с гледане

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Harrys написа:Това цък-цък също го има ,но то не е интересно в случая. Ако е спрял да се чува шума от подкачване на гориво - проблема е най-вероятно от бензиновата помпа.
Значи същата вечер като стана проблема...с един приятел махнахме задната седалка,и той се заслуша с ухото кам помпата а аз въртях...и каза,че помпата бачка...чувало се,че бачка...

- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
inseCT написа:agent smit написа:Провери дали отива ток до свещите
Как?Че никога не ми се е налагало да правя такива операций
Взимаш една автомобилна свещ, изваждаш "лулата" с кабела на някоя от твоите, поставяш свеща в "лулата" и я оставяш допряна до метал (на самия двигател). Един задейства стартера, а друг човек наблюдава дали се получават искри между електродите на свеща. Ако да значи всичко е ок с тока. По този начин можеш да провериш дали работят бобините за всички цилиндри.
Така, като четох горните мнения ми се струва, че може и от алармата да е проблема. Ако не я ползваш може да я махнеш и така ще елиминираш една възможна причина.
Успех!
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
agent smit написа:inseCT написа:agent smit написа:Провери дали отива ток до свещите
Как?Че никога не ми се е налагало да правя такива операций
Взимаш една автомобилна свещ, изваждаш "лулата" с кабела на някоя от твоите, поставяш свеща в "лулата" и я оставяш допряна до метал (на самия двигател). Един задейства стартера, а друг човек наблюдава дали се получават искри между електродите на свеща. Ако да значи всичко е ок с тока. По този начин можеш да провериш дали работят бобините за всички цилиндри.
Така, като четох горните мнения ми се струва, че може и от алармата да е проблема. Ако не я ползваш може да я махнеш и така ще елиминираш една възможна причина.
Успех!
Алармата по принцип има ли кабел който да зима ток от акомулатора...щото забелязах още преди време,че на клемита на акомулатора имам някав кабел ''черен''


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
inseCT написа:agent smit написа:inseCT написа:agent smit написа:Провери дали отива ток до свещите
Как?Че никога не ми се е налагало да правя такива операций
Взимаш една автомобилна свещ, изваждаш "лулата" с кабела на някоя от твоите, поставяш свеща в "лулата" и я оставяш допряна до метал (на самия двигател). Един задейства стартера, а друг човек наблюдава дали се получават искри между електродите на свеща. Ако да значи всичко е ок с тока. По този начин можеш да провериш дали работят бобините за всички цилиндри.
Така, като четох горните мнения ми се струва, че може и от алармата да е проблема. Ако не я ползваш може да я махнеш и така ще елиминираш една възможна причина.
Успех!
Алармата по принцип има ли кабел който да зима ток от акомулатора...щото забелязах още преди време,че на клемита на акомулатора имам някав кабел ''черен''Та ако е за алармата да зема да го махна и да я дезактивирам
Според мене и да я изключиш пак ще е прекъсната. Най добре виж кой кабел са одрязали алармаджиите и го свържи.
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
mihal написа:Според мене и да я изключиш пак ще е прекъсната. Най добре виж кой кабел са одрязали алармаджиите и го свържи.

Ако изключиш захранването на алармата пак няма да пали, трябва да се махне цялата и кабелите, които прекъсва да се свържат.
- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
колега по принцип алармажиите режат един зелен дебел кабел който прекъсва сигнала към бобините поне ас така правя
намира се точно зад волана махни долната кора и ще го видиш ако е прекъснат си го свързваш и дано да е от него аиде успех

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Значи днеска я водих на майстор и одеве минах да видя кво е напрай...оказало се е че има проблем с Ел.Блока...демек с Екуто...и утре щял да се занимава цял ден с нея...по принцип съм с чип,и той каза че може и чипа да е зговнил нещата... 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани