Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
някой може ли да даде размери на тоя бендикс от м20, че в магазина като отидох и ми изкараха 4-5 вида с различна дължина и различен диаметър на колелцето......аз си поръчах цял стартер, ама е хубаво да се знае, ако някой реши да си смени само бендикса... не посмях да взема, щото на е34 м20 дето ми излезе бендикса дължината му е 59мм а дължината на оста където трябва да го вкарам е 60мм и според мен няма да има никакъв ход...а би трябвало...нали? 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Той бендикса си е задно с оста по която се движи. Колко е висок, не съм мерил. Отиваш със стартера на място и пробваш. Ако не искаш да си сваляш твоя взимаш на заем от някой (аз имам един и мога да ти услужа) разглобяваш го на място и пробваш.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
с търсачката излизат номерата на стартер и бендикс от м20.пробвай,ако не успееш до довечера,пиши и ще го потърся,че и аз го имам записан някъде.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
не е въпроса за номера, а че там по програмите в сервизите и магазините за м20 излизат няколко разновидности... всичките ли стават като са с различни размери това питам...
- mimo1987
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Здр колеги искам да попитам как да си олекотя маховика на м40ката 1.8.Значи вече имам маховик и ще го давам на стругар но каде трябва да пилим не ми е мн ясно, от двете страни или само от 1 и после като го олекота каде да го пратя на стенд (реглаж) и колко да го олекотя в момента е 9.900 кг...до 7 или 6 кг благодаря ви много 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Ако ще го олекотяваш, преценяваш колко е максималното, което можеш да отнемеш и да се чувстваш спокоен, че няма да се осакатиш. Не си избираш колко ще го правиш като тегло,а къде и колко да се онтеме. Накарая го слагаш на катара и гледаш какво си постигнал и преценяваш дали ти се рискува да го рендосваш още. Така като гледам нямаш представа колко е това, значи намери стругар, който ще вземе това решеение вмесо теб.
Отнема се най вече от задната част на маховика, но в твоя случай мисля, че може и отпред от към периферията без да се засягат местата, където ляга притискателя. По принцип можеш и отпред да до рендосваш целия, но трябва да запазиш отстоянията на повръхностите, защото ще имаш проблеми със съединителя. Моята препоръка е да се придържаш към задната част.
Всичко останало, което си питал е събрано именно в тази тема, за да не се налага да търсиш из целия форум,но явно тебе те мързи и това да прочетеш
Отнема се най вече от задната част на маховика, но в твоя случай мисля, че може и отпред от към периферията без да се засягат местата, където ляга притискателя. По принцип можеш и отпред да до рендосваш целия, но трябва да запазиш отстоянията на повръхностите, защото ще имаш проблеми със съединителя. Моята препоръка е да се придържаш към задната част.
Всичко останало, което си питал е събрано именно в тази тема, за да не се налага да търсиш из целия форум,но явно тебе те мързи и това да прочетеш

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
айде и аз да се включа ... вместо да си правите гимнастики с бендикси или дА търсите стартер от е34 ... по лесно е да смените просто венците на самите маховици и да ползвате вашия стар стартер ... без да променята нищо друго ... ако някой си търси маховик 6,300кг от М20 оригинален в комплект със феродо и притискател може да ме потърси
че не ми трябва вече.

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Изпускаш факта, че първо трябва да престържеш маховиха, за да можеш да му сложиш венец от м50/м52. Въобще не е plug&play.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
просто се намаля може би с милиметър ... нищо не изпускам ... ама според мен е доста по добър вариянт от това да се занимаваш да търсиш стартер ... да сменяш бендикс или тем подобни ... дадох просто съвет който иска да го направи който иска да не го прави ... всеки сам си шета на акъла 

- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
http://osogovo-racing.net/forum/index.p ... 864.0;wap2 ето още малко инфо 


Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Да ви попитам, на м42-то нямах следното нещо, но на 2.8-цата имам едно жужене/виене като натисна или докосна педала на съединителя.
При вас има ли нещо такова?
При вас има ли нещо такова?

virtue and tranquillity
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
При мене го има ако не натискам педала на съединителя - голям луфт в лагера на първичния вал.
Ако чуваш шумове при натиснат съединител, то търси проблема в лагера на съединителя.
Ако чуваш шумове при натиснат съединител, то търси проблема в лагера на съединителя.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
при мен няма шум.
- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
При конверсия в М52Б28, като му сложа и съединител от М20Б20 няма ли да му дойде малък?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Малък му е, но пък за това хората са го преоразмерили доволно. В момента карам с такъв и то ползван, засега не буксува. догодина ще сложа новичък 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани