за Е36 и тропкането на корите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 02 Май 2009, 18:59

Малко up на темата :)
Заиграх се следобеда, че ме дразнеше как стъклото ми върти "на сухо". Заредих се с малко негрон/нигрин или един Господ знае как се казваше... Едно влаково машинно масло... обясниха ми, че пълнели и скоростните кутии на тракторите с него. :) Красиво черно и много приятно мазно.
Смазах механизмите, оправих си стъклото и случайно намерих една вата за мебели. :) По стария тертип с много Прома, Хенкел-ско някакво и подобни ацетонови лепила, разкроих набързо и газ...
Ефектът отново е "уау", надрусах се без пари ;) И не ми остана време да направя втората, че ме изюркаха по кафета да ходя.:) Но ще пробвам в оставащите почивни да довърша и втората и да се надрусам отново ;)

Изображение Изображение Изображение

Update: Днес хванах да изолирам и пасажерската. :) Отново се получи шедьовър. Смазах прозореца, оправих луфта в дръжката, настроих пантата и вратата вече се затваря с кутре, докато преди трябваше със засилка да се блъска.

Към колегата по-долу... ватата е 5мм дебела. Мебелна доколкото разбрах, не съм я купувал. Случайно ми подариха 2 кв.метра.

Изображение

Update 2: vld беше свалил задната кора на неговия Компакт. Оказа се че там има фабрично вата, която е едно към едно, абсолютно еднаква като структура с тази мебелната, която използвах. Просто върху фабричната има нещо като залепена тънка хартия. Така че смело, в първия мебелен магазин за вата на квадрат и го почвайте. Не мога да се накефя на колата от няколко дни. Стана адски тиха вътре.

Update 3: Зачетох се малко назад в темата. Отосно влагата: Няма НИКАКЪВ начин да стигне влага до кората. Вратата е направена уникално. Веднага след автомивка свалих кората и вътре нямаше и следа от влага, само прах от преди, напълно сух. Освен това нали има и една дунапреноподобна изолация точно под кората, залепена с нещо като болкит. Мисля, че дори хигроскопичен памук да натъпчете под кората, няма да има никакъв проблем.
Последна промяна kdl на 09 Май 2009, 1:38, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 02 Май 2009, 21:06

liloff написа:................
Добре се е получило :yes: ма какви са тея кафета преди да свършиш работата до край ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 11.09.2007
Местоположение: SOFIA TOWN
Пол: Мъж
Кара: е36

Мнение от Dalona » 05 Май 2009, 20:52

а ватата колко е дебела :?:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 09 Май 2009, 7:30

liloff-найлон сложи ли на самата врата или направо кората? :roll:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 09 Май 2009, 9:28

Найлон не. Предполагам имаш предвид найлон в/у частта на вратата, под която се виждат механизмите на стъклото и т.н. Моята там има една сива непромокаема изолация фабрично. Нещо средно м/у стиропор и дунапрен е материала, излезе ми името му от ума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 09 Май 2009, 9:52

liloff написа:Найлон не. Предполагам имаш предвид найлон в/у частта на вратата, под която се виждат механизмите на стъклото и т.н. Моята там има една сива непромокаема изолация фабрично. Нещо средно м/у стиропор и дунапрен е материала, излезе ми името му от ума.

:yes: -подсети ме, че ми се мотат такива в гаража...благодаря!
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 09 Май 2009, 13:32

настроих пантата и вратата вече се затваря с кутре, докато преди трябваше със засилка да се блъска


Това как се прави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 10 Май 2009, 12:36

Развива се пантата от към купето и се бута напред обикновено в горната част само, с по-малко от 0.5мм. Само отгоре, защото с годините вече е провиснала вратата.

Има малка вероятност да почне да ти зее вратата спрямо останалата част на купето. Ако стане това, върни пантата в старото положение (отбелязало се е от времето), развий 2та болта на механизма на вратата и бутни него леко. Там обаче внимателно развивай, за да не изядеш главите на болтовете. Иначе ще трябва да вадиш флекса :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 02 Юни 2009, 11:27

а с какво лепило лепите черните пластмаси, на които застават щипките
аз преди съм се мъчил с локтаит после с поксипол ама ефект нямаше все се разлепваха :?: някъде бях срещнал за BODY 920 някой пробвал ли го е ?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София

Мнение от spooky » 21 Юни 2009, 12:59

Айде малко и аз да ъпна темата :)

Ето какво направихме вчера на моя седан с колегата shaby:

Изображение

Използвахме Ц200 за лепило и вата за вътрешно тапициране, защото ни хареса повече, че е мека и лесно се напасва, а и според мен има по-добри звукоабсорбиращи качества. Освен това купих едно пакетче 20 щипки от Дару и смених всички, без значение дали са здрави или не.
Резултатът е доста доволен. Сега като затварям вратите и го няма хлопащо-металическия звук, а само един плътен басов :)
RTFM

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 28 Юни 2009, 0:46

Днеска и аз се здобих с така коментираната изолация, е мога да ви кажа, че ефекта е уникален, вече съм в съвсем друга кола.Отварянето и затварянето на вратите става по-много по лек начин и безшумен, всички звуци в трафик от автомобили и т.н, 10-торно намаляха, трябва да се заслушаш да ги чуеш, самия двигател вече го чувам по-друг начин, музиката много по-добро свири, а пък минаването през неравности дори вече кеф ми прави :mhihi: много меко обира всички вибрации. Найстина много си заслужава интервенцията, просто друга става колата ;)
Който не го е направил силно му го препоръчвам! ;)

:arrow: И все пак с риск да се повторя, гордея се че познавам човек като Любо(Burningparis), ако повече хора бяха като него , може би щяхме да живеем в една по-хубава държава,но уви, мерси Любо за тея неща, който направи днеска! :) :winky:
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Юни 2009, 8:14

Абе, ама как си бяхте паркирали колите, а? Минавам и гледам 39-ки, 36-ци купе, диагонално спряни... :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 28 Юни 2009, 11:48

:D
Скромно започнахме така :D
Изображение

после имаше и други :)

Изображение

Роска :yes:
Последна промяна Burningparis на 28 Юни 2009, 22:44, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Юни 2009, 13:37

Само да вметна, че има е36ци, явно от по-късните години, които на щипките си имат едни гумени о-пръстенчета и като се турат, всичко утихва. На Иво на колата сложихме такива и колата заспа, няма шум, намо нищо. Да видим на моята га ше ги напавя и дали ще е същия ефект.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 28 Юни 2009, 14:33

err0r написа:Абе, ама как си бяхте паркирали колите, а? Минавам и гледам 39-ки, 36-ци купе, диагонално спряни... :)


Аз те видях, но защо не се отби за малко :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook