ГУБЕНЕ НА МОЩНОСТ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- АЛЕКСАНДРА
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 24.06.2008
- Местоположение: Пловдив
ГУБЕНЕ НА МОЩНОСТ
Здравейте пичове и фенове на BMW !
Проблемът ми е: От известно време, като карам колата (BMW 320 Vanus) на "първа" и "втора" усещам, че нещо не ще да върви, не иска да се изфорсира както трябва, иначе си гори нормално и нямам разход на масло
Искам сега да видя, кой е най-готиния пич, който ще ми помогне
Алекс, Пловдив 
Проблемът ми е: От известно време, като карам колата (BMW 320 Vanus) на "първа" и "втора" усещам, че нещо не ще да върви, не иска да се изфорсира както трябва, иначе си гори нормално и нямам разход на масло




Последна промяна АЛЕКСАНДРА на 25 Юни 2008, 17:55, променена общо 2 пъти
- CarrollShelby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Бургас
Аз имах подобен проблем,но моята губеше мощност в високите обороти...след 3-та нагоре нещеше да върви...Беше съединителят.Надявам се да съм помогнал. 


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
как така неиска да се изфорсира?А на 3,4,5 и на свободна сигурно пак не се форсира.Наи-4есто става от ламбда сонда.Иди си на елкон,4иста работа,веднага ще ти излезне проблема.Успех.
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
BMW E36 316 Прекъсване на двигателя след 5500 оборота !
Имам един голям проблем с моето BMW E36 316 . когато на 1ва вдигна над 5500 оборота двигателя ми започва да прекъсва . включвам на втора но проблема си остава прекъсва си и няма мощност , чак когато включа на 3та в началото 2-3 сек продължава това прекъсване и след това колата се изтрелва адски бързо сякаш някой я е ритнал отзад . това наистина се окасва проблем особенно при изпреварване когато усетиш , че двигателят ти няма мощност. смених свещи , горивен филтър , ходих дори и на компютър ми закачиха компютъра на колата и казаха , че няма грешки . обаче проблема си остана
мн се надявам някой да ми каже от каде може да ми идва този проблем .

- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Дебитомер - лично предположение
Пробвай да откчиш буксата, и ако всичко е наред - тогава там е проблема.

Пробвай да откчиш буксата, и ако всичко е наред - тогава там е проблема.

- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
съединител
вече на няколко места чета за съединителя , че може да окаже влияние върху мощноста . той с компютъра ли е свързан ?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
За АЛЕКСАНДРА, провери дали нямаш дупка някъде на въздуховода дето е от дебитомера към смукателния колектор(един такъв широк гуфриран маркуч, отгоре на двигателя, извит е под ъгъл около 90 градуса).Ако смуче въздух от там, по трудно се форсира 

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Запушен катализатор няма да играе толкова роля на 1ва и 2ра ... а на по-високи обороти където има повече изходящи газове... значи това не е!!!И по принцип да знаеш, че в жегите колите са по-слабички ... да не си си внушил нещо.
Съединителя ... то, ако е зле и приплъзва ще усетиш ... колата се форсира... вдигаш обороти ... а тя не върви ... елементарно!!! Аз залагам нещо с дебитомера ... като начало може да го изчистиш с някой безконтактен шпрей.
Съединителя ... то, ако е зле и приплъзва ще усетиш ... колата се форсира... вдигаш обороти ... а тя не върви ... елементарно!!! Аз залагам нещо с дебитомера ... като начало може да го изчистиш с някой безконтактен шпрей.
без реклами в подписа...

.
както казаха и други колеги до сега може да са много неща... но лично аз ти препоръчвам една хубава диагностика за начало да изключим сондата и дебитомера поне...Може и да е катализатор и какво ли не .. не може да се говори така..
Последна промяна 6efovete на 25 Юни 2008, 11:22, променена общо 1 път
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: BMW E36 316 Прекъсване на двигателя след 5500 оборота !
Ако не си сменял разпределителен вал и кобилици от тва ще ти е проблема.Смени ги щото ще по4не да стига и до по-малко от 5500,ще пада мощността постоянно защото на високи обороти губи центровка и не работят и 4етирите цилиндъра.toni3d1 написа:Имам един голям проблем с моето BMW E36 316 . когато на 1ва вдигна над 5500 оборота двигателя ми започва да прекъсва . включвам на втора но проблема си остава прекъсва си и няма мощност , чак когато включа на 3та в началото 2-3 сек продължава това прекъсване и след това колата се изтрелва адски бързо сякаш някой я е ритнал отзад . това наистина се окасва проблем особенно при изпреварване когато усетиш , че двигателят ти няма мощност. смених свещи , горивен филтър , ходих дори и на компютър ми закачиха компютъра на колата и казаха , че няма грешки . обаче проблема си останамн се надявам някой да ми каже от каде може да ми идва този проблем .
Re: BMW E36 316 Прекъсване на двигателя след 5500 оборота !
toni3d1 написа:Имам един голям проблем с моето BMW E36 316 . когато на 1ва вдигна над 5500 оборота двигателя ми започва да прекъсва . включвам на втора но проблема си остава прекъсва си и няма мощност , чак когато включа на 3та в началото 2-3 сек продължава това прекъсване и след това колата се изтрелва адски бързо сякаш някой я е ритнал отзад . това наистина се окасва проблем особенно при изпреварване когато усетиш , че двигателят ти няма мощност. смених свещи , горивен филтър , ходих дори и на компютър ми закачиха компютъра на колата и казаха , че няма грешки . обаче проблема си останамн се надявам някой да ми каже от каде може да ми идва този проблем .
колега аз ти писах и в другата тема. Моето мнение е че мотора М40 1.6 не е проектиран за такива истории над 5500 оборота и най-много да си му разказал играта с това каране... Предполагам си забелязал че първа и трета са доста къси скорости.. не го прави на тях това с 5500 че ще направиш моторетката на сол някои добър ден
аз ходих на диагностика . казаха ми , че всичко е наред , дори и за лабда сондата казаха , 4е работи . препоръчаха ми да сменя горивен филтър и го направих . значи изключваме сондата . това за дебитомера ми звучи логично , но каде се намира той ? двигателя не ми трака изобщо , мисля че ако кубилиците са за смяна то трябва да трака ?! съединителя не ми боксува . значи единственото за което се сещам е този дебитомер. Забравих да ви спомена , че ауспуха ми е в сажди , а масло не ми гори ! вероятно дава богата смес . аз се замислих за дистрибуторната капачка дали не е избила и от там да ми прекъсва тока ? незнам затова се съветвам с вас . Хората които разбирате и се занимавате с BMW
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани