Демонтаж на вискозитетенния съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Демонтаж на вискозитетенния съединител

Мнение от brobot » 19 Юни 2008, 1:16

История в картинки :mhihi:
Изображение
Изображение
използва се гаечен ключ номер 32
с обратна резба е - отвива се надясно

корегирах се ,да не спорите :mhihi:
Последна промяна brobot на 19 Юни 2008, 1:54, променена общо 1 път
Брабус - Мечта Водителя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител

Мнение от mityooo » 19 Юни 2008, 1:19

brobot написа:История в картинки :mhihi:

посоката за развиване е обратна на въртенето


Бъркаш брат :!: Отвива се по посоката на въртене на двигателя :!: :!:
0898578595

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител

Мнение от Don_Mandragon » 19 Юни 2008, 1:26

mityooo написа:
brobot написа:История в картинки :mhihi:

посоката за развиване е обратна на въртенето


Бъркаш брат :!: Отвива се по посоката на въртене на двигателя :!: :!:


тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга и ще падне някъде по пътя :!: :!: :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител

Мнение от mityooo » 19 Юни 2008, 1:33

Don_Mandragon написа:
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга



Я помисли хубаво :idea: :!:
0898578595

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител

Мнение от Don_Mandragon » 19 Юни 2008, 1:43

mityooo написа:
Don_Mandragon написа:
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга



Я помисли хубаво :idea: :!:


Незнам и аз ве4е се обърках и не мога даже да си го представя :lol: :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител

Мнение от mityooo » 19 Юни 2008, 1:50

Don_Mandragon написа:
mityooo написа:
Don_Mandragon написа:
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга



Я помисли хубаво :idea: :!:


Незнам и аз ве4е се обърках и не мога даже да си го представя :lol: :lol: :lol:


Тогава разгледай първата снимка и се замисли къде и как е поставена отверката и тръбата за да държи контра и.................... Някой да делне нашите постове ,че автора си поправи твърдението вече :!: ;)
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 19 Юни 2008, 12:29

Ех братлета, туряш една малка щанга иил голям ключ на ремъка на водната помпата, напискаш надолу и с 32мм. ключ както си пред ДВГ-то /волана на дясно рамо/ отвиваш към волана, като по стрелките на часовник, обратно на часовника затягаш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Мнение от brobot » 19 Юни 2008, 21:09

моля за дел на излишните постове и ако някой модератор реши да я качи при полезните теми
Брабус - Мечта Водителя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 19 Юни 2008, 22:59

сваля се елементарно с ключ 32 и един ЧУК :mhihi:
залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука ;)
Изображение

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Мнение от Hito » 19 Юни 2008, 23:37

От собствен опит знам вече ,че е хубаво да си се застопори с по ячка щанга......че такава отверка като на снимката я направих на салата.... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 26.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 Компакт

Мнение от hugh » 21 Юни 2008, 1:46

Колеги имам един тъп въпрос :uups: : моята 316 няма виско, ами е с ел перка(доколкото съм запознат). Така си беше като я взех.
Та въпросът ми е виското по-ефективно ли е от ел перката? От ровенето в форума знам че с виско перката постоянно се върти и в зависимост от температурата на ДВГ се засилва и намалява. Ел перката се включва само като се повиши температурата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 21 Юни 2008, 11:39

Stanchev написа:сваля се елементарно с ключ 32 и един ЧУК :mhihi:
залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука ;)
И после нова водна помпа :?: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Юни 2008, 20:40

hugh написа:Колеги имам един тъп въпрос :uups: : моята 316 няма виско, ами е с ел перка(доколкото съм запознат). Така си беше като я взех.
Та въпросът ми е виското по-ефективно ли е от ел перката? От ровенето в форума знам че с виско перката постоянно се върти и в зависимост от температурата на ДВГ се засилва и намалява. Ел перката се включва само като се повиши температурата.


ел перката е достатъчна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2008, 21:32

vladiverm написа:
Stanchev написа:сваля се елементарно с ключ 32 и един ЧУК :mhihi:
залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука ;)
И после нова водна помпа :?: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

колко пъти си го свалял по тоя начин и колко водни помпи си сменил :?: аз лично за няколко години съм свалял над 50 пъти и досега повреда от рязко чукане с чука не съм имал ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от Turbo Amet » 21 Юни 2008, 23:21

Другото интересно нещо е че създаваш момент около оста на помпата ,а не директен лом с вектор към сърцевината.Чукът е за разкост,която твоят така силен мускул НЯМА :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook