Загря
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Загря
КОлеги вчера вечерта разчертавахме яко и колата беше 1 скала преди червеното спрях и я пооставих да поработи на място нормализира си се нещо сериозно?а да кажете да съм разчертавал много не съм чак толкова 

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
ми да ама беше загряла скала над средата спрях поработи 2-3 мин и се нормализира... до сега не ми го е правила
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Абе човек, нали днес работа щеше да вършиш!
А си докара беля до главата.

А си докара беля до главата.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
в другата тема за помпата и аз споменах щото инах обратния проблем
при по висока скорост - пада на 1/3 -та стрелката , е все пак , е над синята зона.. ама...
та градския вика - термостата за смяна.. ама днес пак карах извънградско 300 км и немаше проблеми. седи заковано на 12:00 и градско и със 140 км/ч
може би термостата временно е седял предния път постоянно отворен, а сега се е оправил ?
при по висока скорост - пада на 1/3 -та стрелката , е все пак , е над синята зона.. ама...
та градския вика - термостата за смяна.. ама днес пак карах извънградско 300 км и немаше проблеми. седи заковано на 12:00 и градско и със 140 км/ч
може би термостата временно е седял предния път постоянно отворен, а сега се е оправил ?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
miro20 написа:в другата тема за помпата и аз споменах щото инах обратния проблем
при по висока скорост - пада на 1/3 -та стрелката , е все пак , е над синята зона.. ама...
та градския вика - термостата за смяна.. ама днес пак карах извънградско 300 км и немаше проблеми. седи заковано на 12:00 и градско и със 140 км/ч
може би термостата временно е седял предния път постоянно отворен, а сега се е оправил ?
Та викаш термостата се САМОСЕЗИРАЛ. а!!!
Колега извинявай , че в твоята тема .
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
на 1.8 му идва в множко това дето му викаш разчертаване и недей слуша приказки от сорта това ти е проблем или онова или пък не трябва да минава средата каквото и да и правиш !!!
Просто си пускай парното на топло на макс да може да сварва с охлаждането и ако вдига температурка ще се поспреш малко
Виж шестаците по трудно загряват при такива мероприятия но уви не ти е такъв мотора
Просто си пускай парното на топло на макс да може да сварва с охлаждането и ако вдига температурка ще се поспреш малко
Виж шестаците по трудно загряват при такива мероприятия но уви не ти е такъв мотора
- svilendotorg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.07.2007
Възможните причини според мен са:
1. термостат - ако е развален или ще седи отворен и на дълъг път ще отива към синята зона, или ако не отваря стрелката отива към червено, може и да е запецнал в някакво средно положение???
2. виско за смяна - силиконовия съединител е за смяна и перката не върти на пълни обороти когато трябва, съответно не охлажда колкото трябва
водната помпа според мен не е проблема, след като на градско не загрява
1. термостат - ако е развален или ще седи отворен и на дълъг път ще отива към синята зона, или ако не отваря стрелката отива към червено, може и да е запецнал в някакво средно положение???
2. виско за смяна - силиконовия съединител е за смяна и перката не върти на пълни обороти когато трябва, съответно не охлажда колкото трябва
водната помпа според мен не е проблема, след като на градско не загрява
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
значи днес смених маншона на хидравликата сичко 6+:)
а относно разчертаването като загря и аз така направих парното на макс на топло и се нормализира на градско и да я ръчкам не загрява и грам вчера малко повече беше
а относно разчертаването като загря и аз така направих парното на макс на топло и се нормализира на градско и да я ръчкам не загрява и грам вчера малко повече беше
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
miro20 написа:по точка 1. - термостата може ли сам " да се самосезира" и да са опрай както стана при мен? понеже не съм чупил термостат, не знам еднократен проблем дали е причина за задължителната му смяна ?
Най-добрият начин да разбереш дали причината е в термостата е да го видиш в какво състояние е. Имай в предвид, че съвсем малък процеп на уплътнението на термостата го прави негоден за употреба.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Icco® написа:на 1.8 му идва в множко това дето му викаш разчертаване и недей слуша приказки от сорта това ти е проблем или онова или пък не трябва да минава средата каквото и да и правиш !!!
Просто си пускай парното на топло на макс да може да сварва с охлаждането и ако вдига температурка ще се поспреш малко
Виж шестаците по трудно загряват при такива мероприятия но уви не ти е такъв мотора
Това е обсолютно невярно. Охладителната система, независимо за какъв двигател на bmw говорим е разчетена правилно и стрелката при пълно загряване трябва да бъде точно по средата на скалата. До сега карам само автомобили bmw и съм ги тествал при всякакви външни условия, ръчка и т.н. Недопустимо е стрелката да минава средата и да навлиза към червената зона.
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Ми смени си го нали е 15лв. и е работа за 20 минути!Да ти е мирна главата!miro20 написа:по точка 1. - термостата може ли сам " да се самосезира" и да са опрай както стана при мен? понеже не съм чупил термостат, не знам еднократен проблем дали е причина за задължителната му смяна ?

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани