Регулиране на волана във височина.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Регулиране на волана във височина.

Мнение от Le Transporteur » 05 Окт 2007, 22:02

Какво се сменя по управлението за да стане волана чупещ? Само механизъма с лоста или... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 06 Окт 2007, 8:10

Не си струва да се вкарваш в такъв филм заради тази ненужна екстра :idea: няма да я ползваш никога :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 06 Окт 2007, 9:37

Чак никога не, особенно ако колата се кара от жена, на моята и е чупещ волана и жената гледам си го мести от време на време :D
Иначе нямам идея какво трябва да смениш за да го превърнеш в чупещ се :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Окт 2007, 13:08

Не го правя заради екстрата, а защото карам винаги със седалка в най-долно положение и волана според мен стои високо и ми е терсене. Иначе ако сменя механизъма определено няма да го ползвам, ще стои винаги в долно положение. 8)
Хайде пишете ми в темата бре, ще се обидя :mhihi:
Със здраве!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 06 Окт 2007, 14:12

И аз съм с пусната най-долу седалка и ако реша да пускам волана той ми скрива оборотомера е километража :D а когато влизам и излизам също пречи ;)
Та по темата може да каже някой който го е правил. Предполагам се сменя цялата стойка на волата а по самия кормилен механизъм не се бута. Стойка на старо незнам как ще намериш, защото тази екстра за е36 се среща доста рядко ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Окт 2007, 14:16

REMUS написа:И аз съм с пусната най-долу седалка и ако реша да пускам волана той ми скрива оборотомера е километража :D а когато влизам и излизам също пречи ;)
Та по темата може да каже някой който го е правил. Предполагам се сменя цялата стойка на волата а по самия кормилен механизъм не се бута. Стойка на старо незнам как ще намериш, защото тази екстра за е36 се среща доста рядко ;)


След 95-96год, по-често се среща...
Последна промяна Le Transporteur на 06 Окт 2007, 23:53, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 06 Окт 2007, 22:35

И аз сум с тази екстра и си готино, мака да не я ползвам толкова често

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 07 Окт 2007, 1:32

Е то тва е за да си го нагласиш 1 път. Все едно да ръчкаш седалката напред назад постоянно. Ти си го нагласяш да ти е удобно и караш. Мене ми е гот пък да си вдигна седалката, че да виждам капака и пътя отпред. Нагласям волана да се виждат добре уредите и да не опира в краката и :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 4.06.2008

Мнение от bobbyblabby » 22 Мар 2009, 11:35

Колеги, някой може ли наистина да помогне по въпроса как става, ако знае, защото съм сигурен, че има още хора, които биха желали да го направят. П.П. Аз съм един от тях

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 22 Мар 2009, 12:24

bobbyblabby написа:Колеги, някой може ли наистина да помогне по въпроса как става, ако знае, защото съм сигурен, че има още хора, които биха желали да го направят. П.П. Аз съм един от тях

Определено ще е много хубаво,ако воланът се регулира!На предишната ми кола-Mitsubishi Lancer `91-се регулираше и в двете направления(нагоре-надолу и аксиално т.е. дърпаш към себе си и врщаш към таблото).Освен това и седалката му се регулираше във височина!А с моя дзвер си спомням за времето,когато карах Жигули :ranting: В началото се чудех как така BMW,а с такъв волан :confused: Не ми пречи да карам,та ако ще воланът му да е като на Мадарка,ама не е удобно и не му отива!
Не съм се занимавал с подобна трансплантация :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Мар 2009, 13:16

Можеш да го свалиш надолу, но не много. Като свалиш корите ще видиш как е хванат кормилния прът и може да се бутне надолу.
Просто трябва да подложиш 1см шайби, защото ако сложиш повече, няма да може да хване резбата. Другия вариант е да смениш болтовете. При всички положения, ако е за единична настройка си струва, но ако мислиш да слагаш чупещ волан... давай смело. Ще ти отнеме максимум един ден монтажа, стига да си намериш чупещ прът от последните Е36 или някое Z3.

P.S. Ще се разминеш мисля и без да сваляш таблото, ако слагаш само шайби. Като свалиш всички кори, имаш достъп до 2та болта :)

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Мар 2009, 14:26

Разликите при регулируем и не регулируем волан са:

- кормилната конзола с механизма за фиксиране
- кормилния прът с карето
- корите по таблото около волана

Поне това се сещам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 25 Мар 2009, 21:43

абе по шокар си е чупещ волан аз като пътувам седалката в наи ниско и волата долу все едно си в болитче :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

Мнение от arabian » 29 Мар 2009, 12:14

Това тръгнах да го правя на Calibra преди година и нещо. Купих чупещия прът, след един ден рязане и пробиване на болтовете, които държат оригиналния установих, че не мога да сменя патрона за паленето. Помъчих се малко и накрая си събрах колата и командировах чупещия механизъм при другите боклуци в гаража. Съмнявам се, че някой го е правил тук.
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: лагерница
Детайли за колата: touring

.

Мнение от 4a4i » 29 Мар 2009, 15:23

Не го правя заради екстрата, а защото карам винаги със седалка в най-долно положение


ами колега.....вдигни малко седалката тогава :D
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook