нямам парно

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

нямам парно

Мнение от AQUILA1001 » 18 Сеп 2007, 16:20

Колеги, само преди три дни ми смениха водната помпа, силиконовата перка и термостата, но за съжаление с парното имам проблем, когато го пусна и колата работи на място, парното въобще го няма. Същото е и в градски условия /перката върти много слабо/, но извъградско като натисна педала започва да духа много добре, но духа топло само отдолу в центъра и в страните нещо не духа както трябва топло, по скоро леко хладно. Същото е и като пусна клематроника работи само когато натисна добре педала. Преди време четох за въпросният кондензатор и го смених и сега дисплея не гасне и не блокира, като преди, но духа неравномерно. :help:
Трябва ли климатроника да е включен, когато искам да е топло или само глася на по висока темперетура :help:
AQUILA1001

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 18 Сеп 2007, 16:33

Не знам с климатроник как е, но нормалното парно топли само при високи обороти когато не ти достига антифриз. Може и клапите/клапата да е запушена нещо. Тя е една такава с метално кръгло и едни маркучи за антифриз влизат в нея (ама как добре го обясних), няма как да не я видиш, при мен се намира близо до спирачната помпа.
We love you Ronnie!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 19 Сеп 2007, 17:16

Виж си казанчето с антифриза :idea:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от AQUILA1001 » 20 Сеп 2007, 9:54

Казанчето ми е пълно до половината, но това парно го няма. Когато карам в задръстване въобще не духа и пак излизам на прав път давам газ и започва да духа. При условие че ми смениха водната помпа, силиконовата перка и термостата нямам обяснение защо е така.
Може и да има въздух, не ми е ясно защо перката за парното ту върти ту спира. За да го обезвъздуша разбрах, че колата трябва да е в положение на около 40/60% след което запалвам мотора и отварям капачката на антифриза докато от преливничето потече равномерно антифриз........така ли е :(
Аман от майстори, така ми е нагласиха, че сега аз който много не разбирам трябва да го правя това. Може ли да ми помогнете с повече инфо интересува ме защо въртенето на перката е неравномерно, преди не можех да си държа кракат когато пусна парното ще ме изгори, а сега е студ когато се мъкна като бабичка, май ще трябва да се движа само по магистрала за да ми е топло. :evil:
AQUILA1001

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 20 Сеп 2007, 11:33

На равна повърхност, при студен двигател , нивото на охлаждащата течност трябва да ти е срещу маркировката(cold), на казанчето. Доливаш, обезвъздушаваш и си оправяш топлото.
Предполагам , че дизела се обезвъздушава като бензинките,от тапата върху радиатора(не капачката).
Осигури течност в системата ,за да ти заработи парното както трябва, а после ще гледаш перката(турбината) и откъде духа(не духа)...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 20 Сеп 2007, 12:03

И да е обезвъздушена ако вентилатора на парното не духа няма да се стоплиш. :nono: Дай инфо на коя степен не духа?На всичките ли?Може да са доста работи....Наблюдавай по-подробно и пиши ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 20 Сеп 2007, 12:08

vladiverm написа:И да е обезвъздушена ако вентилатора на парното не духа няма да се стоплиш. :nono: Дай инфо на коя степен не духа?На всичките ли?Може да са доста работи....Наблюдавай по-подробно и пиши ;)


Прав си ,но какво разбираш под "ту върти ту спира", напълно неработеща ли :?: А в същото време той не е усетил топъл въздух...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от AQUILA1001 » 20 Сеп 2007, 14:29

Колеги усещам, че при висока скорост започва да духа топло в краката ми, а от центъра и от страничните отвори за въздух излиза студено :( иначе май май няма значение на коя степен съм, просто струята топло се засилва минимално дори при нагласена сила на климатроника докрай /усещам че всичко зависи от скростта, колкото по-бързо толково по-топло/, колкото и тъпо да звучи това.
Преди карах Пежо и Ви казвам, че в най голямият студ вътре в колата спокойно можеше да стане 50 градуса.
Знаете ли дали е възможно да е от онзи таралеж който играе роля при пуснат климатроник, защото като пусна да духа студено пак е същият проблем просто духа , спира, засилва се, намалява силата си сам и т.н.
Преди време смених онова въпросно кондензаторче и сега дисплея на климатроника работи супер ама проблема със силата на духане пак си остана. Дали този таралеж има нещо общо с парното
Сори ако задавам глупави въпроси но се надявам се времето просто да започна повече и аз да разбирам защото ми омръзна да ходя за най малкото нещо на майстори, като последният глупак ми пукна пластмасата която покрива двигателя, а аз и се кефех максимално, но тъпака остана страшно учуден, че това го е направил той :evil:
AQUILA1001

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 20 Сеп 2007, 14:45

Таралежа ти регулира единствено оборотите на вентилатора.Работи ли вентилатора или не?
От дисплея се нагласа температурата и горния кран с врътката за парното трябва да ти е на червено разбира се.Пробвай всичко дали е така?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от AQUILA1001 » 20 Сеп 2007, 15:28

АМИ РАБОТИ, КОГАТО СИ ИСКА, ИНАЧЕ ВСИЧКО СЪМ СЛОЖИЛ КАКТО КАЗВАШ. По това което казваш да разбирам ли, че проблема може и да е от там :confused:
AQUILA1001

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 20 Сеп 2007, 15:43

AQUILA1001 написа:АМИ РАБОТИ, КОГАТО СИ ИСКА, ИНАЧЕ ВСИЧКО СЪМ СЛОЖИЛ КАКТО КАЗВАШ. По това което казваш да разбирам ли, че проблема може и да е от там :confused:

Tака както ми го описваш, проблема е от таралежа, може да го извадиш и да му дадеш директно напрежение и ще ти върти на макс. обороти докато си вземеш нов таралеж.
Тук съм описал как става, прочети.

Ааа и виж щекера на таралежа дали дава добър контакт, тоест изкарай го и го вкарай няколко пъти, може и това да е, което е по лекия вариант де :mhihi:
Кажи после кво е станало ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от AQUILA1001 » 20 Сеп 2007, 16:06

Колега ти си гении, ще пробвам всичко това, а ако не стане ще пиша пак. Ще търся и таралеж във форума и т.н. Благодаря и борбата продължава
AQUILA1001

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 17.04.2007
Местоположение: София

здр

Мнение от vybz » 23 Сеп 2007, 11:45

незнам колега,ама и при мене от както смениха водната помпа нямам топло,а тарележа си върти,студено съ6то има,а топло нема,колата е обезвъзду6ена на 100%,тряба са тиа клапи да ги провера по някъв на4ин! а твоито май си е от таралежа да знае6,и аз го имах преди тоя проблем,а и си е резонен за тая френска част,може6 да го провери6 с един кабел като го закачи6 на минуса на буксата на таралежа(тои е един кафяв кабел ако не се лъжа) и го зака4и на запалката като си на контакт,ако по4не да духа е от него 100%
Трудно ми е да споря с гола блондинка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от AQUILA1001 » 23 Сеп 2007, 13:53

Благодаря :)
AQUILA1001

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 16 Окт 2007, 20:33

колега казвай намери ли решение че и на мен от как ми смениха водната помпа не я ли припомпя до около 3000 3500 оборота студ ама яко студ :evil: колата мое и да си загрее до нормално но не повиша ли оборотите да завърти водата с по голяма скорост няма парно напрао си.... ако има решение за това казвайте един майстор ми каза... капацитета на водната помпа явно е по малък и не и стига сулука да завърти хубаво водата

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook