Перката пред радиатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Перката пред радиатора

Мнение от L_G » 09 Юли 2007, 13:46

Имам един въпрос вчера в жегите като пътувах с колата с пуснат климати взе да по прегрява и стрелката отиде на чертата преди червената зона, като спрях на едно място с запален двигател перката от кам страната на двигателя въртеше (не съм сигурен но май там се намира виското ако греша моля някой да ме поправи) но перката пред радиатора не помрадваше.

Въпроса ми е каква е тази перка пред радиатора, кога трябва да се включва и каква може да е причината да не бачка

мерси предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1089
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
Кара: не кара пил-ама пий карал

Мнение от ///milko way » 09 Юли 2007, 14:02

тва ти е перката за климатика :idea:
по принцип е вързана с датчик за радиатора и е трябвало да се включи при тея градуси-тоест да помогне на другата (виското)
-виж си датчика като за начало
Изображение
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 09 Юли 2007, 14:09

а къде се намира този датчик и как мога да разбера дали е наред :uups: :help: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1089
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
Кара: не кара пил-ама пий карал

Мнение от ///milko way » 09 Юли 2007, 15:58

а бе най добре иди в някой сервиз,щото имаш проблем с охлаждането--а жегите тепърва предстоят
иначе датчика ти е завит отстрани на радиатора
Изображение
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Мнение от arkadas » 09 Юли 2007, 22:28

Колега, казваш че перката откъм двигателя се е въртяла, но зависи с каква скорост т.е. дали е сработило виското.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 10 Юли 2007, 11:16

ми не знам как се е вартяла този номер с заграването ми га прави винаги като пусна климатика и карам на по високи обороти иначе като го спра стрелката след известно време си отива на мястото........този вентилатор отпред оказва ли някакво влияние наистина :?: :?: :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 10 Юли 2007, 11:40

Перката на климатика трябва да сработи почти веднага след като го включиш. Най-безобидната причина да я няма е един 30А бушон. При мен това реши проблема.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 10 Юли 2007, 13:22

Ще го проверя още днес този бушон.Колегата ///milko way каза че този датчик се намира отстрани някаде можели малко повече инфо къде точно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 10 Юли 2007, 15:00

отстрани на казанчето на радиатора-не откъм преливното казанче-от другата страна!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 11 Юли 2007, 1:16

Загряването при пускане на климатика се оправя като си изчистиш водния радятор. А перката отпред при такива градуси трябва да работи на 2 степен а ако не работи изобщо дори и на първа степен като пуснеш климатика значи проблема е или предпазител или електродвигател на перката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 11 Юли 2007, 9:15

лесно се разбира дали работи перката-пусни и два кабела от акумолатора и пробваи! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 11 Юли 2007, 12:22

:shock: е мом4ета аз си мислех 4е вискосъединителят ми е заминал ,но вие ме обаркахте тотално ...
като си пусна климатика понякога се включва тази перка,понякога не ...
тази откъм двигателя винаги си работи,но тази голямата много рядко ...
радиатора е нов,водната помпа също,термостата и той е 4итав ... но пусна ли климатика в градски условия тръгва да загрява ,а извън града си работи нормално... което ме навежда на мисалта 4е е виското ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 11 Юли 2007, 13:58

Проверих я тази перка и се оказа че наистина при пуснат климатик на втора степен си работи перката което ме наведе на мисълта че щом загрява трябва виското да не е наред.....при нормално загрят двигател (стрелката беше застанала на 90 градуса) успях да спра перката на виското да се върти даже почти без усилие я завартях в другата посока.
Това нормално ли е??? Друго нещо което ми направи впечатление че самата перка има малък луфт.........с други думи за смяна ли съм на виското :help: :help: :help: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 11 Юли 2007, 15:58

ако говориш за луфт на виското перка-здало е багажа лагерчето-сменяи докато е време! :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 12 Юли 2007, 12:55

Някой знае ли от каде може да се намери виско на по изгодна цена че вчера звънях в ауто+ и ми обявиха 170 лв за някво...........

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook