Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Здравейте, от няколко дни ми се върти из главата да почна да глезя стария m50b20 мъченик с 100 октановия от Шел, доста теми изчетох, повечето колеги са доволни от бензина, даже са го тествали от Fifth Gear като и там останаха доволни, та някой колега кара ли с този бензин, някакви впечатления има ли и като изцяло дали си заслужава.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Е след като си изчел доста теми и много хора карат с него и са доволни каква е идеята на тая тема? 

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Аз пълних до горе с такъв бензин пак м50б20 ама с турбо,е не усетих разлика 

- Infinite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 23.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i compact
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Най-вероятно няма да усетиш разлика. Но ако се заслушаш в работата на мотора на празен ход има леко доловима разлика. Лично аз карам само и единствено на този бензин и не съм имал ядове. Дали си заслужава ... надали ... но пък за това сме ентусиасти правим доста нелогични неща 

Без Провокация Няма Прогрес !
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Друго е да го каже колега с подобен двигател, а не с 300 кончета Импрезаbum_bum написа:Е след като си изчел доста теми и много хора карат с него и са доволни каква е идеята на тая тема?

Новата му формула има мигновено действие - тя започва да почиства отлаганията, които намаляват ефективността на автомобила от момента, в който горивото достигне двигателя. Освен това сме увеличили концентрацията на специалната добавка за намаляване на триенето. Нейната функция е да намалява триенето в критични части на двигателя, като осигурява повече енергия за задвижване на колелата.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Като каже някой "няма разлика".. е кво очакваш чак толкова. Да, ще работи малко по-спокойно, ще харчи може би малко по-малко.
Разликата е, че като отидеш на диното с мапъра оня ще може да му даде още аванс на тоя бензин сравнено с 95. Другата разлика е, че не е пълен чак толкова с кви ли не говна и ще ти пази мотора максимално чист. (Един тук викаше, че съм взел главата от шлайф и се правя на луд
).
Ако очакваш 20-ката да полети няма да стане. Тва с рекламките на Шел нали не му обръщаш сериозно внимание.
Разликата е, че като отидеш на диното с мапъра оня ще може да му даде още аванс на тоя бензин сравнено с 95. Другата разлика е, че не е пълен чак толкова с кви ли не говна и ще ти пази мотора максимално чист. (Един тук викаше, че съм взел главата от шлайф и се правя на луд

Ако очакваш 20-ката да полети няма да стане. Тва с рекламките на Шел нали не му обръщаш сериозно внимание.
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Точно за чистотата на мотора ме интересуваше
не очаквам нищо от двайската, просто скоро направихме много хубава ревизия на мотора, харесва ми как се усеща сега и искам да го запазя така.

Последна промяна SnooPDoG на 07 Авг 2014, 23:00, променена общо 1 път
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
От няколко месеца съм с V-Power Nitro+ Racing , колата понавървява
, но най-важното е ,че разхода падна много. Преди сипвах 98 екто и пак бях доволен, но тука вече си заслужават 10ст/литър повече. Интересното е, че не на всяка бензиностанция ШЕЛ е еднакъв 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
А относно препоръката която е на капачката на резервоара да се кара само с А95 с каква цел е? В смисъл през 98-ма година когато е произведена моята е36-ца например се е ползвал и А92 може за това да е , а като цяло 100 октановия бензин може ли да има някакви негативни ефекти върху двигателя или само позитивни?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Това е минималното с което можеш да караш, т.е. не можеш да караш с 92. Негативни ефекти от 100 октана ще има само върху джоба ти. За двигателя остават позитивните ефекти.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Колеги извинявам се първо ,че много хора може да са против моя коментар ,но все пак ще си го напиша 
По принцип съм фен на друга марка и по стечение на обстоятелствата смених с бмв. Но с предишната ми кола която беше 1.4 имах честия навик да карам из цяла Европа.Това ,което разбрах ,е че в нашата държавица нищо качествено няма ( ура открил съм топлата вода
) .Дали ще сипете А92 , А95 и т.х. бензина е разреден
Защо го казвам ?
Живея в Ирландия и когато сипвах от бензин бях недоволен понеже имаха само 1 вид бензин . Няма 92,95 , 98 и т.н .... Бензина е един ! Колата ми даваше разход от 7-8 до 8.5 литра градско каране де студена де топла и твърдо 7 извън града. Бях супер недоволен и си мислех само за Българския бензин понеже целия ми опит до тогава беше в Ирландия само.
И реших да се прибера да изкарам някой курс за 1-2 години. МЪКА ! СКРЪБ И ПЕЧАЛ ....... Колицата ми гореше 10-11 градско и 9 извън градско ? Всички бензиностанции изредих ,ако имаше 150 октана и него щях да налея ..... колата падна едвам до 8 и то извън градско..... с големи ограничения в натискането на газта , изключване от скорост по нанадолнища и всякакви икономии .....
Сега пак съм си в Ирландия и бмв-то М42 (май) 318i 98 г ми гори 6,5 до 7 извън града при скорост от 100 км/ч извън града и 130-140 км/ч на магистрала
градско ми е около 8-9 и то на студено каране и къси разстояния.
Но най-хубавия бензин ,който някога съм зареждал е в Германия ! Пълна до горе колата ми ми даде разход от 5.5 на магистралата при швабите
Газта е по-хубава в Румъния .
Това е моя опит с горивата ,като цяло.Много работи спестявам понеже ще стане много дълго
Бензина тук е 1.53 за литър и последния път заредих 25 евро. До момента имам минати 75 МИЛИ ,а резервата не ми е светнала още.
Сметките ги оставам на вас!
Поздрави !

По принцип съм фен на друга марка и по стечение на обстоятелствата смених с бмв. Но с предишната ми кола която беше 1.4 имах честия навик да карам из цяла Европа.Това ,което разбрах ,е че в нашата държавица нищо качествено няма ( ура открил съм топлата вода


Живея в Ирландия и когато сипвах от бензин бях недоволен понеже имаха само 1 вид бензин . Няма 92,95 , 98 и т.н .... Бензина е един ! Колата ми даваше разход от 7-8 до 8.5 литра градско каране де студена де топла и твърдо 7 извън града. Бях супер недоволен и си мислех само за Българския бензин понеже целия ми опит до тогава беше в Ирландия само.
И реших да се прибера да изкарам някой курс за 1-2 години. МЪКА ! СКРЪБ И ПЕЧАЛ ....... Колицата ми гореше 10-11 градско и 9 извън градско ? Всички бензиностанции изредих ,ако имаше 150 октана и него щях да налея ..... колата падна едвам до 8 и то извън градско..... с големи ограничения в натискането на газта , изключване от скорост по нанадолнища и всякакви икономии .....
Сега пак съм си в Ирландия и бмв-то М42 (май) 318i 98 г ми гори 6,5 до 7 извън града при скорост от 100 км/ч извън града и 130-140 км/ч на магистрала
градско ми е около 8-9 и то на студено каране и къси разстояния.
Но най-хубавия бензин ,който някога съм зареждал е в Германия ! Пълна до горе колата ми ми даде разход от 5.5 на магистралата при швабите

Газта е по-хубава в Румъния .
Това е моя опит с горивата ,като цяло.Много работи спестявам понеже ще стане много дълго

Бензина тук е 1.53 за литър и последния път заредих 25 евро. До момента имам минати 75 МИЛИ ,а резервата не ми е светнала още.
Сметките ги оставам на вас!
Поздрави !


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Същата работа е и с гръцкия бензин,слагам тука 95 или 98 се е тая
Слагам там обикновен 95 и е така
Все съм се качил на друга по-бърза кола.
Прибирам се тука слагам 95,все едно съм на метан






- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Shell V-Power Nitro+ Racing ?
Днеска сипах полвин резервоар от това нитро пък ако има разлики ще споделя след това
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани