загуба на антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
загуба на антифриз
Карам 316/Е36-93г.Колата е с метан,имах теч от долното казанче на радиатора и му сипах стоп/течен на валволин/Теч не виждам,но нивото ми пада с около 4-6мм.,за 1000км.ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ КАКВО ОЩЕ ДА ТУРСЯ.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
И аз съм така.
Нивото на антифриза спада
с едно деление на преливното казанче
за 1000 - 1200км.
Измерих, че едно деление на преливника
се равнява горе-долу на 50мл.
Интересно, че понякога спада за 600-700км,
друг път същото количество (~50мл.) се губи за 1000-1200км.
Оглеждал съм под лупа едва ли не, но течове - няма.
Поне никъде не можем да видим.
И на студен двигател и на напълно загрял,
и на работещ двигател-нищо не се вижда от никъде.
Нито от долу от канала, нито от горе
Ясно, че след като е толкова малко,
най-вероятно от някъде се изпарява, но все трябваше да го видя, мамка му
Чудя се дали не може така по малко да си го гори антифриза от време на време
Може ли по толкова малко да го гори?
Или като гори антифриз си го гори здраво?
Някой има ли идея?

Нивото на антифриза спада
с едно деление на преливното казанче
за 1000 - 1200км.

Измерих, че едно деление на преливника
се равнява горе-долу на 50мл.
Интересно, че понякога спада за 600-700км,
друг път същото количество (~50мл.) се губи за 1000-1200км.
Оглеждал съм под лупа едва ли не, но течове - няма.

Поне никъде не можем да видим.
И на студен двигател и на напълно загрял,
и на работещ двигател-нищо не се вижда от никъде.
Нито от долу от канала, нито от горе

Ясно, че след като е толкова малко,
най-вероятно от някъде се изпарява, но все трябваше да го видя, мамка му



Чудя се дали не може така по малко да си го гори антифриза от време на време

Може ли по толкова малко да го гори?
Или като гори антифриз си го гори здраво?
Някой има ли идея?

- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
А скоро сменяли ли сте го антифриза, щото доколкото знам, ако той е стар, има някаква тенденция да се примесва с маслото. Много ми е смътен спомена за това, не помня и къде го четох, но имаше някаква подобна грозотия.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Сменян е антифриза, нов е.
Купих го от М-кар Пловдив, оригинален антифриз на БМВ.
Разреден е 50:50 с дистилирана вода, всичко както си му е реда.
Капачката на преливника също е чисто нова, пак от М-кар.
Не меши маслото и антифриза.
Стрелката на температурата никога не е мърдала от 12 и 1.
И в 50 минутно задръстване при температура 41 градуса
И при яко ръчкане планинско при температура от 34 градуса.
И при каране 180-190км/ч в продължение на поне 25-30 мин. пак в голяма жега.
След подобни натоварвания на двигателя и охл. с-ма, спад в нивото НЯМА
След поредица продължителни пътувания от по 300-400км. спад в нивото също не се наблюдава
Следя е доста педантично стрелкатата. Нивото на антифриза също.
Моля за идеи колеги.
Къде и как да търся загубата на антифриз?
Купих го от М-кар Пловдив, оригинален антифриз на БМВ.
Разреден е 50:50 с дистилирана вода, всичко както си му е реда.
Капачката на преливника също е чисто нова, пак от М-кар.
Не меши маслото и антифриза.
Стрелката на температурата никога не е мърдала от 12 и 1.
И в 50 минутно задръстване при температура 41 градуса

И при яко ръчкане планинско при температура от 34 градуса.
И при каране 180-190км/ч в продължение на поне 25-30 мин. пак в голяма жега.
След подобни натоварвания на двигателя и охл. с-ма, спад в нивото НЯМА

След поредица продължителни пътувания от по 300-400км. спад в нивото също не се наблюдава

Следя е доста педантично стрелкатата. Нивото на антифриза също.
Моля за идеи колеги.

Къде и как да търся загубата на антифриз?

Това 50мл. е много малко не виждам какво толкова те притеснява, нормално е да се изпарява. В капачката има клапан и той изпуска по малко, ако гори антифриз то този пробив прогресивно ще се увеличава и ще е далеч над 50 мл. При мен съм забелязал, че като долея над чертата антифриза намалява и седи малко под нея, но повече не мърда надолу, според мен е точно това просто спри да доливаш да видим да дали ще продължи да намалява! Успех!:)

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
sith написа:...... При мен съм забелязал, че като долея над чертата антифриза намалява и седи малко под нея, но повече не мърда надолу, според мен е точно това просто спри да доливаш да видим да дали ще продължи да намалява! Успех!:)
Оставял съм го нарочно без да го доливам, да видя какво ще стане,
и продължава да си намаля малко по малко...
Нарочно не го доливам и до чертата за макс.
Винаги оставям антифриза да е поне две черти под максимума.
Мисля, че не е от това.
Мисля си, ако някой колега се е сблъсквал
с някакъв трудно откриваем, коварен ТЕЧ,
който не се вижда/открива лесно, да сподели, да ме насочи къде да търся, какво да гледам.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
не съм се сблъсквал, но ако бях аз щях да сложа примерно някакъв оцветител в антифриза, да се види откъде изпуска... ако има такъв за антифриз де, не съм чувал, просто идея
и дори да изпарява там трябва да се оцвети, като иначе няма как да го видиш

sith написа:Това 50мл. е много малко не виждам какво толкова те притеснява, нормално е да се изпарява. В капачката има клапан и той изпуска по малко, ако гори антифриз то този пробив прогресивно ще се увеличава и ще е далеч над 50 мл. При мен съм забелязал, че като долея над чертата антифриза намалява и седи малко под нея, но повече не мърда надолу, според мен е точно това просто спри да доливаш да видим да дали ще продължи да намалява! Успех!:)
Колегата мисля че каза вече какво е

Мисля си че ,не е нормална такава загуба.На предната не ми мръдна 3г.Докато имаше теч ,при опит на топъл двигател много лесно се отваряше капачката на разширителя,а сега явно в системата се подържа налягане и виждам зор.Стрелката си седи като закована на 12ч.Ще сменя антифриза/преди карах със СОНАКС и съм абсолютно доволен.Сега се сетих че на предната имах веднъж такава загуба и се оказа спукан маркуч,само дупка,разбрах го при отворен капак и яко форсиране-чак тогава се вижда пръскането през пробиваБЛАГОДАРЯ за мненията.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Не може да е нормална тази загуба, колкото и минимална да е.
Вчера пак оглеждах наред на загрял, работещ двигател
и пак нищо не успях да открия.
Радиаторчето на парното съм го проверявал и си е ОК.
(Поне изглежда, че е ОК. То всичко така изглежда, ама ...... явно не е баш.)
Вчера пак оглеждах наред на загрял, работещ двигател
и пак нищо не успях да открия.

Радиаторчето на парното съм го проверявал и си е ОК.
(Поне изглежда, че е ОК. То всичко така изглежда, ама ...... явно не е баш.)

Колега при мен разширителят е пластмасов и е хванат към радиатора .На местата за захващане тръбите са уплътнени с О-пръстени-2бр.Още като го купих, протекоха като чешма,дошло им времето.Беше събота и намерих само една железария откъдето ги взех двата пръстена за 3лв.Смених ги но сега мисля да сваля радиатора с казанчето и комплект да го дам , да го надуят за течове.Може да се окаже ,че не са термоустойчиви както ми ги похвалиха.От личен опит знам,имах пароструйка,че наште термоуст.гуми издържат 2ч.работа на 90градуса и струват 3лв.а немската струва 16лв.и работи 1год.при зверска експлоатация.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

При Т=35-40'С... не е чудно, че се случва!

- pandira
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Бургас-Видин-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 09*01*1997
ICE написа::idea: Ако нещо се изпарява, то това е водата, а не антифриза....!
При Т=35-40'С... не е чудно, че се случва!
съгласен съм с теб
беше ми свършил антифриза и долях 2 деления вода,същите се изпариха за 1200 км /видин-бургас-видин/.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]