Отново за camshaft sensor
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Отново за camshaft sensor
Поредната тема за сензора на разпределителния вал. На М52Б28 е проблема, а мотора е от е39 на е21, но гледам, че тук се човърка най-много в този мотор.
Мотора го взех с неоригинален датчик и на диагностика даваше проблем, първа снимка по-долу.
Реших да го сменя спешно и взех някакъв, уж немски AUTLOG с холограми и т.н. за 80-90лв, но ефект никакъв.
Сега сложих оригинален на незнайно колко километра за проба, изкара един ден и дава пак грешка, втора снимка.
Мотора е с две сериозни маси, ЕКУ-то също с допълнителна, като последното е подменено с друго при последната смяна на сензора.
Мотора пали нормално, леко придърпва на по-ниски обороти и се усеща забавяне в ускорението, май и инжекторите се чуват едновременно.
Единия сензор го опитах изключен, но колата отказа да запали.
Та въпроса ми е, да слагам ли нов оригинален или има друг проблем, и каква е разликата в двете грешки.
Мерси предварително.
Мотора го взех с неоригинален датчик и на диагностика даваше проблем, първа снимка по-долу.
Реших да го сменя спешно и взех някакъв, уж немски AUTLOG с холограми и т.н. за 80-90лв, но ефект никакъв.
Сега сложих оригинален на незнайно колко километра за проба, изкара един ден и дава пак грешка, втора снимка.
Мотора е с две сериозни маси, ЕКУ-то също с допълнителна, като последното е подменено с друго при последната смяна на сензора.
Мотора пали нормално, леко придърпва на по-ниски обороти и се усеща забавяне в ускорението, май и инжекторите се чуват едновременно.
Единия сензор го опитах изключен, но колата отказа да запали.
Та въпроса ми е, да слагам ли нов оригинален или има друг проблем, и каква е разликата в двете грешки.
Мерси предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отново за camshaft sensor
Колега, мисля, че знаеш отговора- единият датчик е неоригинален, другият също, третият на неизвестно колко километри, излиза ти като грешка. Може да има вариант с проблем в инсталацията на колата, но единственият начин да се разбере какво точно се случва и къде е да се види сигнала на датчика на буксата на ДМЕ.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Отново за camshaft sensor
Колега и аз се бъхтех на тоя фронт доста... Минах през оригинален 2 -ра ръка ... 1 седмица работи на 2 рата набива грешка.. Ядосах се и дадох едни 190 лева за оригинален и работата заспа... Мислех че Ваносите са виновни понякога и ако там има проблем ти казва ,че датчика е заминал... Е смених и тях и нищо не се промени... Само с чисто нов оригинален стана..
П.П при мен набиваше грешка на изходящият разпределителен вал ,твоят гледам е на входящия където ти е ваноса .
П.П мотора ми е м52туб28 , ваноса трака ли нещо нетипично при него забелязва ли се..
П.П при мен набиваше грешка на изходящият разпределителен вал ,твоят гледам е на входящия където ти е ваноса .
П.П мотора ми е м52туб28 , ваноса трака ли нещо нетипично при него забелязва ли се..
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Отново за camshaft sensor
На входящия е, само с един ванос е мотора. Инсталацията, мисля е ОК, а и третия оригинален, втора ръка датчик заработи нормално за няколко часа.
Голяма драма с тия датчици, по-капризно нещо не бях срещал, странно и трите на живи данни стоят на едно положение. И какво им се случва, не работят, а като ги изключа мотора не пали
:
Другия проблем ENGINE LOAD май също е мистерия при това поколение двигатели, имам лек пропуск между сервото и помпата на спирачките, ще го боря по-натам, а и не ме притеснява.
Да ходя спокойно до магазина за оригинален датчик, казвате?
Въпреки маслото Castrol Magnatec 5W-40, шумове не се чуват, мисля само инжекторите тракат вкупом, но май като не работи сензора на вала е нормално.
Голяма драма с тия датчици, по-капризно нещо не бях срещал, странно и трите на живи данни стоят на едно положение. И какво им се случва, не работят, а като ги изключа мотора не пали

Другия проблем ENGINE LOAD май също е мистерия при това поколение двигатели, имам лек пропуск между сервото и помпата на спирачките, ще го боря по-натам, а и не ме притеснява.
Да ходя спокойно до магазина за оригинален датчик, казвате?
Въпреки маслото Castrol Magnatec 5W-40, шумове не се чуват, мисля само инжекторите тракат вкупом, но май като не работи сензора на вала е нормално.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Отново за camshaft sensor
Заголи гуменото на кабелите към датчика виж 3 те кабела да не са със стопена изолация и да прави мизерия от време на време..
Някакво такова явление да не би да се наблюдава:


П.П незнам какъв е твоят датчик и как изглежда но надявам се ме разбра какво искам да кажа
Някакво такова явление да не би да се наблюдава:


П.П незнам какъв е твоят датчик и как изглежда но надявам се ме разбра какво искам да кажа

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Отново за camshaft sensor
Lenco написа:На входящия е, само с един ванос е мотора. Инсталацията, мисля е ОК, а и третия оригинален, втора ръка датчик заработи нормално за няколко часа.
Голяма драма с тия датчици, по-капризно нещо не бях срещал, странно и трите на живи данни стоят на едно положение. И какво им се случва, не работят, а като ги изключа мотора не пали:
Другия проблем ENGINE LOAD май също е мистерия при това поколение двигатели, имам лек пропуск между сервото и помпата на спирачките, ще го боря по-натам, а и не ме притеснява.
Да ходя спокойно до магазина за оригинален датчик, казвате?
Въпреки маслото Castrol Magnatec 5W-40, шумове не се чуват, мисля само инжекторите тракат вкупом, но май като не работи сензора на вала е нормално.
Тази стойност за разпределителния вал само на 83 градуса ли седи от първата снимка, дори и с работещ сензор?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Отново за camshaft sensor
Така стои, на тези градуси е на трите датчика. Имаше период от няколко часа, като сложих оригиналния-употребяван , не записваше грешка, стойностите се меняха и работата беше ОК, но за кратко.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Отново за camshaft sensor
Lenco написа:Така стои, на тези градуси е на трите датчика. Имаше период от няколко часа, като сложих оригиналния-употребяван , не записваше грешка, стойностите се меняха и работата беше ОК, но за кратко.
Т.е. когато си сложил работещия там предполагам е показвало 20-25 и се е увеличавало при активиране на ваноса. В момента записва грешка и е забило на 83-84? Ако е така и инсталацията е здрава то нещата отиват на сензор. То на сензора в 95% от случаите нищо му няма, изолацията на кабелите пада и това му е проблема.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Отново за camshaft sensor
пак казвам колега погледни изолацията на кабелите 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Отново за camshaft sensor
maxpower написа:.....
Да, като сложих оригиналния-употребяван стойностите се променяха при различно натоварване и колата вървеше отлично няколко часа, след това всичко се върна в грешка датчик, и колата започна да прекъсва при ускорение на ниски и средни, така се усетих, че се върнах в първоначално положение.
Ще погледна изолацията на последния, но защо новия на AUTLOG на тръгна изобщо, по-точно, без него колата не пали изобщо, а с него (както и първия без никакви надписи) пали, но върви лошо и отчита грешка, и стойностите се забиват на 83 и непомръдват.
Това нали са индукционни датчици и вътре има само глупава тел


- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Отново за camshaft sensor
Като датчик и компонент ще работи ,въпроса е дали ще работи с Екуто правилно то това е цялата работа,Като импулси ще има въпроса е какво става В ЕКУ-то как ги брой или отчита ,За това си слагай един оригинал поне знаеш ,че няма да има проблеми с него и това как информацията се обработва от главния модул.
Просто понякога Всяко различно електронно устройство си иска своето ,може с алтернативи ,но не се знае как ще се отработи информацията.. Не прави компромис с този елемент от колата.
Моят оригиналният като го свалих пишеше дата която е по ВИН на колата с него се е родила и е работил 14 години... Еми не съжалявам ,че дадох приблизително 200 лева за нов оригинален... Така ми е мирна главата и отпада едно съмнение и размисли за преди вечерното спане Аджеба къде ми е проблема
Просто понякога Всяко различно електронно устройство си иска своето ,може с алтернативи ,но не се знае как ще се отработи информацията.. Не прави компромис с този елемент от колата.
Моят оригиналният като го свалих пишеше дата която е по ВИН на колата с него се е родила и е работил 14 години... Еми не съжалявам ,че дадох приблизително 200 лева за нов оригинален... Така ми е мирна главата и отпада едно съмнение и размисли за преди вечерното спане Аджеба къде ми е проблема

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отново за camshaft sensor
Lenco написа:maxpower написа:.....
Да, като сложих оригиналния-употребяван стойностите се променяха при различно натоварване и колата вървеше отлично няколко часа, след това всичко се върна в грешка датчик, и колата започна да прекъсва при ускорение на ниски и средни, така се усетих, че се върнах в първоначално положение.
Ще погледна изолацията на последния, но защо новия на AUTLOG на тръгна изобщо, по-точно, без него колата не пали изобщо, а с него (както и първия без никакви надписи) пали, но върви лошо и отчита грешка, и стойностите се забиват на 83 и непомръдват.
Това нали са индукционни датчици и вътре има само глупава телще срежа единия
.
Колега, не е индукционен датчик, а е датчик на Хол. Сигнала трябва да има определени характеристики, в противен случай става невидим за ECU- то на двигателя. Наистина може да има проблем с изолацията и проводниците да дават помежду си накъсо, но дори да я възстановиш, щом се е стигнало до там, полупроводниковият елемент по принцип старее и сигнала от датчика в малка или по-голяма степен не е правилният, а това вече влияе върху работата на двигателя. Колеги са ми казвали, че са купували датчик на VDO за около 110лв. и може би това ще бъде най-доброто решение на проблема.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Отново за camshaft sensor
Аз имах подобен проблем - започна от време на време да ми излиза грешка датчик на разпределителния вал. Смених го с друг, пак оригинален и работещ, свален от стария ми мотор. След няколко дни пак се появи грешката. Триех и карах така, но започна да се показва грешка и на датчика на коляновия вал и колата беше като скопена. Смених и него с работещия от стария мотор и никаква промяна пак си излизаше грешката. Накрая смених ЕКУ-то и всичко се оправи. Еку-то ми е беше от автомат и когато спря да ми изписва грешка, че няма сигнал от автомата, започнаха проблемите с датчиците. Стори ми се подозрително съвпадение и се оказах прав за ошашкания компютър.
Та ако не се получи и с новия датчик насочи се към ЕКУ-то.
Та ако не се получи и с новия датчик насочи се към ЕКУ-то.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Отново за camshaft sensor
Смених го ЕКУ-то. По време на теста на присадения мотор акумулатора се разхвърча из багажника и помислих, че може аз да съм го прецакал, колата продължи да си работи на алтернатор.
След това на диагностика даваше грешка 100, не си харесваше паметта шматката и затова го смених.
Второто дава същата грешка на датчика на разпределителния вал и понеже е от автомата не може да си намери кутията, но мисля, че това не е проблем, нека търси.
Чакам доставчика да се наспи и да ходи да види, каква отстъпка ще изкара за оригинален датчик да го сменям.
Последно, оригиналния е СИМЕНС или СИМЕНС/ВДО, или няма значение.
След това на диагностика даваше грешка 100, не си харесваше паметта шматката и затова го смених.
Второто дава същата грешка на датчика на разпределителния вал и понеже е от автомата не може да си намери кутията, но мисля, че това не е проблем, нека търси.
Чакам доставчика да се наспи и да ходи да види, каква отстъпка ще изкара за оригинален датчик да го сменям.
Последно, оригиналния е СИМЕНС или СИМЕНС/ВДО, или няма значение.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани