HELP СПЕШНО: '93 e36 buy

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

HELP СПЕШНО: '93 e36 buy

Мнение от KickingKing » 20 Юли 2006, 17:45

Lok-Tar!

Е поръчах си аз е36 да ми докарат със следните изсиквания:
320 coupe
VANOS
двузонен климатроник(екранчето)
след '96

Днес ми се обаждат след 2 месеца "търсене" и ми казват имаме каквото търсиш. Обаче се оказа, че не е точно същото ами е:
320 COUPE
VANOS
двузонен климатик/климатроник?!?!?(с врътките)
1993год.

Момчето, което ми я вкарва е печен тип и е семеен приятел, както и баща му и т.н. Демек точен тип е и няма да ме излъже(много). Каза, че днес я е карал и вървяла много и била запазена. Уж ги разбира има все пак 5 автокъщи...

Мойте въпроси към вас са:

1) Каква е разлиакта м/у е36 320 coupe ПРЕДИ И СЛЕД 1996год.
2) Заслужава ли си да се вземе 1993 ако е в добро състояние или да изчакам още време за 1996?
3) Колко ще ми излезе да си сложа климатроника с екранчето и ще поддържа ли всички от него опцци(както и скритите такива!!!) Знам, че за това има тема, но така и в нея не разбрах колко струва, къде се прави и поддържа ли всичко!

За сега мисля, че са това. Ще ви бъда благодарен за бързи и коректни отговори. Извинявам се ако пиша неща, които вече са писани, но следя форума от 3-4 месеца и все още не съм си отговорил на тези въпроси. Благодаря ви предварително!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от perko » 20 Юли 2006, 17:50

можеш да сложиш този с екранчето но няма да ти работи функцията за смяна на възд. струя, а борд комп. също трудно се слага. За 320 бях чел някъде че ако взимаш м52 имали проблем с незнам си какво което се пукало на блока (чел съм не е от опит :)и водело до скъп ремонт, съветваха за този двигател да се купува от 98г. след 3ти месец. Пак казвам това беше статия, от която това съм запомнил.

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

.........

Мнение от Тоо Cool » 20 Юли 2006, 21:23

Я раздуйте тука за какво става дума- за М-52-какво му се преебва????
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 20 Юли 2006, 21:27

да не би да има нещо общо с това,че блока е алуминиев :roll:
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 20 Юли 2006, 21:49

Да не става въпрос за проблем с прегряването при който си заминава главата? Щот тва май беше за 2,5 дизелите :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 20 Юли 2006, 23:48

При алуминиевия блок в цилиндрите няма ризи като в други двигатели, а са покрити с твърда сплав наречена НИКАСИЛ, респективно тези блокове не подлежат на ремонт /разстъргване/. А никасила, според мнения базирани на опит от специалисти, може да го скапе дори неизправна ламбда сонда. Дори в един руски форум имаше обширна тема специално за проверка при покупка на старо на кола с този двигател.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 21 Юли 2006, 1:13

Thorn-Ka!

Тука гледам разни сайтчета и интересно, но пише, че COUPE 1992 - 1999 год. се произвежда с M52.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: Хасково,ама в края

Мнение от 2.0 16v,Rulzzz+LSD » 21 Юли 2006, 1:40

много разлики в тез години ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 21 Юли 2006, 9:05

KickingKing написа:Thorn-Ka!

Тука гледам разни сайтчета и интересно, но пише, че COUPE 1992 - 1999 год. се произвежда с M52.


АААА нее така :( мойто купенце е 92-ра и си е с М50 нема халоминий всичко е чугуний :mhihi: :mhihi: :mhihi:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 21 Юли 2006, 9:06

Lok-Na-Rok!

2.0 16v,Rulzzz+LSD написа:много разлики в тез години ;)

Ми аре като са много да ги споделиш? Аз знам, че има ама питак какви са. Отговор много са звучи малко пренебрежително и подигравателно, не мислиш ли?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 21 Юли 2006, 9:33

Примерно раликите са появата на комфортен модул, на въздушни възглавници във вратите, на АСЦ ако не се лъжа за това :roll:, на дигиталния климатроник, отстраняват се голямо количесвтво от т.нар детски болести характерни за всеки автомобил, появява се широкия бъбрек, подменя се решетката между халогените, излизат фаровете с лупи май, появява се контрола на дистанцията при паркиране, добавят се още видове джанти сред предлаганите стандартни, излиза ваноса, при четирицилиндровите М40 двигателя се подменя с верижния М43 и т.н.
Имай предвид че всичко което изброих е общо и се появяват в различни периоди от производството на Е36 което трае межу 91-ва и 98-ма година ;)
ПРИНЦИПНО КОЛКОТО ПО НОВА, ТОЛКОВА ПО ДОБРА, ПОМИСЛИ ДОБРЕ ДАЛИ СИ СТРУВА И УСПЕХ ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 21 Юли 2006, 10:34

Колега, моето мнение е, че една кола може да е по-стара като години и да е по-добре поддържана и по-запазена от по-нова бройка.
Моята е 93-та и си има всичко, което си й трябва... Не знам защо ти е толкова спешен дигиталния климатроник, но на мен и този ми върши работа. Тази дето я чакаш и толкова й се надяваш да не се окаже някоя кошница... Не знам... Всеки сам си преценя. Моят мотор е М50 естествено, а мой приятел има М52... Може и да му стане нещо на блока ама то ще е след 500000 км сигурно ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 21 Юли 2006, 10:39

а я кажи цифрата? понеже и аз съм с купе 93 обаче съм си супер доволен от всяко едно отношение...
4 8 15 16 23 42

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 21 Юли 2006, 11:28

а намират ли се 20-ки с М50двиг., които да са full extra(с дигиталния климатроник и всички други шукарии)?
тъкмо взех и аз да се замислям за нещо 96-7+ и ме отчаяхте с тоя М52 :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 21 Юли 2006, 12:04

Здравейте!
Това с М52 и алуминиевия блок от никасил и тн. ми е ново. Дайте линк за това нещо моля. Освен това не мисля, че проблема е чак толкова голям, все пак М52 с известни модификации (двоен ванос) се слага и на Е46 и Z3 до преди фейслифта, после идват други двигатели. Иначе по темата - М52 се произвежда от 1994 до 2001. Спред мен е доста по-добре да си с М52 от колкото с М50, защото си е с верига двигателя. M50TU от 1992 е с Ванос. Аз съм с М52, който е на 116к и е перфектен, засега нямам никакви оплаквания от двигателя, надявам се и така да си остане :) А и още нещо, по-нова кола си е винаги по-добре, стига да е поддържана както трябва. Както каза колегата по-долу, има доста неща които са други и някои проблемчета са отстранени. Виж във форума само колко мнения има от рода на "развали ми с това, не ми работи онова", повечето са на по старите Е36 до кам 94-95. Просто времето си казва думата. Моят съвет е - вземи колкото се може по-нова според възможностите ти ;)
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook