М50Б25 - не пали? РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
М50Б25 - не пали? РЕШЕН
Здравейте колеги
. Имам следния проблем - притежавам е36 с двигател м50б25 без ванус, не бях го палил отдавна и реших да я сляза да я припаля, заредих акумулатора, сипах бензин понеже не помня колко има вътре, сядам въртя ... и си оставам само с въртенето. Тук искам да спомена че имах проблеми и с алармата. Стартера върти перфектно, искра има ама установих че бензин до двигателя не стига.Първо помислих си че е заминала бензиновата помпа(така и не съм я пробвал на акумулатора директно дали работи). Прочетох малко тук и попаднах на тема където пишеше че алармата може да спира тока към бензиновата помпа (против кражба). И аз си мисля че е от нея понеже не иска да ми отключва с дистанционното, иначе има централно но само с ключа(абе прави ми проблеми яко). Гледах всички кабели, релета, бушони и всичко е здраво и е както трябва. Въпроса ми е понеже алармата не ми е оригинална къде точно става връзката с бензиновата помпа(разбрах че е някакъв зелено лилав кабел) и въобще някой има ли идея защо алармата блокира помпата?
И как изобщо да направя така че да спре да я блокира?
Пробвах да разкача модула, разкачих и акумулатора да изчисти грешки ако има насъбрани на борда но нямаше ефект. 




Последна промяна mitaka21 на 28 Апр 2013, 22:33, променена общо 1 път
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: М50Б25 - не пали?
При мене алармата е вързана към 1 от релетата до бушоните(срязах е + кабела и е вързан към алармата) ако е изключа като и дръпна кабелите бензин до мотора не стига и искра не дава само си върти кат откачен та.. прегледай може и ти дам да си вързан ако си просто си вържи кабелите един за друг на релето и си готов
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М50Б25 - не пали?
А ти измери ли дали стига захранване до помпата, защото никъде не си го написъл? Ако не стига, намираш къде ти е монтирана алармата и търсиш къде някой кабел от инсталацията е прекъснат влиза в алармата и излиза от нея друг кабел, който се свързва с продължението на първия. Проверяваш в ел. исталацията къв е тоя кабел и ако е помпата го излолираш от алармата.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: М50Б25 - не пали?
Не изключвай варианта и да ти е заминала помпата.При заседяване може да стане тоя гаф 

- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: М50Б25 - не пали?
като отвориш предния капак отлево на калника ще видиш кутията с бушони,махаш капака на бушониерата ,и там има едно кутийче което крие три релета,едно от тех е за бензиновата помпа/средно май че беше/,ако подадеш постоянен 12в на зелен с лилаво требва да ти заварти помпата.Ако има имобилайзер от алармата,намираш каде точно ти е модула и даваш на късо винаги са два един до друг ЧЕРНИ или КАФЕФИ...може да ми звънеш да ти поясна,0878686218
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
Re: М50Б25 - не пали?
Днес замерих кабелите отзад при помпата. Те са 2 букси, едната е с по тънки кабели с цвят - кафяв и жълт, другата е с по дебели кабели с цвят- кафяв и зелен с лилаво. На контакт имаше ток само на тази с по тънките кабели(кафяв и жълт). Въпроса ми е и на двете ли трябва да има ток или само на едната? 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
mitaka21 написа:Днес замерих кабелите отзад при помпата. Те са 2 букси, едната е с по тънки кабели с цвят - кафяв и жълт, другата е с по дебели кабели с цвят- кафяв и зелен с лилаво. На контакт имаше ток само на тази с по тънките кабели(кафяв и жълт). Въпроса ми е и на двете ли трябва да има ток или само на едната?
Тънките кабели са нивомера. На дебелите трябва да има напрежение само когато завъртиш стартера.
Re: М50Б25 - не пали?
Значи теорията за алармата ми се потвърждава, няма ток на тая букса с дебелите кабели. Ще пробвам да окъся двата кафяви кабела на алармата да видим какво ще стане. Ще видя и релето да не е заминало но ме съмнява, всичко идва от тая скапана аларма .... само да запали и отивам някъде да я изкормят цялата и да си сложа новата, че с тая само ядове ...
... Пробвах да дам на късо тия двата кафяви кабела от алармата, но ефект никакъв, няма ток на буксата с дебелите кабели. Вадих и релето(средното), зачистих му контактите че бяха леко мръсни, но отново няма ток ...
Забелязах че алармата ту и светва лампичката ту угасва, светва силно, после слабо, ту работи дистанционното ту не ... имам чувството че окъсява някъде. 
... Пробвах да дам на късо тия двата кафяви кабела от алармата, но ефект никакъв, няма ток на буксата с дебелите кабели. Вадих и релето(средното), зачистих му контактите че бяха леко мръсни, но отново няма ток ...


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
Нали мериш докато въртиш стартера.
Може да пробваш да дадеш с един проводник + на 18-ти бушон, или на синьото реле да дадеш накъсо с един мост 30 и 87 или на буксата на помпата виж с мултицет кой е масата и на другият подай + с един проводник.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
Тогава пробвай да я завъртиш по другите начини, за които съм писал- ако не стане, особено при директно подаване на + на буксата, значи най-вероятно е изгоряла помпата и не е нужно да се занимаваш с алармата, в противен случай е ясно. 

Re: М50Б25 - не пали?
Подадох директен + на самата помпа и завъртя, но на буксата и продължава да няма ток. Гледах в една друга тема че колегата има горе долу подобни проблеми като моите и е разкачил някакъв модул след което е запалила колата, не намерих точно такъв модул под моята жабка, но намерих един по мъничък но със същата функция като този от другата тема, разкачих го, ефект никакъв ...
.Алармата вече тотално отказа да работи от дистанционното и лампичката и не свети изобщо вече, само централно от ключалката има. Гледах кабели насам натам всичко изглежда наред ама не пали ... 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
mitaka21 написа:Подадох директен + на самата помпа и завъртя, но на буксата и продължава да няма ток. Гледах в една друга тема че колегата има горе долу подобни проблеми като моите и е разкачил някакъв модул след което е запалила колата, не намерих точно такъв модул под моята жабка, но намерих един по мъничък но със същата функция като този от другата тема, разкачих го, ефект никакъв ....Алармата вече тотално отказа да работи от дистанционното и лампичката и не свети изобщо вече, само централно от ключалката има. Гледах кабели насам натам всичко изглежда наред ама не пали ...
Колега, с разкачане на модули няма да стане, трябва да разкачиш алармата. Електрическото захранване на бензиновата помпа минава през имобилайзера на алармата и трябва да го възстановиш, като това ще се състои във възстановяването на прекъснат някъде оргинален проводник на колата. Вадиш буксата на алармата, тръгваш по кабелите на алармата и там където има срязан оргинален проводник, го съединяваш отново, а двата кабела от алармата ги режеш и хвърляш.

Re: М50Б25 - не пали?
Сега пак бях при колата ... окъсих с мост 30 и 87 на синьото реле и до буксата достигна ток около 2 волта някъде според мултицета, но на колата не и стигнаха да запали. Интересното е че тока който стигна до буксата беше там дори и без да е подаден контакт(да не би да има постоянен ток на някой от двата пина на релето?). Ще видя да пробвам с друго реле да видим какво ще стане. Иначе относно алармата(Giordon някаква) направо и издърпвам всички кабели и заминава в кофата, аз си купих друга още за старото бмв но така и не я монтирах и сега ще си я сложа на тази.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50Б25 - не пали?
Ако правилно съм разбрал, стартера върти и таблото си свети нормално? Ако се съмняваш, че помпата ти я спира алармата бях чел някакви врътки, как се пуска ток директно на помпата от другаде колкото за пробата. Понеже не разбирам от тоци и не мога да ти кажа подробности. Можеш да свалиш маркуча за обратното гориво, за да видиш дали имаш изобщо гориво в рейката.
Това е от мен, успех
Това е от мен, успех

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани