318 ис не може да се изфорсира.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
318 ис не може да се изфорсира.
Колеги тази сутрин си тръгнах за село и както си карах започна да губи мощност,беше още студен мотора.Спрях и се опитвах да подам газ но започна да прекъсва и да падат оборотите.След една минута опити всичко се оправи и тръгнах без проблем.Като си тръгнах обратно за вкъщи колата пак беше студена и си запали от раз,но след един километър пак направи същото, и след една минута се оправи.Гофрето ми е ново,свещите са добри,но не съм сменил горивен филтър.Може ли това да са симптоми на бензиновата помпа.Не мога да ида на диагностика защото ме е страх да не остана по пътя.Дайте мнение дали може да е помпата.Благодаря.
- alex_sn1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E46 330d
- Детайли за колата: Touring
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
На газ ли караш? Аз като минах на LPG ми се скапа катализаторът и симптомите бяха подобни.
No pain , No gain !
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Карам на бензин,колата никога не е имала газ,утре ще поръчам горивен филтър и ще го сменя.А ако не стане почвам с ламбда сонда, датчик колянов вал датчик за температурата и ще видя до къде ще го докарам.Лошото е че трябва да купувам нови части и ще ми излизе бая скъпо ,но колата не е първа младост и си иска своето.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
затова хората са измислили диагностиката .. но щом си решил да сменяш наред давай 

- arsenal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: сомалия
- Пол: Мъж
- Кара: мотокара
- Мечтае да кара: на бензин
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
наи вероято да е ламбда сондата
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
просто отиди на диагностика вместо да даваш колкото струва една оборудвана м42ка за датчици и накрая пак да не работи 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Doviciozo написа:Карам на бензин,колата никога не е имала газ,утре ще поръчам горивен филтър и ще го сменя.А ако не стане почвам с ламбда сонда, датчик колянов вал датчик за температурата и ще видя до къде ще го докарам.Лошото е че трябва да купувам нови части и ще ми излизе бая скъпо ,но колата не е първа младост и си иска своето.
Колега, това, че ще дадеш много пари за части не означава, че ще оправиш колата и накрая може да си останеш само с безсмислени разходи. Може да имаш лош контакт някъде във веригата на някой датчик и като го смениш няма нищо да постигнеш. Може горивоподаването да не е с необходимите параметри и колкото да сменяш датчици двигателя да продължи да не работи добре. Може да смениш горивната помпа, но да е дефектирал клапан регулатора и пак да не постигнеш никакъв ефект. За това както ти казват колегите отиди при някой, който има необходимата техника и познания, може да направи грамотно диагностика на колата и да ти каже какво точно да смениш.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
В нашия град има място където да отида на диагностика но хората които работят са гола вода,проверено от много изпатили.Трябва да отида на 25 км за да свърша работа като хората .
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Щом трябва вземаш едно въже и някой да те дърпа и си там за половин час макс... Просто не е разумно от финансова гледна точка да сменяш наред, но както си решиш 

Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Ходих на диагностика и ми показа че ламбда сондата трябва да се тества,което според мен означава да я сменя,и че някакъв КНОТ датчик не работи и трябва да се провери или да се проверят връзките към него.Този датчик ми го показаха и стои на блока а в средата му има болт/ако това е той/ Също показа че мотора е минал на стандартен режим на работа тъй като е отчел тези грешки.Забелязах че в ауспуха имам много сажди.Ламбд сондата ще я сменя и ще отида да проверя връзките към датчика и евентуално ще го сменя.Моля да ми кажете от къде да намеря този кнот датчик и дали е това което ми показаха на блока с болт в средата.Благодаря ви.
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
В компютъра на тези пичове нямаше модел ис ,и се вързаха на 318 и, дали това е проблем.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Наистина е най-добре да се отиде на диагностика,но когато диагностиката покаже че всичко е наред,как се действа по нататък?
Ако колегата има някаква идея добре,но ако няма единствения вариант е стъпка по стъпка,т.е. смяна на един датчик след друг.Аз имам същите проблеми.Бях на диагностика ,но нищо не излиза.Заради един от тестовете дори купих ламбда и сега имам 2 работещи.На диагностика всичко в норма, а колата работи ужасно.Гасне и в движение,тресе при палене,няма мощност.Купих датчик колянов вал чисто нов оригинален от Мкар=193,26лв.Смених го=Греда!!!Сега наред е датчик разпределителен вал.Най-интересното е ,че когато,сваля датчика и го поизбърша и го поразчупя малко и колата се оправя за няколко дена не е идеална но поне не гасне и върви що-годе добре.Така че,датчик разпределителен вал ще се купува.Защо да няма смисъл от такива инвестиции?Нали искаме колите да работят безпроблемно? А и дори смяната на основни части по електрониката да е на цената на колата,да не забравяме колко е струвала тя когато е била нова!
Ако колегата има някаква идея добре,но ако няма единствения вариант е стъпка по стъпка,т.е. смяна на един датчик след друг.Аз имам същите проблеми.Бях на диагностика ,но нищо не излиза.Заради един от тестовете дори купих ламбда и сега имам 2 работещи.На диагностика всичко в норма, а колата работи ужасно.Гасне и в движение,тресе при палене,няма мощност.Купих датчик колянов вал чисто нов оригинален от Мкар=193,26лв.Смених го=Греда!!!Сега наред е датчик разпределителен вал.Най-интересното е ,че когато,сваля датчика и го поизбърша и го поразчупя малко и колата се оправя за няколко дена не е идеална но поне не гасне и върви що-годе добре.Така че,датчик разпределителен вал ще се купува.Защо да няма смисъл от такива инвестиции?Нали искаме колите да работят безпроблемно? А и дори смяната на основни части по електрониката да е на цената на колата,да не забравяме колко е струвала тя когато е била нова!
С много любов към децата!
Re: 318 ис не може да се изфорсира.
Въпросният датчик се намира много близо до масления филтър,а до самия филтър има някакъв друг които не е с болт в средата.Казвам го за ориентация.Вече се свързах с колега от форума от който пазарувам и чакам да ми се обади,но ако някой го знае да сподели.
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани