Силно чукане,повдигачи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Силно чукане,повдигачи
Добро утро колеги,до преди 3 часа се занимавах с центровката на м52б28 поради причината че преди време бях свалил повдигачите за ревизия,следвах стъпка по стъпка статията на наш колега от форума при първи опит с центровката беше неуспешен,запали но при рязко подаване на газ се давеше и повдигачите чукаха отвратително,при втория опит центровката беше успешна,и нямаше давене при рязко подаване на газта дори ми се стори че се форсира по добре и от преди но единственото което ме притеснява че 1 или 2 повдигача ще ви излажа продалжават да чукат,преди да сваля повдигачите чукаше само един и то отвратително,колата е форсирвана само веднъж на 1000-1500 оборота поради причината че колата е в обществен гараж и не ми позволява все пак в 02:00 нема много луди хора като мен будни
Въпроса ми е ако я вкарам малко в оборот дали ще напълни чукащите повдигачи,моята логика е че иска по висок оборот за да качи маслото и да се напълнят всички повдигачи и не би трябвало да чукат

Въпроса ми е ако я вкарам малко в оборот дали ще напълни чукащите повдигачи,моята логика е че иска по висок оборот за да качи маслото и да се напълнят всички повдигачи и не би трябвало да чукат
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Силно чукане,повдигачи
Докато чука не мисля, че трябва да даваш газ за да не преебеш тарелките на тия чукащите повдигачи. Чистенето помага до някъде но не е някаква панацея. Добре е като ги чистиш и да ги попрегледаш и ако има съвсем заминали да ги смениш с някакви по-читави.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Силно чукане,повдигачи
Според мен нещо не е както трябва. Налягането е достатъчно високо, за да ги напълни дори на празен ход. Още повече, че след ревизията е започнал да чука и втори. Може просто да са си заминали.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Силно чукане,повдигачи
Трябваше предаврително да напълниш повдигачите с масълце, като за това използваш спринцовка + тънка игла, помага много.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Силно чукане,повдигачи
Борис_Малинов написа:Трябваше предаврително да напълниш повдигачите с масълце, като за това използваш спринцовка + тънка игла, помага много.![]()
И като тръгне да слага валовете как се стягат..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Силно чукане,повдигачи
vladi_a_i написа:Борис_Малинов написа:Трябваше предаврително да напълниш повдигачите с масълце, като за това използваш спринцовка + тънка игла, помага много.![]()
И като тръгне да слага валовете как се стягат..
Хахахах то се пълни но с мярка не да им натикаш масло до МАХ, даже и да си го препълнил моя съвет е леко да ги по изпуснеш да си има малко ход не повече от 1мм. Това смятам, че е достатъчно, като за първи старт. Но това че ти чука не е нито много нормално нито не. Веднъж на едно М42 едно фенче се оплаква, че след като запалил цял ден му прелопвало и някой си от 16-тях



- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Силно чукане,повдигачи
vladi_a_i написа:И като тръгне да слага валовете как се стягат..
Имал ли си проблем да стегнеш вала, когато предварително си напълнил повдиагчите с масло или само си чувал така? При мен до сега не се е случвало, и не само при двигатели на бмв.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Силно чукане,повдигачи
Борис_Малинов написа:Трябваше предаврително да напълниш повдигачите с масълце, като за това използваш спринцовка + тънка игла, помага много.![]()


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Силно чукане,повдигачи
Работата стана по сложна снощи при последното палене нямаше проблем с паленето взривяваше от ряз..преди 30мин я запалих да поработи подадох плавно газ до 2500-3000к оборота и пуснах газта и започна да прекъсва и като подам рязко газ се дави..и угасна сама,опитах се да я запаля но неуспешно започна да върти много странно немога да го опиша,отворих капака на главата и белезите не съвпадаха отново...а снощи друга песен пееше
Колеги ще ви помоля за огромна услуга ако може някои да ми помогне с центровката,вече че нещо е станало заради странното въртене.
Превъртях двигателя няколко пъти и нямаше никаква компресия..
Относно повдигачите преди да ги сглобя съм им сложил малко масълце,а имат ли значение самите чашки на повдигачите къде седят ? изпускатели смукателни???

Колеги ще ви помоля за огромна услуга ако може някои да ми помогне с центровката,вече че нещо е станало заради странното въртене.
Превъртях двигателя няколко пъти и нямаше никаква компресия..
Относно повдигачите преди да ги сглобя съм им сложил малко масълце,а имат ли значение самите чашки на повдигачите къде седят ? изпускатели смукателни???
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Силно чукане,повдигачи
Борис_Малинов написа:vladi_a_i написа:И като тръгне да слага валовете как се стягат..
Имал ли си проблем да стегнеш вала, когато предварително си напълнил повдиагчите с масло или само си чувал така? При мен до сега не се е случвало, и не само при двигатели на бмв.
Монтирам ги изчистени и празни след предварителен преглед...после се пълнят сами без проблем..това на моя ис

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Силно чукане,повдигачи
Колеги нека се придържаме към темата,а не кои и как си монтирал повдигачите..
Днес се случи неочакваното но както се казва винаги си има първи път и ето че се случи и на мен
Като се събудих първата ми работа беше да запаля и да чуя кво става с колата запалих поработи малко угасна сама изпатка през гърнето и до там беше...поогледах по подробно зацепването в аутодата и забелязах че на една от схемите имаше планка за да държи валовете да не мърдат..днес целта ми беше да направя тази планка и да зацепя мотора наново,направих всичко по реда си с надежда да запали но не..мотора нямаше никаква компресия веднага започнах наново разглобяване свалих главата по реда на номерата и наи интересното нещо което видях че главата е от 2.5 с валовете на 2.8 и блока на 2.8 с резултат 7:0 за двигателя
7 клапана на изпускателите криви..
Намира ми се друга глава 2.5 от която 2 клапана са криви и останалите 22 живи и здрави и утре ме чака жулене и смяна на клапани
Имам няколко въпроса на които немога да си отговоря:
1.Значи преди да разглобя главата направих наново центровката с планката отзад на валовете и както казва аутодата прозорчетата на изпускателите трябва да са в краино ляво положение,всичко беше центровано,затворихме главата опитахме да запалим но фактически не стана но при въртене подадох повечко газ и работеше кажи речи на 2-3 цилиндъра
по точно стреляше бензин през гърнето на 2-3 цилиндъра
Вече става ясно че няма да я бъде и се започна разглобяването и първата ми работа беше да проверя дали центровката е мръднала,превъртях на ръка и центровката пасна както я направихме с планката а снощи се опитахме без планката и не пасваше грам...
Има ли някакъв шанс като са криви клапаните да не е успяла да размести центровката и само да си мислим че сме я центровали и като сглобим главата да ни изиграе същия филм с клапаните?
2.Какъв е шанса да е ударила клапаните след като са се напълни повдигачите?
Повечето колеги в такива моменти правят снимки на операцията но аз не успях,просто не ми беше до снимки,ако успея да наснимам нещо ще го кача..
За момента това се сещам ако има още нещо ще допълвам,дано не съм изчерпателен..
Приемам всякакъв вид съвети.Лека вечер на всички
Днес се случи неочакваното но както се казва винаги си има първи път и ето че се случи и на мен

Като се събудих първата ми работа беше да запаля и да чуя кво става с колата запалих поработи малко угасна сама изпатка през гърнето и до там беше...поогледах по подробно зацепването в аутодата и забелязах че на една от схемите имаше планка за да държи валовете да не мърдат..днес целта ми беше да направя тази планка и да зацепя мотора наново,направих всичко по реда си с надежда да запали но не..мотора нямаше никаква компресия веднага започнах наново разглобяване свалих главата по реда на номерата и наи интересното нещо което видях че главата е от 2.5 с валовете на 2.8 и блока на 2.8 с резултат 7:0 за двигателя

Намира ми се друга глава 2.5 от която 2 клапана са криви и останалите 22 живи и здрави и утре ме чака жулене и смяна на клапани

Имам няколко въпроса на които немога да си отговоря:
1.Значи преди да разглобя главата направих наново центровката с планката отзад на валовете и както казва аутодата прозорчетата на изпускателите трябва да са в краино ляво положение,всичко беше центровано,затворихме главата опитахме да запалим но фактически не стана но при въртене подадох повечко газ и работеше кажи речи на 2-3 цилиндъра



Вече става ясно че няма да я бъде и се започна разглобяването и първата ми работа беше да проверя дали центровката е мръднала,превъртях на ръка и центровката пасна както я направихме с планката а снощи се опитахме без планката и не пасваше грам...
Има ли някакъв шанс като са криви клапаните да не е успяла да размести центровката и само да си мислим че сме я центровали и като сглобим главата да ни изиграе същия филм с клапаните?
2.Какъв е шанса да е ударила клапаните след като са се напълни повдигачите?
Повечето колеги в такива моменти правят снимки на операцията но аз не успях,просто не ми беше до снимки,ако успея да наснимам нещо ще го кача..
За момента това се сещам ако има още нещо ще допълвам,дано не съм изчерпателен..
Приемам всякакъв вид съвети.Лека вечер на всички

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Силно чукане,повдигачи
Като сложиш новата глава си направи центровката с инструмента за блокиране на валовете,сега ще ти обяснят че и с шублер ставало
,да си бележиш и др. такива глупости ама за*би,вече знаеш резултата... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Силно чукане,повдигачи
Dirty M5 driveR написа:Според мен нещо не е както трябва. Налягането е достатъчно високо, за да ги напълни дори на празен ход. Още повече, че след ревизията е започнал да чука и втори. Може просто да са си заминали.
Не съм съгласен






Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Силно чукане,повдигачи
~Мишо~ написа:Като сложиш новата глава си направи центровката с инструмента за блокиране на валовете,сега ще ти обяснят че и с шублер ставало,да си бележиш и др. такива глупости ама за*би,вече знаеш резултата...
хехех колега вси4ко зависи от това колко пъти си отварял м52 ехехехех
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Силно чукане,повдигачи
лично на мен ми е поне за 7ми път
не само на моита а и на други приятели

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани