комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от doktormik » 28 Юли 2011, 12:10

здравейте колеги.извинявам се,че пускам нова тема,обаче ровичкам всеки ден в търсачката,ама такова чудо не намерих.та на въпроса-перката за охлаждане върти постоянно(не е тази на климатроника!),няма топло-няма студено,още със запалването на колата и почва(ако не бъркам,това означава постоянно зацепено виско).и незнам дали трябва да е така при тдс(325)??иначе пък,термостата ми е заспал отворен(като пускам по инерция стрелката отива към синия сектор).прегряване нямам,всичко си работи иначе ок.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от bmw325tds » 28 Юли 2011, 12:15

№1 Смени си термостата.
№2 Като запалиш и перката започва да се върти, защото лагера увлича, но трябва да се провери дали наистина е зацепило виското. Пробвай метода "Вестник" - има изписано много. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от anton mutafchiev » 28 Юли 2011, 12:18

виското не трябва да е зацепено постояно то зацепва когато има нужда но не и на студен двигател просто го смени заедно с термустата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от Exy » 28 Юли 2011, 12:21

При палене в началото виското винаги е зацепено и след малко разхлабва, това е правилното поведение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от doktormik » 28 Юли 2011, 12:35

благодаря за бързите отговори.току що пробвах виското-след запалването го спрях с пръсти,обаче после като зацепи взе да бучи като Ф16 и нямах тая смелост...а термостата още тези дни ще сменям(стига да намеря,щото в Пловдив се оказа че са кът).добре поне ,че е заспал отворен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от Владо » 28 Юли 2011, 13:22

доста брутална комбинация... да не останеш изненадан като приведеш частите в кондиция...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от mitrax » 28 Юли 2011, 13:37

doktormik написа:благодаря за бързите отговори.току що пробвах виското-след запалването го спрях с пръсти,обаче после като зацепи взе да бучи като Ф16 и нямах тая смелост...а термостата още тези дни ще сменям(стига да намеря,щото в Пловдив се оказа че са кът).добре поне ,че е заспал отворен...

ако бучи като F16 а радиатора ти не е врял ... виското ти не работи като хората ... Добрата новина е че не му е изтекъл силикона и може да се пооправи с биметалната пластина на самия виско съединител.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от ares2 » 28 Юли 2011, 15:17

ситуацията с това виско е сложна..
то ако е скапано по скоро няма да зацепва.. може просто да ти се струва че е зацепило..
обаче си смени термостата.. тои както ти е заседнал
отворен може да мръдне в някои ден и да заседне затворен и тогава ще има голямо чудо с този тдс..
това загрява за отрицателно време..
за да си сигурен че ти е ок виското и ако не може да го смениш веднаг апо добре го зацепи да върти винаги..
поне за малко е по добре че иначе е риск голям
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от doktormik » 28 Юли 2011, 15:19

радиатора си е доволно горещ,както и всичко около него.то че термостата е за смяна-за смяна е,ама с това виско се омотах вече.като запаля колата,перката почва да върти,ама се спира лесно с ръка,после ве4е като загрее колата,се вижда как почва да фучи.никога стрелката не ми е преминавала 12,всичко си работи както трябва иначе(поне според мен де).ще сменям термостата тези дни,а виското ще мъдрим как да стане ако не е в ред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от ares2 » 28 Юли 2011, 15:29

кажи кои термостат е на тдс а.. имам един от ИС и М40 ако е същия ще ти го дам почти без пари..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от mitrax » 28 Юли 2011, 16:31

doktormik написа:радиатора си е доволно горещ,както и всичко около него.то че термостата е за смяна-за смяна е,ама с това виско се омотах вече.като запаля колата,перката почва да върти,ама се спира лесно с ръка,после ве4е като загрее колата,се вижда как почва да фучи.никога стрелката не ми е преминавала 12,всичко си работи както трябва иначе(поне според мен де).ще сменям термостата тези дни,а виското ще мъдрим как да стане ако не е в ред

е така както го описваш ти е добре виското .
термостата на дизела обаче е с по ниска температува за отваряне - 80 , бензин около 92
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... hermostat/
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от doktormik » 28 Юли 2011, 16:36

:ok: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от doktormik » 28 Юли 2011, 16:54

кажи кои термостат е на тдс а.. имам един от ИС и М40 ако е същия ще ти го дам почти без пари..колега аres2,мерси много,ама и аз несъм много в час.разбрах само,че трябва да отваря на 80 градуса,а марката със сигурност ще да е БЕР(поне такова мнение си създадох от четене и ровичкане из форума)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 26.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 318is

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от Шева » 28 Юли 2011, 17:11

Колега, аз ще те посъветвам да си смениш термостата, но дано не попаднеш на менте... Защото аз миналото лято смених термостат и новият ми задържа(добре, че го хванах на време :) )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат

Мнение от ned_gm28 » 28 Юли 2011, 17:34

doktormik написа:благодаря за бързите отговори.току що пробвах виското-след запалването го спрях с пръсти,обаче после като зацепи взе да бучи като Ф16 и нямах тая смелост...а термостата още тези дни ще сменям(стига да намеря,щото в Пловдив се оказа че са кът).добре поне ,че е заспал отворен...

И при мен така беше "заспал отворен" и един ден взе че се събуди и разко затвори,и то точно когато бях оставил за малко колата да работи на място без да съм вътре и......чайника кипна :confused: Та смених го,ама след шлайф на главата :mrgreen: Виското не го пипай засега,ама термостата-задължително,щото после малко боли глава...
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook