хидравлика/серво проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 1.02.2005

хидравлика/серво проблем

Мнение от acho » 28 Фев 2005, 17:35

днес като запалих колата и се пояеи ниакакво бучене и стуржене което се усеща и като вибрация във волана :(

какво може да е, ремъка или нещто друго?

:help: помагаите, братя!!!
Който казва, че работата е песен, хич не разбира от музика

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 28 Фев 2005, 18:08

аз имах подобен проблем и като смених рейката всичко се нормализира, но всепак отиди да ти видят колата защото на мен едни "разбирачи" ми казаха че е от какво ли не :confused:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Фев 2005, 18:43

Стърженето е метално и много остро и неприятно. Ако е така, да ти кажа от личен опит, може да е амотрисьорчето което обтяга ремъка. Той "изпуска" - не обтяга добре и обтягащия механизъм опира в двигателя и.... гадна работа (само да уточня че говорим за двигател М51 :!: ). Ако е така, ще ти се наложи да сменяш този амортисьор + обтягаща ролка + паразитна ролка (също и ремък ако е дал фира). Но при положение, че е изпуснал този механизъм ще си без хидравлика и няма да ти зарежда алтернатора.
Частите са около 170 лв. (без ремъка)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 1.02.2005

Мнение от acho » 28 Фев 2005, 21:14

странното е, че като загрее се оправя

двигателя е м51, не загрява и не светка лампата за акомулатора
Който казва, че работата е песен, хич не разбира от музика

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 12.01.2005
Местоположение: Sofia

От амортисъора е..

Мнение от Boce » 28 Фев 2005, 21:23

От амортисъора е..ICE e прав и аз го смених,мойто не старжеше ама се сабираше и не зареждаше алтернатора и се наложи да се прибирам на акумулатор от Ботевград..така че го смени..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 1.02.2005

Мнение от acho » 28 Фев 2005, 21:30

утер ще го видя този амортисьор

напражо ми се скуса сурцето като чух този зверски шум

и като ми загрее се оправя
Който казва, че работата е песен, хич не разбира от музика

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 28 Фев 2005, 23:30

Аз имах същия проблем.На място се чуваше повече стърженето.А като ми загрявяше колата звука изчезваше.Отидох в един сервиз и ми казаха,че някаква помпа за хидравликата ми била изгоряла.Попитах един съсед, който доста разбира от автомобили и ми каза да сменя маслото за хидравликата.Така и направих.Проблема ми изчезна и от тогава съм забравил тоз звук.Оказа се , че нищо не е изгоряло. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 01 Мар 2005, 3:31

Малкото амортесьорче :driving: Бях свидетел на Boce на тдс-ката
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 04 Яну 2007, 23:47

acho, хайде кажи как си разреши проблема, че от вчера и аз съм с подобен идиотски шум и вибрации във волана. Това, което забелязах е, че при палене шумът го няма, а се появява след като потегля - след 500-600 метра.Усилва се при завой, а след това като спра - изчезва. Също така не се чува отвън - отварях прозорците - нищо. Обаче вибрациите във волана са зверски. Пътят от нас до работата ми е малко - 4 км. и нямам време да разбера какво се случва като загрее както трябва, не мога да разбера и дали колата загрява по бързо. Това, което забелязах също е, че силата на шума е правопропорционален на оборотите на двигателя и на това доколко е навит волана. Странното е, че вчера след едно рязко спиране шумът изведнъж изчезна и така и не се появи след това - до следващото палене. Ей такива простотии...а как мразя да ходя на майстор без да зная какво ми има на колата...просто не е истина

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 05 Яну 2007, 1:07

При мен се чуваше едно жужене и стържене и днеска след две яки спирания и почна яко да "ръмжи" и да се усеща във волана...оказа се, че нямам масло в казанчето за хидравликата....е не беше кой знае каква изненада все пак купувайки колата знех за течаща рейка...
Добре, че бях близо до Симеон та си взех масло да не прееба помпата.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 05 Яну 2007, 9:57

Ей сега преди малко проверих какво е положението с маслото. На капачката на казанчето има някаква пръчка - 6-7 см., но без означения MAX/MIN. Има някакви чертички все пак...но са три. Предполагам, че тази пръчка служи за измерване на нивото на маслото. А нивото му въобще не стига до пръчката - абсолютно суха е. :( Сега само чакам да отвори едно сервизче до службата, и ще я вкарам там да ми сменят маслото да видим какво ще стане.

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 05 Яну 2007, 15:16

Само да кажа, че долях масло до горе и виенето изчезна. Направих едно пробно кръгче - 2-3 км. и все още го няма. Сега въпросът е с доливане ли ще се размина само или всъщност липсата на масло е било резултат на доста по-голям проблем. :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 05 Яну 2007, 19:46

Питаи в сервиза?Наложило се е да долееш защото губиш х.масло от някаде,преди около година и нещо след обратен завои напънах хидравликата докраи и дя неиздържя започна зверски да вие но в сервиза ми казаха че не е фрапиращо и само ми доляха(можеби не им се занимаваше) за по малко от 2-3 часа чакалът отново зави :mhihi:
смених реиката и работата заспа.Ако течът не е голям може и така да караш това е често срещащ се проблем при Е36-те
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София

Мнение от aleikum » 05 Яну 2007, 19:59

Съгласен съм с колегата LAST RIDE.

И аз имах проблеми с тая проклета рейка :lol:
Около година карах с доливане на хидр. масло и проблеми нямаше.
Липсата на масло е достатъчно голям проблем. Най-хубавото, което може да се е случило, someone, е някое маркуче да изпуска. Прегледай рейката да не тече и обезателно следи за нивото на хидр. течност в казанчето!!! Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 30.12.2006
Местоположение: София
Кара: E63 M6, Е32 750iL highline
Мечтае да кара: Lotus Elise

Мнение от s52b32 » 05 Яну 2007, 20:07

От маслото за серво волана е сигурно. Аз имах същия проблем и се оказа, че нивото на маслото е много ниско (трябва да е между двете чертички на пръчката на капачето). Обикновено проблемът се причинява от изпускащ маркуч при резервоарчето за маслото на серво системата. Това е много често срещан проблем при БМВтата. Едното разрешение е да доливаш от време на време масло. Другото е да смениш маркучите или поне металните клампи, с които са захванати. В моя случай единият маркуч изцяло се откъсна и трябваше да го сменям. Карах половин ден без серво-усилвател, не ме питайте как съм въртял тоя волан...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook