корпус маслен филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
корпус маслен филтър
здравейте колеги някои да е сменял гарнитура на корпуса на масления филтър мотора е м43 ,реших да сменя маслото днес и слизам да отвия пробката и опаа цялата отдолу плувнала в масло огледах и установих че ,тече от корпуса на филтъра ,викам си ще се сменя гарнитура ,но като погледнах захващането не може да се развие без да се маха динамото а може би и хидравликата(поне според мен) много ще се радвам ако някои от вас е правил тази гимнастика и сподели мерси предварително.
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
аз сам правил такова нешто от магазин за гумички взех тези пръстени бяха около 0.70ст. двата и гарнитурата я резах от специален материал.Разглобяването е лесно несе притесняваи и сам ще го направиш няма никва философия
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , сваля се динамото (както вече уточниха колегите) .... Тече не от семеринги (там няма семеринг ) , има клапан и върху клапана има два О-пръстени , от които всъщност тече ... Има и една гарнитурка , но тя рядко е проблема .....
Отвиват се шестте болта , които придържат корпуса и се сменя този клапан (който ако го поръчаш от Дарукар си идва със двата О-пръстена , които са върху него .Цената за този клапан в дару е 11.64лв. Номер 4 на схемата по долу . Цената на гарнитурката , номер 6 на схемата , която също е хубаво да се смени е 2.92.... Грубо 15лв. за всичко , сменяш и забравяш....). Аз имах същия проблем ...избиваше масло точон от там ... Смених го сам за около 30 мин , както колегите казаха , не е философия ...

Отвиват се шестте болта , които придържат корпуса и се сменя този клапан (който ако го поръчаш от Дарукар си идва със двата О-пръстена , които са върху него .Цената за този клапан в дару е 11.64лв. Номер 4 на схемата по долу . Цената на гарнитурката , номер 6 на схемата , която също е хубаво да се смени е 2.92.... Грубо 15лв. за всичко , сменяш и забравяш....). Аз имах същия проблем ...избиваше масло точон от там ... Смених го сам за около 30 мин , както колегите казаха , не е философия ...

- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
колега и аз го имах същия проблем със теча и го реших във варна-МОТО ЕКСПЕРТ.работа 50лв,гарнитурка със масло-устойчеви О-пръстени към 4-5лв,време за разглобяване и зглобяване към час работа 

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Пеи мен има омасляване на самата капачка където се завива,гледах добре е завита,да няма и там някаква гарнитурка?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Nukem написа:Пеи мен има омасляване на самата капачка където се завива,гледах добре е завита,да няма и там някаква гарнитурка?
Има един О-пръстен , който по принцип трябва да се сменя всеки път със смяна на масления филтър. Даже всеки маслен филтър идва комплект със три О-пръстена (един голям и два малки + медна дифтунга за болта на картера ...). Но ако си сменяш маслото в сервиз обикновено "майсторите" не им се занимава да ги сменят тези О-пръстенчета и за това се случва така , че започват да тече от капачката (понеже твоя О-пръстен вероятно е на няколко смени на маслото ...). Отвии капачката и я огледай , горе високо има О-пръстен , свали го и иди да си купиш нов и го смени ... , че и при мен така оливаше от капачката докато не смених О-пръстена . Ето защо си правя почти всичко сам по колата , за да съм сигурен , че всичко е както трябва (дори и смяната на маслото е хубаво да си го направиш сам , нищо че в сервиза взимат примерно 5 лв за работа и уж ти спестяват време ...).
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Евала мерси много колега,ще питам във Вари за този пръстен дали го имат и без това към 20-ти ще сменям консумативите:),и пак мерси!:)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: корпус маслен филтър
колеги и моят баварец има теч на масло нз точно от къде е сменях семеринг няква идея да имате ? някви етапи и снимков материеал за смяна на гарнитурата на корпуса ?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани