Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Голям проблем с 200км/ч,стрелката на водата отиде в червено
колеги закъсах го здраво,вчера както си карам аз колицата и и се радвам че поддържа 200км и си карам и хоп по едно време усещам че спира все едно си махам крака от педала,оправи се това и не ми напражи впечатление,обаче след секунда гледам в таблото и стрелката за водата беше в червеното и лампата светеше.Веднага спрях и угасих мотора,водата вреше,помислих че е блокирала,но после завъртях и запали,температурата беше на средата.Минах 2км и стрелката започна пак да клони към червеното.Закарах я на сервиз,но сигурно утре ще я погледнат,та се обръщам към,тук има много компетентни хора и се надявам някой да има обяснение,щото джобчето почна много да трепери.Мерси предварително .
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Що мъчиш колицата с тия 200 не ми е ясно
Ами дано си се разминал с гарнитура глава, че може и глава!!!!
А някога сменял ли си помпа/водна/ ,термостат, виско.....
За да иска човек да ръчка колата-техн. и състояние трябва да е топ!

Ами дано си се разминал с гарнитура глава, че може и глава!!!!
А някога сменял ли си помпа/водна/ ,термостат, виско.....
За да иска човек да ръчка колата-техн. и състояние трябва да е топ!
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
тц водна помпа не съм пипал,м/у другото казаха ми че може и от нея да е,но се съмнявам да се размина само с това...виското и него не съм го сменял,карам я от няколко месеца и тъкмо почнах да се кефя на дизелите и то ...аиде...а 100% е заминала глава или гарнитура нали
По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Ой ой то това било дизелак.. Колега никога не прави такива бруталии с дизел. Много са чувствителни (да не кажа боклуци) когато се карат в лютеницата.
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
е то е ясно кво е
водна помпа, термостат, антифриз
180 + 80 лв труд 260
аз така виждам нещата
водна помпа, термостат, антифриз
180 + 80 лв труд 260
аз така виждам нещата

4 8 15 16 23 42
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
колега ако си с колата от профила ти Е36 325ТД. Ти направо си я съсипал тази колица.Това е дизел колега и не е ново поколение да караш с 200.Над 3500 об. всичко е тормоз.Аз веднъж само вдигнах 170 и то за момент,голямо натоварване е за ДВГ-то.Сигурно си спукал главата(дано не съм прав)и само с една гарнитура да се разминеш.
Jim Beam написа:Ой ой то това било дизелак.. Колега никога не прави такива бруталии с дизел. Много са чувствителни (да не кажа боклуци) когато се карат в лютеницата.
лелеее колега,да ти кажа много си е добре нафтичката,само да се попоглежда иска по честичко

По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
matros написа:колега ако си с колата от профила ти Е36 325ТД. Ти направо си я съсипал тази колица.Това е дизел колега и не е ново поколение да караш с 200.Над 3500 об. всичко е тормоз.Аз веднъж само вдигнах 170 и то за момент,голямо натоварване е за ДВГ-то.Сигурно си спукал главата(дано не съм прав)и само с една гарнитура да се разминеш.
ами незнам,аз си я настъпвам,не постоянно,но когато ми се налага я зоря яко,досега не ми е дала един проблем ама...дано наистина не си прав

По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега ако не е са и изтекли водите има голям шанс да не си пукнал-изкривил главата.
Водна помпа термостат и радятора трябва да са ти изрядни...
Късмет те в сервиза ще ти кажат какво и е, няма смисъл да гадаеме.
И айде стига глупости дизелите не били за ръчка....еле па на дълго
livietan е написал по горе, като искаш да стъпваш яко на газта всичко трябва да е ТОП
Водна помпа термостат и радятора трябва да са ти изрядни...
Късмет те в сервиза ще ти кажат какво и е, няма смисъл да гадаеме.
И айде стига глупости дизелите не били за ръчка....еле па на дълго

livietan е написал по горе, като искаш да стъпваш яко на газта всичко трябва да е ТОП


vld написа:Колега ако не е са и изтекли водите има голям шанс да не си пукнал-изкривил главата.
Водна помпа термостат и радятора трябва да са ти изрядни...
Късмет те в сервиза ще ти кажат какво и е, няма смисъл да гадаеме.
И айде стига глупости дизелите не били за ръчка....еле па на дълго![]()
livietan е написал по горе, като искаш да стъпваш яко на газта всичко трябва да е ТОП
така е колега абсолютно си прав,аз съм си виновен....а и за настъпването си прав....един познат ме вози с моята кола един ден и я скъса направо-вика това е БМВ значи педала не трябва да се вдига от ламарината

По-добре отвързана маймуна,от колкото вързано прасе !
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
А аз защо си мисля, че не е трябвало да гасиш мотора, а да го оставиш да поработи, за да се охлади... я някой по-компетентен да се изкаже - като загрее повечко по-добре е да се загаси или да работи на едно място мотора...
По темата - за да караш с 200 трябва всичко да е много добре проверено и в топ състояние. Постоянна скорост 200 си е мор за мотора с тия обороти, на които си. Могат да са много неща причината, а може да има и последствия, ама тука можем да си правим догатки само. Стискам палци да се разминеш леко колега
По темата - за да караш с 200 трябва всичко да е много добре проверено и в топ състояние. Постоянна скорост 200 си е мор за мотора с тия обороти, на които си. Могат да са много неща причината, а може да има и последствия, ама тука можем да си правим догатки само. Стискам палци да се разминеш леко колега

Think. Believe. Dream. Dare...
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани