Всмукателна и изпусквателна система на 325 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Всмукателна и изпусквателна система на 325 ТДС

Мнение от AVGO » 06 Юни 2009, 17:58

Здравейте на всички . Първо бих искал да кажа че съм се ровил из форума и специално за ТДС бях намерил само един колега с е34 който си беше премахнал катализатора но нямаше подробна информация за резултата и не мога пак да го открия да го питам директно. :uups:


Така, както се досещате вече, бих искал да узная какви ще бъдат последиците от отстраняването на катализатора ( консумация , вървеж, звук ) .

Също така ме интересува мнението ви за смяната на въздшушния ми филтър с К&Н. Има ли наистина някаква разлика, и то на дизел?

Идеята ми е да се сдобия с едни 5 кончета и най-вече една по-качествана работа и развитие на двигателя. :twisted:

Много благодаря за вниманието, очаквам вашите отговори :)
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 06 Юни 2009, 19:00

Моя ТДС е без катализатор с резонаторно гърне на негово място и с К&Н филтър.
По принцип ТДС-а е много тих като работа, дори без никакви гърнета , не е по шумен от голф ГТИ с спортно гърне.
А филтара има много положителен ефект.
Действай без да се притесняваш, ще се поотпуши малко без катализатора, и определено ще има ефект от филтърчето ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 06 Юни 2009, 20:10

Преди година махнах и моя катализатор,тоест обвивката си стои,само го изтьрбуших.Няма никаква промяна вьв звука,но вьрвежа е доста по добре!
Газ,смyкач и ляв мигач

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Мнение от AVGO » 07 Юни 2009, 17:10

Благодаря колеги, щом няма никакви отрицателни ефекти от процедурата, ще я извърша и аз :twisted:

Добре че ме подсетихте, кое е по-добре :
- просто да се махне замествaйки го с една права тръба
- да се сложи резонатор
- или това "изтърбушване" което не разбрах много много

А колко пари струва филтърчето ?

Иначе, МАГНАТ, как ги извади тези 180 кончета ? :shock:

Благодаря ;)

AVGO
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 08 Юни 2009, 4:25

С един хубав немски чип,слаган е там!Така си я взех!
Газ,смyкач и ляв мигач

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Мнение от AVGO » 08 Юни 2009, 17:09

Благодаря, а сега за декатализирането :?: :?: :?: :help:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 08 Юни 2009, 19:53

Аз също оставих само оригиналната обвивка! Разлика в шума си има... даже в началото се дразнех много, но след 1 година и 20000км не ми прави впечатление :mhihi: . Ако може сложи резонатор или тръба нещо, да не се налага и ти да свикваш със шума :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Vidin

Мнение от C.Cvetanov » 09 Юни 2009, 23:22

Филтъра от къде го взехте, и колко пари е, моя е за смяна, и съм се замислил за K&N :!:
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф ;)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Мнение от AVGO » 14 Юни 2009, 16:02

:wave: Колеги, не казахте кой е най-добрия вариант за декатализирането .... :( :( :(
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: VARNA
Пол: Мъж
Кара: E60 525xi N53 април 2008

Мнение от MITKO F1fen » 17 Юни 2009, 23:10

Спортни въздушни филтри K&N
Стандартните въздушни филтри обезпечават достатъчно въздух за нефорсиран двигател.

Същността на спортният въздушен филтър е да прибави още въздух при високи обороти.
Функцията на въздушният филтър е да пречисти въздуха преди той да попадне в двигателя. Проблемът е в това че при по-голямо съпротивление на въздуха се двигателят губи от мощността си. Поддръжката на оптимален въздухопоток става проблем, когато той приминава през филтриращеят елемент. Поради своята плътност стандартните хартиени елементи имат високо ниво на съпротивление K&N са една от най добрите фирми за въздушни филтри. При които пропускливоста на въздуха е почти колкото при липсата на филтър, като пречистващата му функция не е в никакъв случай по лоша от тази на обикновените филтри, дори напротив.

К&N филтрите са фактически с 10 годишна гаранция . Този вид филтри се почистват на около 10 000 км, със специален спрей и течаща вода, като посоката на водата трябва да е от вътрешната към външната страна на филтъра. След това филтъра се оставя да изсъхне, смазва се пак със специален спрей и е готов за монтиране във филтърната кутия или директно към карбураторите на мотора. Само със тази промяна двигателят Ви трябва да стане доста по пъргав, както и да намали разхода ви на бензин, заради по голямото количество въздух, което се подава в двигателя, помагащо за доброто изгаряне.

Филтриращ елемент от памучна марля е в основата на филтрите K&N. Тези филтри са на лидерските позиции на многократните спортни филтри. Пропускат 50% повече въздух в сравнение със стандартните филтри без понижение на филтриращите характеристики.

за цена виж този адрес.

http://bgcarshop.com/index.php?cPath=21 ... =4a&page=4

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Мнение от AVGO » 18 Юни 2009, 0:24

Хехе, ти колега по-добре се представи и от рекламния агент на К&Н, Благодарим ти.

А сега за декатализирането, още нищо :( :( :(



:bgflag:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 18 Юни 2009, 0:41

И аз скоро ще я правя тази операция и ще кажа какво се е получило.Мисля да сваля саждоуловителя(катализатора) и да го измуша с някое поне 10 милиметрово свредло на няколко места ,та да намали съпротивлението на изходящите газове и да се доближи до стойностите каквито са били про нов саждоуловител,който да не е задръстен както сега моя вероятно е.Не мис е ще да го заменямс резонаторно гърне,защото не вярвам да има трайност този артикул и вероятно ще изгние след един сезон употреба.
Със спортен филтър на JR Filters съм и съм доволен.Доста по-евтин е от K&N а не мисля че е по-некачествен,но все пак не съм експерт.Казват че работят на един и същ принцил и вършат по равно количестов работа.Мен цената ме привлче към JR а това си е доста добър мотив.
ТДС-а иска всичко да му е чисто и на-ред,така че не се стискай а поддържай и няма да съжаляваш,стига мотора ти да не е някой едномилонник.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Мнение от AVGO » 18 Юни 2009, 15:52

Благодаря за мнението :yes:

И все пак на мен ми се иска не само катализатора да се върне на фабричните си стойности а даже още повече да го поотпуша понеже със спортен филтър и чип има доста повече изгорели газове.

Пък моя мотор и милиона няма да го сплаши ако все аз си го карам и поддържам,така че за него няма грижи. Не съм седнал да съживявам труп :) Перфектен е моя .

А иначе, от къде и на каква цена си взе твоето филтърче?

Така сега отпадна един вариант, в момента се чудя как е по-добре :

с гърне или с една права тръба?

Благодаря :bgflag:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: VARNA
Пол: Мъж
Кара: E60 525xi N53 април 2008

Мнение от MITKO F1fen » 18 Юни 2009, 18:48

AVGO написа:Хехе, ти колега по-добре се представи и от рекламния агент на К&Н, Благодарим ти.

А сега за декатализирането, още нищо :( :( :(



:bgflag:


Моля няма за какво,просто се порових малко из нета.
За катализатора така като чета темата май тия с изтърбушените са повече. Винаги можеш да пробваш и с тръба. М-у другото бях чел в един друг форум че катализаторите ги изкопуват заради ценния метал в тях. 50% от цената на филтъра можеш да вземеш ако го продадеш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Мнение от AVGO » 18 Юни 2009, 19:08

А, не искам никъде да го давам, може винаги да потрябва за някой контролен преглед или нови изисквания.

Още се чудя, ама ще видим....
А за филтъра?


:bgflag:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook