Съединител за смяна
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Съединител за смяна
Колеги знам, че има адски много теми за съединители и повярвайте ми прочетох повечето от тях, но те не ми дадоха удовлетворителен отговор и за това минавам направо на въпросната ситуация...Предстои ми смяна на съединителя и се опитвам да пресея най-доброто, но нещо се убърквам.Във В&Д ми дават цена на SACHS 351.60лв като ми заявяват, че нямат в наличност този комплект и ще трябва да чакам доставка след празниците.В Ауто+ SACHS е 395.30лв. и го имат в наличност, но ми обадиха и една друга оферта за VALEO на 471 пари.Колата искам да си я оправя възможно най-бързо и поради тази причина В&Д отпадат май.Остава Ауто+, но се чудя при положение, че разликата в цената на SACHS и VALEO е около 70 лева дали да не взема VALEO-то.Всеки ми казва, че VALEO е по-добрата марка, но то и SACHS не са за пренебрегване.Вие как мислите?Кое да взема?Предварително казвам, че четох и за LuK, но от пресятата информация стигам до извода, че да попадна на менте е твърде вероятно.Моля модераторите да оставят темата да поживее 1-2 дена и после ако преценят да я махат.Благодаря предварително!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Според мен SACHS не са добри, LUK е по добър,а за VALEO немога да коментирам.Но ти си знаеш,скъпото винаги излиза после по евтино 


- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Истинското Valeo е наистина много добър избор, но шанса да попаднеш на менте Made in China е точно толкова голям, колкото и при LUK
В момента карам с LUK и съм доволен, а преценката я оставям на теб 


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Добре де тия цени не са ли високи, 500 лева Валео, ако опреш до маховик, 1000 ли ... 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Верно моя модел е по-стар, но аз съм с ЛУК (оригиналният на БМВ също е ЛУК) цена на комплект съединител - 270лв. без отстъпки (мейд ин Германия)
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Le Transporteur написа:Добре де тия цени не са ли високи, 500 лева Валео, ако опреш до маховик, 1000 ли ...
Абе те, че са високи високи са цените кво да правиме.

Сега един адски добър майстор тук (кара Е34) ми каза, че няма смисъл да купувам и притискателен диск.Каза, че е мноооого малко вероятно да попадна на по-добър от оригиналния и нямало нужда да се сменя и той.Каза ми още, че за своята кола е купил само феродов диск и аксиален лагер и кара така доста дълго време.Според него ако е скапан притискателния диск значи е скапан и огледалния което пък било много малко вероятно.Каза, че марката е една единственна и тя е Валео.Да му вярвам ли?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Ако наистина беше изчел всички теми по въпроса щеше да видиш , че Закс-а са добри съединители , Лук също .... Аз карам със Закс и съм доволен... (за сега
) . Валеото по принцип се води наистина най -добро , но дали е истинско ?!!!! В крайна сметка 500 лв за съединител е добра цена и би трябвало да очакваш да е добър ! Въпреки , че ми е малко странно аз преди близо половин година сменях съединител и цената беше около 300 лв за комплект Закс , а сега близо 100 лв повече .....

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
metodi80 написа:Ако наистина беше изчел всички теми по въпроса щеше да видиш , че Закс-а са добри съединители , Лук също .... Аз карам със Закс и съм доволен... (за сега) . Валеото по принцип се води наистина най -добро , но дали е истинско ?!!!! В крайна сметка 500 лв за съединител е добра цена и би трябвало да очакваш да е добър ! Въпреки , че ми е малко странно аз преди близо половин година сменях съединител и цената беше около 300 лв за комплект Закс , а сега близо 100 лв повече .....
Колега точно пък твойта тема със снимките почти я наизустих ма май само така си мисля, защото бях останал с впечатлението, че си със Саш.Както и да е...И аз като срявнявам цените сега с цените от по-старички теми и забелязвам, че не само Закс са поскъпнали и то значително.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Можеш да му вярваш, но малко идва като "кърпени гащи"Mpower84 написа:Каза ми още, че за своята кола е купил само феродов диск и аксиален лагер и кара така доста дълго време.Според него ако е скапан притискателния диск значи е скапан и огледалния което пък било много малко вероятно.Да му вярвам ли?



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Mpower84 написа:metodi80 написа:Ако наистина беше изчел всички теми по въпроса щеше да видиш , че Закс-а са добри съединители , Лук също .... Аз карам със Закс и съм доволен... (за сега) . Валеото по принцип се води наистина най -добро , но дали е истинско ?!!!! В крайна сметка 500 лв за съединител е добра цена и би трябвало да очакваш да е добър ! Въпреки , че ми е малко странно аз преди близо половин година сменях съединител и цената беше около 300 лв за комплект Закс , а сега близо 100 лв повече .....
Колега точно пък твойта тема със снимките почти я наизустих ма май само така си мисля, защото бях останал с впечатлението, че си със Саш.Както и да е...И аз като срявнявам цените сега с цените от по-старички теми и забелязвам, че не само Закс са поскъпнали и то значително.
Колега , не знам на кое казваш Саш , но Закс ,Саш и SACHS лично за мен са едно и също ... в смисъл просто по различен начин ги наричат на различни места но все става дума за SACHS

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Аз си взех комплект от чужбинско и пристискателя беше SACHS, а феродото VALEO. Комплекта го водят ОЕМ заместител.. За мен и двете марки са арни. SACH си работи с БМВ по принцип, на кутията му имаше некви лепенки Ф1 БМВ и разни такива .. А цените тук нямам думи.. не стига, че 99% са менте ами са и бая високи. На мен толкова някъде ми излезе от САЩ с доставка.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
На една e30ka на един приятел сменяхме преди няколко седмици взе си само феродов и аксиялен SACHS и на кутията имаше разни надписи williams bmw f1 team



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
+1 за SACHS
А за притискателния диск
първо разглоби и тогава решавай...
А за притискателния диск

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Продължавам с развитието на ситуацията днес.Реших да послушам съвета на майстора което споделих по-горе и ще взема само феродов диск и аксиален лагер обаче.... само феродов диск на Valeo вече не се продава, а го има само в комплекта.Същото е и с лагера на Valeo.Предложиха ми нa Luk 193 лв. диска и 63 лв. лагера и SACHS 121 лв. диск и 43 лв. лагер.След консултация с въпросния майстор поръчах частите на SACHS + тампони за скоростната кутия по 17 лв. парчето.Реших да сменя и тях без значение в какво състояние са, но ще видим като паднат скоростите.Като тегля чертата се получават точно 198 лева само за чарковете.Дано SACHS-a да излезне истински.Работата ще е от мен и баща ми та за нея пари няма да давам.Междудругото ако може някой да сподели какъв е диаметъра на отвора в средата на диска (там дето са шлиците), че не успях да намеря дорник и ще трябва да се прави на струг нещо.
Mpower84 написа:...Междудругото ако може някой да сподели какъв е диаметъра на отвора в средата на диска (там дето са шлиците), че не успях да намеря дорник и ще трябва да се прави на струг нещо.
колега, вземи си един комплект и не се занимавай с глупости, тоя дорник дето ти трябва си е включен в комплекта (....аз така преди време на един пасат сменях само феродото и нещо не се получи и после пак разглабяне и т.н.) и недей много да се чудиш Закс,Лук или Валео и трите са ОК...... а вече ако искаш супер качество трябва "отвънка" да го вземеш тоя съединител!!!
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани