Гасне на свободна...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Гасне на свободна...

Мнение от lakmus » 03 Мар 2009, 22:51

Колеги ходих на диагностика, но нищо не излезе та проблемът е следния... Като карам на пета с 100-120 и се наложи да спра и примерно преди светофара на 50-60 метра изключвам от скорост и колата губи обороти и ги нормализира - примерно изключвам от скорост и оборотите падат до 200 и се качват до 800, след това падат до 400 и се нормализират до 800, но ПОНЯКОГА като изключа от скорост и колата не успява да си нормализира оборотите а директно изгасва!
Щом на диагностиката не се хвана мисля, че ламбда сондите ги изключвам.
Филтъра за картерни газове е вероятна причина, но ме интересува от какво дръго може да бъде.

Двигателят е М52.
Възможно ли е да е от безнзиновата помпа ... и колко бара трябва да е тя?

Благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 03 Мар 2009, 22:55

От моторче не празен ход може да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 03 Мар 2009, 23:03

Mileitiii написа:От моторче не празен ход може да е.

Диагностиката хваща ли го по принцип?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 03 Мар 2009, 23:04

Ваноса,не клапана,пък може и така да е!!!При мен беше така диагностиката нищо не хващаше-отначало,носле изписа механична грешка ванос212.Дано да е клапана,че другото има много разглобяване.Успех, пиши от какво е излязло!!!Дано не съм прав

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 03 Мар 2009, 23:05

Въздушен филтър,бензинов,има и други клапанчета освен за картерните газове
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 03 Мар 2009, 23:13

lakmus написа:
Mileitiii написа:От моторче не празен ход може да е.

Диагностиката хваща ли го по принцип?

Не знам, но нищо не ти пречи да го ичистиш. Стига да имаш половин-един час свободно време. Ако се окаже, че е то няма да му мислиш за ваноса и некви други скъпи ремонти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 03 Мар 2009, 23:29

Mileitiii написа:
lakmus написа:
Mileitiii написа:От моторче не празен ход може да е.

Диагностиката хваща ли го по принцип?

Не знам, но нищо не ти пречи да го ичистиш. Стига да имаш половин-един час свободно време. Ако се окаже, че е то няма да му мислиш за ваноса и некви други скъпи ремонти.


При мен беше ваноса,не е скъп ремонта,сваля се ваноса и се почиства,че оставаше в някакво средно положение ,нито отворен нито затворен.Бих казъл трудоемък ремонт-при мен 6 дни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 04 Мар 2009, 0:25

Мали шест дена ремонт. Видях, че си написал трудоемък, но съм чувал, че ремонтите по вануса обикновенно са скъпи. Пък до колкото занам е сложничко нещо. Колата ми няма ванос и не съм се сблъсквал с такива проблеми.

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.08.2006
Местоположение: В колата Град: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: тролей
Мечтае да кара: влак

Мнение от b0k0 » 12 Мар 2009, 16:18

Колеги.. имам идентичен проблем, но съм с м43 1.6 и няма ванос :mhihi: дайте съвет къде да търся проблема?
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 12 Мар 2009, 16:33

lakmus написа:
Mileitiii написа:От моторче не празен ход може да е.

Диагностиката хваща ли го по принцип?


Ако беше от стъпковото моторче изобщо оборотите нямаше да се колебаят ами щаха да падат директно до 0, така че е нещо друго или е възможно самата клема на стъпковото моторче да прави проблем провери я
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 12 Мар 2009, 16:44

Нещо по тоците или датчиците на колянов или разпределителен вал....
Power is nothing without control...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 12 Мар 2009, 19:54

Колега изчисти си дроселовата клапа със спрей за карборатори. 100 % е събрала мръсотии.. Намира се като махнеш гофрирания маншон посока колекторите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 13 Мар 2009, 12:05

Колега виж дали някаде не взема въздух,маркучите който влизат в стъпковото!
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 13 Мар 2009, 15:01

На М50 и М52 къде се намира моторчето :roll: :roll: :roll: Трудно ли е за чистене??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 13 Мар 2009, 15:43

При м52 е под колекторите, на кофти място. По принцип по сайтовете пише, че за да го свалиш трябва да махаш колекторите, но това не е така - стъпковото моторче се сваля и без да се махат самите колектори (разбира се ако го правиш за пръв път ще ти се стори трудничко). А чистенето е елементарно, с бензин, с вд40, със спрей за чистене на джанти и т.н. (лично аз съм почиствал с вд40 и бензин - няма проблеми).

По проблема от темата - 99% съм сигурен че стъпковото моторче е зацапано и трябва да се почисти, може да има и друго - при мен беше стъпково моторче + зацапана букса на датчик разпр. вал (но той си излизаше като грешка при диагн.). И на мен така ми менеше оборотите и понякога гаснеше, след като почистих стъпковото моторче спря да гасне, а след като оправих датчика спря и да ги мени. Но има доста причини от които може да ги мени, поне 5-6 неща са, затова успех -дано намериш и оправиш проблема.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook