Ичезна ми центарлното и ел.стъклата.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Ичезна ми центарлното и ел.стъклата.

Мнение от BMW-M3-GAZE » 05 Фев 2009, 19:22

На кратко,в неделя си заключих колата с централното без проблем.Отивам вчера да си отворя колата,но се отвори само мойта врата.
Не работи плафона,централното,и ел.стъклата.
Плафона работи само в една позиция,когато се пуска принудително и свети постояно.Когато е в позиция на отворена врата не свети.
Проверих предпазителите отговарящи за тези неща но са здрави.
Смених от друга кола,модула за централното заключване и управляващото реле,намиращо се под волана(синьото),но нищо проблема си остава.
:help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 05 Фев 2009, 19:24

99% съм сигурен, че е бушон.
Ако трябва хвани с уред премери всяко едно бушонче.
На мен ми се случи същото преди 1-2 месеца и много се чесах зад врата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 05 Фев 2009, 19:36

Както споменах,мерил съм всички предпазители един по един,и най вече F43 5A:F35 25A:F7 5A
Не от тях със сигорност.
Колата е 92г.без комфорт модул.
От това реле(синьото)под волана бях хванал захранване за една история при 1во.положение на контактния ключ.Сега и тя не работи.
Също така сега релето не се задейства.Когато затворя котвата на принудително(в релето става въпрос)стъклата тръгват,но централното и плафона ги няма никакви.
Багажника е заключен и не може да се отвори,забелязъл съм,че като отварям и затварям плафона премигва.Често срещан проблем при Е36.Кабелите се прокъсват с времето от отваряне и затваряне.
Да отбележа и друго нещо,че когато всичко си работеше,при затваряне с ключа трябваше да затварям два пъти а когато с алармата си затваряше от първия път.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 4.02.2008
Местоположение: България

Мнение от nikkit » 05 Фев 2009, 22:45

И аз мисля че е бушон провери по внимателно. При мен беше бушон.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 8.11.2008
Пол: Мъж

Мнение от vichkata » 06 Фев 2009, 2:01

колега провери за всеки случаи кабелите които минават към задния капак има едно малко снопче за номера и централното :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 06 Фев 2009, 3:23

Та пак да отбележа,че предпазителите са здрави,а това за снопа кабели на задния капак Ок.ама е затворен и не мога да го отворя??? :help:

Да спомена отново,че смених модула за управление на ЦЗА + релето под волана и проблема си остава.
Някой би ми казал,на кой кабел трябва да подам импулс за да си оворя поне отворя багажника?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 06 Фев 2009, 7:28

Купе или седан си ? ако си седам инаше един пиниз с отварянето ...иначе за кабелите виж в реал оема кой е точния кабел ако го пише ..ако не ръчно прави опити
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 06 Фев 2009, 10:35

BMW-M3-GAZE написа:Та пак да отбележа,че предпазителите са здрави,а това за снопа кабели на задния капак Ок.ама е затворен и не мога да го отворя??? :help:

Да спомена отново,че смених модула за управление на ЦЗА + релето под волана и проблема си остава.
Някой би ми казал,на кой кабел трябва да подам импулс за да си оворя поне отворя багажника?


Извинявак колега, но твоя багажник не може ли да се отключи нирмално с ключа, с който си отключваш шофьорскакта врата? Я пробвай да си го отключиш с ключа и после може да провериш снопа кабели. След като си проверил предпазителите и са здрави, а ти се губи захранването предполагам, че имаш някъде лоша връзка или откачен проводник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

ре

Мнение от CTAMATKO » 06 Фев 2009, 18:51

Махни кората под волана (мисля че се държи на 3 болта) отдолу също минават бая кабели, като някой от тях са с предпазители. виж там

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 06 Фев 2009, 19:31

След цял ден ходене по мъките поне отворих багажника.

Отворих буксата на лявата врата,но никъде не намерих постоянен +.
На един кабел (зелен-червен)ми идват 1.5V.като подам постоянен + на този кабел всичко тръгва.
Отключва,заключва и т.н.но за да ми работят и ел.стъклата трябва да затворя котвата на синьото реле(намиращо се под волана) принудително.Като гледах в ел.схемите това реле се управлява от модула за ЦЗА като от 9пин.на този модул отива кабел(виолетов-жълт)в 9пин.на това реле.напрежението със сигорност не е 12V а някакво честотно,защото управляващата верига на това реле се задйства честотно.
По всичко машинки има три основни кабела бял,черен и светло син с по тъмна синя ивица на него.
Проверих ги и никъде не са прекъснати.
Също така на всички управляващи машинки а имено двете предни врати и багажника си върви и онзи кабел (зелен-червен),който също мерих и не е прекъснат.
Като подам на него постоянен + си тръгва централното и си заключва и отлкючва от двете предни врати,както от алармата.
Но тази идея не ми се нрави да подавам кабели с постянни плюсове за да работи,искам да си стане както си му е реда.
Някъде със сигорност имам прекъсване амммммм......къде ли е???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

ре

Мнение от CTAMATKO » 06 Фев 2009, 19:48

под кората на волана имаш ли една черна кутийка? Като я отвориш вътре има два еднакви блока. Там има едни диодчета, измери ги, сигурно са изгорели, сменяш ги с по-мошни. ама да ти кажа честно това си е борба с духове... трябва ти ел. схема и по нея проследяваш всичко...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 06 Фев 2009, 19:57

Да имам такъв модул,но той май не е за ЦЗА.
Модула за ЦЗА е зад жабката отдясня до компа на АБС-а.Тези модули имат ли нещо общо?
Никъде не можах да видя да имам препазители по проводниците под волана.
колата е 92г.седан.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

Мнение от CTAMATKO » 06 Фев 2009, 20:02

BMW-M3-GAZE написа:Да имам такъв модул,но той май не е за ЦЗА.
Модула за ЦЗА е зад жабката отдясня до компа на АБС-а.Тези модули имат ли нещо общо?
Никъде не можах да видя да имам препазители по проводниците под волана.
колата е 92г.седан.


та отвори я кутийката и ще видиш че са два еднакви ел модула вътре. имат и нещо като лампички вътре едни стъклени, точно до тях има диодчета... най-верочтно са заминали - за да провериш - разпояваш ги и ги мериш в правя и обратна посока. преди да ги свалиш виж къде е анода и къде катода. слагаш по-мощни и си готов. Ако не разбираш от електроника иди при някой, който разбира зада го направи за 10мин.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 06 Фев 2009, 20:07

Да и този модул отварях,действително въре има два еднакви елемента(чипа) и някакви алуминиеви(мисля)ламели запоени за платката,прдполагам за охлаждане.
За този модул ли става въпрос?и ако е така той какво общо има с ЦЗА?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

Мнение от CTAMATKO » 06 Фев 2009, 20:16

това ти е блока за отключването и заключването на вратите. ще видиш че има и реленца вътре. свали си този файл http://free.data.bg/theboss/BMW/BMW3_90 ... %20rus.PDF и виж към 180-та страница (незнам точно коя) отделните блокове.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook