Висок разход на гориво 320и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Висок разход на гориво 320и

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 11:17

Здравейте колеги.Карам е36 320 1992г.Разхода на гориво в града ми е 20/100.Съдейки по доста от мненията тва не е нормално.Ходих на диагностика но там и казаха че и няма нищо.Засега моите предоложения са че е от ламб сондата,но не съм сигурен.Ще се радвам да ми помогнете с този така значителен проблем защото колата не върви колкото гори.И ако може да ме насочите към някой сервиз където ще могат да проверят тази сонда и евентуално да я сменят качествено.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 16 Яну 2009, 11:25

И аз имах проблем с висок разход ,а както виждаш съм с 316i.
Погледни как е ламбдасондата и сьщо така виж как е термостата - как ти загрява колата ? ; защото и това е от голямо значение.Ако сменяш ламбдасондата те съветвам да смениш и горивния филтър.

Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 11:33

Акоя сменям ще те послушам за горивния филтър.Ако имаш на ум някой читав майстор ще се радвам да ми го кажеш,защото първо искам да провери дали е заминала тая сонда!!Благодаря!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 16 Яну 2009, 12:26

Ламбдата май трябва да ти излезе на диагностиката (яко е в нея проблема)...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 12:39

Някъде във форума четох че на диагностиката показвало само дали работи или не ламб сондата а не как,тоест ако не е напълно заминала а просто отчита грешно няма да покаже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 7.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ...320ка...
Мечтае да кара: M5 e39
Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)

Мнение от ВаНко » 16 Яну 2009, 13:29

Колега и на мен ми се струва малко множко. Аз съм с М52 и в София ми дава сега (зимата) 16 на 100 с 95Н. ;) иначе е около 12-13 на 100 в града.....
Power is nothing without control...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 13:37

Имам няколко приятели с М50 и М52 и вски4ки казвт че им гори от 11(пенсионерско каране) до 15(при ръчкане)а мене ме разцепва ако ще и кат баба да карам 20 май не е нормално,нищо че е зима.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Мнение от Trixster » 16 Яну 2009, 13:54

Аз когато имах проблем отидох в сервиза на Хеед 91, прати ме един приятел от VW форума който има отстъпка 20% .Там ми показаха на ком. диагностика как работи моята ламбдасонда (0.45-0.6).Като нова трябва да работи от (0.9 до 0.99).Незнам точно как се мери този показател или в какви единици е, но ако се поразтърсиш във форума ще намериш по точно обяснение. Заложиш на оригинала и да си вземеш Bosch-овска или такава на Siemens.Цената им е около 250 - 300лв. Така ще знаеш че ще се скапе най-рано след около 150 000км.

Успех.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 14:37

Май верно ще отида до хеед и без това ми е наблизо да ми кажат кво му е.Яд ме е шот му дадох на един пич 30 кинта за диагностика и вика нема и нищо ще хвърчи.Само дет не хвърчи и разхода си е същия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Варна
Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring

Мнение от vaskess » 16 Яну 2009, 14:59

Иди в сервиз на BMW да и направат диагностика и ще ти кажат 100% от къде е проблема,мани ги тия майсторчета дето нямат читав софтуер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 16 Яну 2009, 15:54

vaskess написа:Иди в сервиз на BMW да и направат диагностика и ще ти кажат 100% от къде е проблема,мани ги тия майсторчета дето нямат читав софтуер.


Точно като отиде в сервиз на БМВ му казват да смени половината неща с чисто нови и ще се оправи :mhihi: Е да ама не!По добре при някой майстор който се занимава с бмв-та чувал съм че кольо доста ги разбира.
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 16:00

И аз съм по скоро на твоето мнение.Само че ходих в сервиза на Али и там беше никакъв ефекта.Незнам за кой Колйо говориш.Аз знам един в люлин само че неможа да ме земе преди нова година,звънех му 100 пъти накрайа вече не си и дигаше телефона,иначе съм чувал добри отзиви за него.[/quote]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Яну 2009, 16:05

Нещо не ми се връзва ситуацията. При напълно умряла сонда, този разход ми се струва прекален. Ти казваш, че не ти върви колата... До тук добре. Но пък... при умряла сонда колата пак си върви.
Мен ми намирисва на обикновени консумативи.
Свещи, 2та филтъра и евентуално дюзи.
Може би и/или запушен катализатор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.05.2004
Местоположение: sofia

Мнение от bika » 16 Яну 2009, 16:22

Начи сондата се предполага да не е умряла напълно.Свещите ги смених.Колата си върви не е като да не върви ама си се замисля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Яну 2009, 16:35

Aко мисли само в началото докато загрее до 1800 оборота (и е в синьото стрелката) ми говори 3 неща при положение, че всичко друго извън тях е ОК.
1. Катализатора ти е мъртъв или задните гърнета са сдухали.
2. Нямаш катализатор. (и сондата е заминала, щом имаш лаг, дори и когато колата ти е загряла.
3. Сондата не подава коректни данни, за да каже на ЕКУ-то, че вече стойностите са й ОК. Тогава доколкото ми е известно кара по пресетнати мапове, без оглед данните от сондата. Значи за смяна, но само след като ти погледнат волтажа, който връща.

И въпреки всичко ми се струват дюзи и свещи.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook