Обезвъздушаване на системата ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Обезвъздушаване на системата ?
Решил съм да си сменя една гарнитура ... Понеже виждам че точно на това място леко ми изпуска антифриз. На снимката по долу съм я показал със червена линия. Въпроса ми е след като я сменя и затворя тръбата ,която я похлупва как да обезвъздуша системата ? Не съм го правил и нямам никаква представа. Поправете ме ако греша и не е необходимо да се обезвъздушава но си мисял че ще е необходимо?! Един приятел ми каза че врътката на радиатора (тодно до капачката за наливане на антифриз ) е точно за тая цел , тя се отвивала и от там се обезвъздушавала системата. Но тоя приятел никога не е имал БМВ и не знам дали е прав. Двигателя е М43 . А и нещо друго при смяна на антифриза предполагам пак се обезвъздушава системата ? Та кажете и тая манипулация със смяна на антифриза има ли нещо особено ?


Последна промяна metodi80 на 26 Юли 2008, 19:28, променена общо 1 път
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Колега,именно от пробката се обезвъздушава системета!Палиш колата,пускаш парното ма МАХ отвърташ пробката и чакаш да отвори термостата,за да се развърти водата из цялата система и да избута въздуха.Когато престанат да излизат мехурчета си готов.Като изстине колата напълно ,провери нивото на антифриза и долей колкото е необходимо 

- 4a4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: лагерница
- Детайли за колата: touring
.....
Колега ,виждам че тоя пръстен дето искаш да го смениш е на термостата(тръбата) както и казваш ти ,е самия термостат.Та един съвет от мен-ако не си го сменял скоро по-добре отиди и си вземи нов термостат направо, в комплекта е и гарнитурката,защото моя маи не беше сменяван 3-4 години и зимата запече на отворено положение,няма да ти казвам какво е да караш 230 км и стрелката на темп. да не може да стигне средата,а парно при тва положение
само за справка ,моя термостат е същия ,взех го от ауто+ за ...52 лв. мисля че беше! А за обезвъздушаването-колегата горе ти каза 


- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Да бе да, караш обезвъздушаваш, това да не е голф. Прави се на място, колегата по горе описа начина. На две 5-ци съм правил профилактика и сменял антифриз, после кой ще ремонтира ДВГ. Айде мерси за съвета.
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Колега metodi80 ти хубаво си решил да смениш оплътнението амааа...... знайш че то май си вървеше с термостата
Като го свалиш го огледай хубаво за "изгоряла" пластмаса щото тогава само с уплътнение не правиш нищо.....,а ша тряя нов термостат

Като го свалиш го огледай хубаво за "изгоряла" пластмаса щото тогава само с уплътнение не правиш нищо.....,а ша тряя нов термостат

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
ти си изключително тъп всеки път пишеш супер прости мнения не са ли ти правили забележка чак си дразнещ ти ще ми говориш за обезвъздушаванеNikiNikolov написа:Да бе да, караш обезвъздушаваш, това да не е голф. Прави се на място, колегата по горе описа начина. На две 5-ци съм правил профилактика и сменял антифриз, после кой ще ремонтира ДВГ. Айде мерси за съвета.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Hito написа:Колега metodi80 ти хубаво си решил да смениш оплътнението амааа...... знайш че то май си вървеше с термостата![]()
Като го свалиш го огледай хубаво за "изгоряла" пластмаса щото тогава само с уплътнение не правиш нищо.....,а ша тряя нов термостат
Ми колеги ... прави сте .... огледах хубаво термостата и забелязах че теча не идва от мястото където термостата контактува с блока а точно от вътрешната страна на г-образния профил на термостата (точно на извивката ) ,стува ми се че има пробив в корпуса и от там тече и се стича леко на долу. Имал ли е някой подобен случай ? Гледах в дарукар тоя термостат е 100лв Та наистина май ще сменям термостат. И в крайна сметка на място или в движение да обезвъздуша колата (струва ми се че в движение не е много редно ...но не знам и питам)?

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
plradev написа:Колега,именно от пробката се обезвъздушава системета!Палиш колата,пускаш парното ма МАХ отвърташ пробката и чакаш да отвори термостата,за да се развърти водата из цялата система и да избута въздуха.Когато престанат да излизат мехурчета си готов.Като изстине колата напълно ,провери нивото на антифриза и долей колкото е необходимо
Колега ,колко горе долу се чака да отвори термостата ... Или по точно как да го разбера че е отворил ?
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
metodi80 написа:....... Или по точно как да го разбера че е отворил ?
След като долееш антифриз в системата я оставяш да чука на обороти на място и чакаш да ти изкара антифриз през дупчицата на радиатора (като отвориш капачката на радиатора ще чакаш от лявата страна точно под капачката да ти изкара плътна струя течност).... това значи че големия кръг е отворен....и след това колегите са ти обяснили по горе как се процедира с пробката до капачката.......

п.п.След като термостата е започнал да се разпада не е лошо да погледнеш и елементи с номер 7, 8 и 9, 10 от схемата по долу...... защото те също подлежът на "изгаряне"

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Относно вадене на въздух от ДВГ, колега petio_bmw 318is, не ми обяснявайте как става. Да не би: примерно на чисто нова кола километрите които са на километража и да са от вадене на въздух. Пожелавам ти много радост на шосето, и никакви проблеми.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
не си прав,на место никога няма да се обезвъздуши ама няма нищо ще се научите.Успех и на теб колегаNikiNikolov написа:Относно вадене на въздух от ДВГ, колега petio_bmw 318is, не ми обяснявайте как става. Да не би: примерно на чисто нова кола километрите които са на километража и да са от вадене на въздух. Пожелавам ти много радост на шосето, и никакви проблеми.

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
petio_bmw 318is написа:не си прав,на место никога няма да се обезвъздуши ама няма нищо ще се научите.Успех и на теб колегаNikiNikolov написа:Относно вадене на въздух от ДВГ, колега petio_bmw 318is, не ми обяснявайте как става. Да не би: примерно на чисто нова кола километрите които са на километража и да са от вадене на въздух. Пожелавам ти много радост на шосето, и никакви проблеми.



- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
stef4o_BMW написа:колегата petio_bmw 318is е прав,защото въздуха прави въздушна възглавница(на наи-високата то4ка) и не се ли разкара колата няма обезвъздушаване.А за тия каде нищо не разбират по добре да не пишат глупости и да бъркат колегите
Ахааа ясно.......


п.п.Принципно става и с каране ,НО за мен си е доста по рисково

44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани