325TD трудно пали при по дълъг престой!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
ilief написа:моля препоръчаите ми сервиз кадето да си направя 'рециклиране' на помпата на 2.5 ТДС10кс предварително !
няма смисал! от това.. по добре си вземи чип които ще ти направи колата 173к.с за 350лв и даваи газ
м/д и аз имам същия проблем като е студен мотора пали от раз а като е топал нема палене,казаха ми,че било от ГНП сега в четвъртък ще я сменявам и след това ще пиша какво е станало

to6i_Racing написа:ilief написа:моля препоръчаите ми сервиз кадето да си направя 'рециклиране' на помпата на 2.5 ТДС10кс предварително !
няма смисал! от това.. по добре си вземи чип които ще ти направи колата 173к.с за 350лв и даваи газ
м/д и аз имам същия проблем като е студен мотора пали от раз а като е топал нема палене,казаха ми,че било от ГНП сега в четвъртък ще я сменявам и след това ще пиша какво е станало
Здравейте,
колегата с 10кс май искаше да каже 10х (благодаря


Интересувам се и аз, ако знае някой в София който се занимава с ГНП'та нека да сподели.
Поздрави
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
При мен проблема се реши, като смених (смениха ми, в сервиза
) маркучите за обратната нафта. Бяха се напукали и от там е смучело въздух. 50лв с труда ми излезе.

48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани