Скъсан маркуч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Скъсан маркуч
Здравейте ,
Не знам точна как се казва и за това писах това заглавие
Сутринта реших да си проверя нивото на маслото и забелязах това на снимката дето съм го отбелязал с стрелка,маркуча беше скъсан,и веднага го побългарих с изолирбанд
Имате ли си на идея Как се казва ,за какво служи ,пречили ако е скъсан,колко струва и други алтернативни решения на проблема
Не знам точна как се казва и за това писах това заглавие

Сутринта реших да си проверя нивото на маслото и забелязах това на снимката дето съм го отбелязал с стрелка,маркуча беше скъсан,и веднага го побългарих с изолирбанд


Имате ли си на идея Как се казва ,за какво служи ,пречили ако е скъсан,колко струва и други алтернативни решения на проблема

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Аз съм с дизел...на мен този ми беше скъсан ,,,доколкото разбрах от колеги (Хахо)който каза че е за сервото и че ако дъпра въздух нема спирачки;)
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
хах.. имаше няколко теми, но лично аз като проверих кви пари е по каталог.. 60-70 лв
и сложих маркуч като за газовите уредби водните съединения - дебел с оплетка фи-20 май беше.
от миналата година съм тей и нема проблеми. даже по принцип е по здрав от "оригиналния" който се бе напукал точно там над двигателя от нагряване и др.
не знам точно за какво е , но без него глъхнеше колата.
ето го мойто как беше : http://ruse-news.com/gallery/displayima ... =293&pos=2


и сложих маркуч като за газовите уредби водните съединения - дебел с оплетка фи-20 май беше.
от миналата година съм тей и нема проблеми. даже по принцип е по здрав от "оригиналния" който се бе напукал точно там над двигателя от нагряване и др.
не знам точно за какво е , но без него глъхнеше колата.
ето го мойто как беше : http://ruse-news.com/gallery/displayima ... =293&pos=2

- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Този маркуч ти отвежда картерни газове и няма нищо общо със спирачната система. Когато целостта му е нарушена е нормално да ти глъхне двигателя, защото напрактика му разхерметизираш всмукателния тракт. Аз на моят М42 го смених този маркуч преди месец с нов от ДАРУ и струваше 44.80лв. Но както каза колегата не е проблем да ползваш и друг, стига да е маслоустойчив.
Успех!
Успех!

- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
И аз имах същия проблем и карах 2-3 месеца зимата с овързам с изолирбанд маркуч. Смених го преди 3 месеца за същата цена - 44,80 лв от Ауто плюс - продават го комплект с едно тънко маркуче през което минава антифриз (при мен това беше здраво).
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани