Четки за алтернатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Четки за алтернатор
Някой има ли инфо?От няколко дни забелязвам/нощно време/,че когато колата ми работи,плафона примигва,повече на ниски и малко по-малко на високи,което ме навежда на мисълта/тъй като ремъка на алт. е добре и акумул. е нов/,че четките са на свършване...Някой знае ли колко струват тия четки/за ауди-80 бяха 56лв!!!!/ и някой читав сервиз за тоя проблем?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
аз моите съм ги сменял ,има тема потърси я .. първия признак обаче е че ти примигва лампичката на алтернатора докато си караш..почне ли да примигва до 500 км си почиват четките .. а моите излязоха 30 лв с колектора 1 лагер на алтернатора и труда така че няма страшно 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
нови..но все пак тук в Шумен е по ефтинко
замери го на около 2000 оборота трябва да дава 14 волта ,плафона го зарежи .. има плочка в алтернатора ,но надали си е починала ..аз впрочем след като останах на пътя поради паднал акумулатор препоръчвам който не си ги е сменял четките да си ги смени .. не са скъпи ,то си е консуматив ..

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Ами ако не ти е износен колектора(медния пръстен по който се движат четките) е лесно ,но най вероятно и той е износен ,те свършват едновременно .. четките са на една плочка която се демонтира ,при 316 може и да има място да го направиш даже без да смъкваш алтернатора ,при моето 320 беше невъзможно освен ако нямаш 2 лакътя на ръката
За колектора се разглобява алтернатора..Аве най добре е някой майстор да ти я прави ..И пак тоз плафон..ам може той да не е наред нещо ,лош контакт на лампичката ала бала ,ти си измери напрежението при работещ двигател и ще стане ясно

Скоро имах подобен проблем. Не са скъпи нещата. Значи 2 лагера колектора на който се въртят четките и четките и труд-40 кинта. Това е при приятел и частите са с отстъпка. Само четките бяха мисла 5 кинта а колектора мисла 9лв. Най добре е да ти го замери някой който разбира щото може да е друга причината, а и те си мерат консумация при изгасен мотор, маса м/у мотора и алтернатора и още две три важни за доброто зареждане и нормалната работа неща!!! И аз съм си мерил 13.56V зареждане и си викам че е супер и на сутринта нема никой в акомулатора. Това не е показател. По добре отиди на човек който се занимава с тези неща
Съвет от изпатил човек
Виждал съм напълно неработещ алтернатор който го свалиха разглобиха почистиха и заработи като чисто нов без да се смени дори и едно болче. Не е за вярване но е факт. Успех 



- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
ех почва да ме хваща яд че не съм от софия,,каквото ти потрябва ,,си има човек да ти свърши работа:)
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Sasho 28 написа:...а бмв-то има ли схема "грец" или е с някаква електроника?Дано е на плочка...
Няма кола със схема Грец, всички са със схема Ларионов.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани