колата ми бяга на дясно?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

колата ми бяга на дясно?

Мнение от vladuicho » 06 Май 2008, 9:11

колеги влезнах в една дупка и от тогава волана ми бие на дясно,вчера един гумаджия ми ги балансира и мислех че ще се оправи ама ццц..... :mhihi: дали не е от накрайник,ааа и един малко тъп въпрос :mhihi: като колата е по инерция деферинциала върти ли се,че един убавец вика че може от там да ми вие колата,а не от лагер :roll: :mhihi: възможно ли е :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Петрич

Мнение от Klef » 06 Май 2008, 9:25

Дупки колко искаш :) от тях лесно се изкривява джантата, и се къса шарнир, от това може да тегли на дясно, а виенето не може да е от деф когато е по инерция, освен от лагер на мене ми се е случвало да ми вие от гумите.
Слагам 1-2-3-4-5-6 и гледам 200-300 .... градуса на водата !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 06 Май 2008, 9:29

Виж я на геометрия и на майстор за крива джанта. Разход си е, ама няма как.

Воят ти отзад може да е от диференциал, но нали ти казахме в друга тема как да провериш дали е лагер на главина? ТОлкоз хора се изредихм ако не греша, даже спор захапахме, още ли не си го направил :)

Да, по принцип диференциала се върти когато си в движение.
Следователно ако вие той ще вие и без газ, освен може би при натиснат съединител.
Същото обаче ще правят и лагерите.

Воят на диференциалът обаче е доста осезаем и обикновено го прави при определена скорост, например между 80-100 км.ч.
Обаче най - сигурният начин е да отидеш да си видиш лагерите. Ако не са те, тогава дири причина в диференциала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: колата ми бяга на дясно?

Мнение от zazomazo » 06 Май 2008, 9:33

vladuicho написа:...като колата е по инерция деферинциала върти ли се,че един убавец вика че може от там да ми вие колата,а не от лагер :roll: :mhihi: възможно ли е :idea:

върти се колега, ама не е натоварен, така че е малко вероятно да вие от него ;) по-скоро лагер на главина.вдигай на крика и ако е лагера като завъртиш колелото ще се чуе ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 06 Май 2008, 9:40

Ей ти един цитат за проблеми с дифа.
Шум при движение в завой:
износване на лагерите на диференциала
хлабина между планетните зъбни колела и касетата на диференциала
Шум при ускоряване на автомобила:
хлабина в лагерите на водещото зъбно колело
хлабина в зацепването между пиньона и короната
разхлабване на регулиращите пръстени
износване на лагерите на полуваловете
Постоянен шум при движение на автомобила:
хлабина в лагерите на водещото зъбно колело
хлабина в зацепването между пиньона и короната
разхлабване на фланеца на карданния вал
разхлабване на регулиращите пръстени
износване на лагерите на полуваловете
хлабина в шлиците на полуваловете
Шум при движение по инерция:
хлабина в лагерите на водещото зъбно колело
разхлабване на регулиращите пръстени
хлабина в зацепването между пиньона и короната

Отново ти казвам: дифът също вие и симптомите са близки, разбира се с "чуване". Не с гадаене. Отиваш, проверяваш си лагерите, ако не...
Вероятността да са лагерите е поне 10 пъти по - голяма. Автомобилът много по - често амортизира лагери от диф.


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 06 Май 2008, 9:40

а лесно ли се сменява лагера ,аз на форда на бащата съм го сменял ама тук не съм ръчкал още :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 06 Май 2008, 9:43

Ех ама че сиии. Втора тема за същото правим.
Ами свали главината и виж... Не е много различно, но винаги е по - добре да го направиш с преса. Как да ти кажа дали ще ти е лесно или не.

PS. Щом е било Форд, внимавай с датчиците и се подготви и за евентуално обезвъздушаване на спирачната система. А геометрията отложи за СЛЕД ТОВА!


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 06 Май 2008, 10:00

D3BEP написа:Ех ама че сиии. Втора тема за същото правим.
Ами свали главината и виж... Не е много различно, но винаги е по - добре да го направиш с преса. Как да ти кажа дали ще ти е лесно или не.

PS. Щом е било Форд, внимавай с датчиците и се подготви и за евентуално обезвъздушаване на спирачната система. А геометрията отложи за СЛЕД ТОВА!


;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook