Не запали тази сутрин
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alexandar_Lyunchev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: Смолян / Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i '95
И аз ще ползвам тази тема - да не пускам нова. Паля си колата вчера, отивам на бензиностанцията, гяся, зареждам, плащам, въртя ключа и запали все едно на 1 цилиндър
, работи 3 сек. и загасна. Слад това въртях 20 пъти - върти и не пали. Свалих помпата върти си, но не пали. Помагайте колеги че вече ми се запали главата








- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
пишете ме и мен. вчера сутринта се качвам в колата и същия проблем запали все едно на свещ свещ и половина
изгасна и повече няма палене, а преди 6-7 часа я бях оставил да почива
днес ще дойде един приятел който се занимава с такива работи да и закачи компа и да видим кво ще покаже


- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
И никой не казва к'во се е оказало а темата е от преди 3 месеца или да смятаме че не караш колата повече (визирам автора на темата)
- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
колеги вчера закарах колата на диагностика и нямаше никакви грешки, също така при въртене на стартер не записваше никакви грешки. след това свалихме бобините и свещите и се оказа, че всички свещи са мокри. в друга тема бях писъл, че като взех колата ходих на диагностика в бош сервис и ми казъха, че двете бобини дават много голяма амплитуда и при натоварен мотор ще прекъсва а във високите обороти няма и така си и беше, но миналата сутрин когато неискаше да запали явно са изгорели нацяло и са вързани така, че и другите забиват, защото човека който ми ги обясни тези работи е инжинер и много точно ми го обясни самоче с графики и диаграми
а нали се сещате, че не всеки (аз) разбира от тези работи. и както и да е свалихме свещите, зачистихме, ги подсушихме ,ги сменихме бобините и всичко засега е тапа, дано и занапред да е така но утре ще сменя и свещите за посигурно. Е колеги дано съм полезен на някого с тази информация, защото от тази тема хората с проблеми май са забравили да пишат какво им е било, защото този форум е не само да ти помагат а и да помагаш, поне така си мисля де 


markovsky написа:няма нищо де пиши кво толкова! гориво ли нямаше? на всеки може да се случи
еее що ме псуваш сега

- markovsky
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 6.08.2007
- Местоположение: смолян
- Кара: Е46 320d 2003
е кво толкова няма лошо ти нямаш вина. и все пак ме улесни, защото си мислех да сменям свещите тия дни и незнаех какви да сложа, чудех се между двуполюсни и четириполюсни но ти ме улесни, няма да рискувам и ще си сложа двуполюсни.
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Определено ще да е датчика на коляновия вал,премери го с мултицета,стойностите трябва да са между 200 и 800 някъде,май така беше..
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани