повдигачи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 12.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 523i

повдигачи

Мнение от boy » 13 Мар 2008, 19:45

преди 5000км смених маслото с MOTUL 6100 10/40 ощте при отварянето на капачките на шишетата ми на прави фпечетление че го няма защтитния станиол под самите капачки.След известно време забелязах че повдигачите тракат но само като загрее двигателя като е студена си работи нормално,дали маслото е менте или да търся проблема другаде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 13 Мар 2008, 21:51

За маслото не знам , и аз карам със съшото , но не си спомням са капачката . "Имах" този проблем с повдигачите , моите всичките май тракаха и беше едно шумно да си ебе мамата . Бях се отчаял и се готвех да ги сменям , но ми дойде на ум да пробвам да я покарам в обороти . Така след една седмица и около 100-200-300 км като съм я карал се оправи . Даже и в студените дни сутрин не ми е тракала . Провери и докъде ти е маслото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 14 Мар 2008, 22:29

Aбсолютно същото е и при мен с Motul6100.10w40. За оборотите Mileitiii е прав ама ефекта е много нетраен, поне при мен (с предимно градско в София). Преди бях турил Еsso 10w40 и доста по-добре се държеше..поне откъм шум :)
Може тва да е по рядко от предното 10/40 или просто старото да е по-малко полусентитично :mhihi: .
Мисля другия път пак Еsso да и набия.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: На улицата
Пол: Мъж
Кара: Колело

Мнение от DJEmoMC » 15 Мар 2008, 15:55

И на мен тропаха много жестоко - резултата бе нова маслена помпа, 200лева и много труд от моя страна но сега вече е ок.смени маслото и пак ако трака провери налягането
Кара колата да харчи

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 12.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 523i

Мнение от boy » 15 Мар 2008, 17:52

колеги имам един приятел с AUDI които ми препоръча някакво масло KROON OIL в тяхния форум много го хвалят,но интересното при мен е че трака само като загре е и то не винаги

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 15 Мар 2008, 19:32

според мен е логично че като поизмиеш някой друг нагар с читаво ново масло и се разхлопват повдигачи. нямаш проблем с маслото, имаш поблем с повдигачите.

жалко за колата, като слушам какво й мислиш. А ако маслото си го взел под 15 лева за литър, гаранция е менте иначе трудно.


boy написа:колеги имам един приятел с AUDI които ми препоръча някакво масло KROON OIL в тяхния форум много го хвалят,но интересното при мен е че трака само като загре е и то не винаги


точно така трака когато са ти за смяна повдигачите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 15 Мар 2008, 20:03

Като загрее и маслото загрява и става по-течно (вискозитета) , повдигача не може да се напълни , защото докат е затворен м/у съчмата и другата част (не се сещама как се казва) изтича маслото . То изтича защото има някъкчв нагар или някви "лайна" от маслото . Това от маслото се получава от минерално , защото то отделя при работа въпросният ....... . Като се кара по-дълго време с по-високи обороти нагара или там каквото се е отложило от маслото се сплесква , маха и се уплътнява съчмата и спира работата с удър (тракане)
. Ако не се оправи измери си компресията на маслото от помпата след това смяна на повдиг. и накрая запушени магистрами . Доколкото зана обаче около 90% от случаите са повдиг. а на др. неща .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook