ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Мнение от sin_fen » 12 Фев 2008, 11:21

Това е самата истина за ИСките.
Пробвай и някоя 320ка за всеки случай,може да ти се стори по бърза :D[/quote]


тя и 320 е същата до 3000 оборота

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 12 Фев 2008, 11:26

Тая тема сме я обсаждали,ма за протокола :mhihi: ис-а не струва пален боклук(в момента карам такава)!320 му е маиката(и разбира се сичко нагоре от нея :D )
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 12 Фев 2008, 11:28

По скоро само всичко нагоре от нея :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 12 Фев 2008, 11:29

:mhihi: :mhihi: дам прав си колега!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Мнение от -Maxxx- » 12 Фев 2008, 12:39

Еми ся... шестака си едруга работа..... ама какво да се прави..

Аз ако съдя по Компота добре е колата като ускорение и т.н. а и наистина на магистралата като си изпънеш крака на 5-та е много голямо ускорението първия път се шашнах чак ... :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is Coupe
Мечтае да кара: M6 G-Power
Детайли за колата: ...направо си е детайлна :)

Мнение от panatinaikoz » 12 Фев 2008, 13:23

за някои може и да не струва 318ката , като се има предвид , че е от мъничките...ама аз април взех книжка , май взех колата :) и като първа количка ми е достатъчно :) , а колкото и странно да звучи по марката тотално ме плени леля ми :mhihi: 94та си взе е36 ама всичко поръчково по тази кола и точни спецификации не мога да дам ама е нещо от сорта на 2,4-2,5 и към 200-200+ кончета (за съжаление е автоматик , но жената е карала варбург , лада и т.н. , така че я разбирам) :) и аз искам нешо с повече мощ или поне шестак да ручи , а не да жужи :) ама има време...
Ако лампичката за резервата на бензина Ви не свети , значи просто не работи!!!
Да храниш БМВ с газ е като да храниш тигър със суха храна...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 12 Фев 2008, 17:29

Здравеите,нямам БМВ,карам Хонда за сега само,не искам да бъда оплют :uups: ,знам че 2-та лагера не се обичат много ама решиха да,попитам нещо със сигурност въпроса ми ще е офф,но ако някой реши,нека каже ако иска нещо.Та имам сивик,в момента е турбиниран,обаче не е настроиван и като видях как се държи на високите скорости в градски условия,се замислям,да се кача на нещо по-"тежко".Идеята ми е за една Е36 318ис-ка,тъй като и на нея съм и замислил подобна конверсия с охлюв,понеже от ваш съфорумец,а и от друго място разбрах че на този мотор М42 и М44 е с ковани-биели,бутала и колянов вал ще държи със сток карантия до около 1-бар,можеби направо трябваше да отправя въпроса си към Лудиягсм,но както казах вече ако иска някой нека отговори.Та да попитам кой друг мотор,който не е акцизен,защото мисля за внос от вън :( може да понесе тази интервенция,за 2л-вия 6-так 150 кс мисля(М50Б20-не съм сигурен) разбрах че на 0.4 бара всичко отива в картера,ще съм ви много благодарен,ако някой се отзове :help: И пак сори за големия ОФФтопик !!! :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 16 Фев 2008, 2:37

Nukem написа:Тая тема сме я обсаждали,ма за протокола :mhihi: ис-а не струва пален боклук(в момента карам такава)!320 му е маиката(и разбира се сичко нагоре от нея :D )

По каталог 320 е по-бърза с 4 стотни от 318ис.Не знам дали си струва за 4 стотни да се хранят още 2 цилиндъра всеки сам си прави сметка.От гледна точка на разходите по една кола 318ис е по-безболезнения вариант като цяло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 16 Фев 2008, 11:39

Mpower84 написа:По каталог 320 е по-бърза с 4 стотни от 318ис.Не знам дали си струва за 4 стотни да се хранят още 2 цилиндъра всеки сам си прави сметка.От гледна точка на разходите по една кола 318ис е по-безболезнения вариант като цяло.

не гледай каталозите бате, разликата в разхода на бенз не е толкова голяма...а за 2 свещи повече и малко масло отгоре няма да говорим-не се сменят всеки ден :) шестака има по-голям въртящ момент и това може да почувстваш най-вече в доускорението на голяма предавка :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 16 Фев 2008, 15:44

zazomazo написа:
Mpower84 написа:По каталог 320 е по-бърза с 4 стотни от 318ис.Не знам дали си струва за 4 стотни да се хранят още 2 цилиндъра всеки сам си прави сметка.От гледна точка на разходите по една кола 318ис е по-безболезнения вариант като цяло.

не гледай каталозите бате, разликата в разхода на бенз не е толкова голяма...а за 2 свещи повече и малко масло отгоре няма да говорим-не се сменят всеки ден :) шестака има по-голям въртящ момент и това може да почувстваш най-вече в доускорението на голяма предавка :)


думите са излишни този пост е истината :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 19 Фев 2008, 18:07

Двулитровия агрегат има с 10 метра по висок въртящ момент.Това не е голяма разлика.Двата цилиндъра харчат с 1.5-2 литра на 100 км. повече.Маслото е с половин литър повече.Като си направиш елементарна сметка в по-дълаг план излиза, че шестака е неоправдано по-скъп.Няма (поне според мен) смисъл да се наливат повече пари за мааалко повече вървеж.Обема на двигатела на ис-ката е точно 1895 куб.см. което по-бие на 1.9, а не на 1.8 (обяснявам на колегата дето е пуснал темата).Не, че не ме кефи 320-ката просто това е МОЯТА гледна точка.Друг е въпроса обаче като ревне шестака как ти набъбват т*****е :mhihi: :twisted:Като обобщя написаното до момента съвета ми е да се избере по-читавата кола!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook