е 36 кога е по малко гори

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 14 Фев 2008, 3:41

t0sh написа:...

;)
Ще доидете на моята приказка,ма а да видим...смея да твърдя,че колата ми е в идеална кондиция в момента и цифрите са напълно реални,проверявайки с реални математики(не се базирам само на цифричките от дисплея) :)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 14 Фев 2008, 11:40

Палиш колата и тръгваш веднагага , но не и даваш стъпка и не я караш на високи обороти докато недостигне нормална работна температура , а за този 14 разход е бая ( да не си на газ ) аз с моята 2.5бензин съм около 15 ка та
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Sea Eagle » 14 Фев 2008, 15:29

kapitanat написа:Палиш колата и тръгваш веднага...


Най-добре да поработи 1мин. (или 30сек. май беше) на място.
И след това шофираш умерено, без да минаваш 2500об/м, поне докато не излезеш от синия сектор. ;) така поне пише в ръководството...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 14 Фев 2008, 23:45

Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне :mhihi: :lol: :lol:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 15 Фев 2008, 16:16

ми според логиката на незагрял двигател РПМ максимума е около 1/3 от влизане в червеното, но това е мое предположение а не факт. за дизел 1500-2000 вероятно но е съвсем друг двигател така че питай някой спец ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 15 Фев 2008, 16:57

Един от най-ефективните начини да докараш мотора до ремонт е като го ръчкаш студен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 15 Фев 2008, 17:12

Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне :mhihi: :lol: :lol:


A, бе преди турбото, грубо казано ...
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 16 Фев 2008, 22:33

Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне :mhihi: :lol: :lol:


И за гасенето си има пинизи при турбините! :mhihi:
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход... :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 16 Фев 2008, 23:42

Shider написа:
Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне :mhihi: :lol: :lol:


И за гасенето си има пинизи при турбините! :mhihi:
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход... :winky:


Еее то това го знаят само 10-12 човека в БГ, иначе нямаше да има теми от порядъка на 2.5 тдс не струва. Ми не струва като го карат палачори. Прав човека като я юркате турбинката си и маслото прави бълллбук и после главата Й прави Цък, и я шлайфате ама с ъглошлайфа.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: Велико Търново
Кара: Х5, ама друг път!

Мнение от BMW318i-Матин » 17 Фев 2008, 22:52

///MapTo написа:
Shider написа:..

При студен мотор разхода на място е 1.8литра/час

Нали му трябват 2 мин да поработи на място да се раздвижи маслото, нищо повече.
Иначе мойта Е36 градско (Велико Търново) ми гори 10- НЕ ПОВЕЧЕ засечена. А извънградско при включен климатроник *8...

*: Засякох я при скорост 140-160 по магистралата от Варна за Шумен минах 100км и спях на бензиностанцията и влезнаха 8 литра... паднах...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 17 Фев 2008, 23:02

Жоро 320и написа:И кво палите я колата и газ няма значение, че е студена така ли?


и аз съм чел в няква книга че палиш и тръгваш наи мноо 1 мин да чакаш :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 18 Фев 2008, 13:00

deyan-enchev написа:
Shider написа:
Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне :mhihi: :lol: :lol:


И за гасенето си има пинизи при турбините! :mhihi:
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход... :winky:


Еее то това го знаят само 10-12 човека в БГ, иначе нямаше да има теми от порядъка на 2.5 тдс не струва. Ми не струва като го карат палачори. Прав човека като я юркате турбинката си и маслото прави бълллбук и после главата Й прави Цък, и я шлайфате ама с ъглошлайфа.

Абе момчета, четете бе, аз съм написал ако я вкарам на 2500. Аз си я връткам на около 1500 докато не загрее, ни мъ обиждайте :mhihi: :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 18 Фев 2008, 13:28

deyan-enchev написа:
Shider написа:
Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне :mhihi: :lol: :lol:


И за гасенето си има пинизи при турбините! :mhihi:
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход... :winky:


Еее то това го знаят само 10-12 човека в БГ, иначе нямаше да има теми от порядъка на 2.5 тдс не струва. Ми не струва като го карат палачори. Прав човека като я юркате турбинката си и маслото прави бълллбук и после главата Й прави Цък, и я шлайфате ама с ъглошлайфа.


Да добавя, че тази процедура с изчакването се прави при всички случаи освен нормалното градско каране....караш по магистралата със 180 спираш на Хепи и гасиш веднага....грешка турбинката иска масалцето да мине да е посмаже и тогава да спре...
A1Automobile

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook