Проблем с спирачките :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Това,че се започва от най-далечното колело от помпата и се продължава към най-близкото и аз съм го чел.Трябва ли да е запален двигателя.Имало значение да ли колата е с ABS.Някой,ако е правил или ако знае нека напише.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Така е започва се от най-отдалеченото колело, няма нужда от палене на двигателя, не се точи системата и след това да се пълни, вариант е изсмукваш течността от казанчето и наливаш прясна течност догоре, след това наливаш-помпиш-точиш, новата течност избутва старата, въздух няма работа в системата.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
а не е ли логично по принцип че като изядеп яко накладките, нивото на спирачната пада?
и като я напълниш и опсле смениш накладки се сети кво става...
п.с. чел съм отгоре-отгоре мнения не видях такова...
и като я напълниш и опсле смениш накладки се сети кво става...
п.с. чел съм отгоре-отгоре мнения не видях такова...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ditko1 написа:Le Transporteur така не се ли смесват пак като не източиш всичко ?
Действително не се източва, а се измества едната течност от другата. Това е гаражният начин, в сервизите навярно има вече приспособления за тази операция, но и там работят хора. В един сайт бях гледал слагат нещо като тубичка с по голяма вместимост върху казанчето , това с цел постоянно захранване с течност , за да не се допусне въздух, но начина на смяна по нататък е същия който съм описал.Харизваш малко повече течност и съмненията за смесване отпадат.
Имай впредвид , че в момента в който помпата остане без течност, тя спира да нагнетява и течноста която е в тръбите гравитацията няма да я изкара. Ако искаш да е по твоя начин изпразваш-пълниш има начин, приспособява се капачка за казанчето и системата се надува с въздух, внимателно разбира се. След това наливаш новата течност.
Това аз не съм го правил, толкова въздух тая система не бива да помирисва, че може да й хареса...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Интерересувах се за начина на обезвъздущаване,защото имам проблем със спирачките!При натискане на педала хващат много долу и при отпускане и моментално натискане си хваща на нормалното ниво.Със сменени накладки на четирите колела съм.Мислех,че има въздух в системата и я обезваздуших,но проблема си остана!Какво ли може да е?!
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Le Transporteur става така със измукването със спринцовка, но тогава как ще издърпам старата течност от съединителя нали пак трябва да откача маркучето на съединителя и пак ще влезне въздух.
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
venci-bs написа:Интерересувах се за начина на обезвъздущаване,защото имам проблем със спирачките!При натискане на педала хващат много долу и при отпускане и моментално натискане си хваща на нормалното ниво.Със сменени накладки на четирите колела съм.Мислех,че има въздух в системата и я обезваздуших,но проблема си остана!Какво ли може да е?!
Помпата ти нещо не е наред в тоя случай

- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Има ли вероятност да е от сервото?!Още малко пояснение:Когато е запалена кола и задържа педала плавно пада почети до крайно положение.
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Минал съм 7000км с предните и 10000км със задните.Едва ли от тях ще е пречината.Когато ги обезвъздушавах ми направи впечатление,че на предните колела течноста излиза по-лесно сравнение със задните.Но дори и да има нещо подпушено едва ли ще е пречина да "потъва" педала.
Le Transporteur написа:... в сервизите навярно има вече приспособления за тази операция, но и там работят хора. В един сайт бях гледал слагат нещо като тубичка с по голяма вместимост върху казанчето , това с цел постоянно захранване с течност , за да не се допусне въздух, но начина на смяна по нататък е същия който съм описал....
Точно това представлява приспособлението.
Може да се направи, като на стара капачка (или такава със същия диаметър и резба) се махнат поплавъка и кабелите и се прикрепи съд за новата спирачна течност (може и през по-широк маркуч).
За обезвъздушаването има друго приспособление, което представлява гумена тръбичка за щуцера, на края на която има нещо от сорта на вентил за велосипедна гума (тръбичка с отвор от страни) на която е поставен плътно шлаух. Като се натисне педала налягането разширява шлауха и позволява течността (евентуално и въздуха) да излезе, а като се отпусне шлауха се свива, запушва отвора от страни на тръбичката и не позволява въздух да влезе обратно в системата. Може направо да се ползва вентил от велосипедна гума, като тръбичката за обезвъздушаване се закрепи със скоба от към резбата за капачката.
Дано съм го обяснил като хората

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани