Зимен проблем.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Зимен проблем.
С дигиталния двузонов климатроник съм. Проблема е :
1.во - при палене започва да духа топло може би след 15 км да кажем не градско (сф) каране, преди това си е студ в купето
2.ро - настроен е на 32 градуса ( според мен би трябвало да задуха мега жега) а факт е, че тая зима не сме намаляли градусите на по ниски, всмисъл че не духа достатъчно топло за градусите си.
Къде ще дойде проблема термостата ли е за смяна ?
ПС: и 3то
Когато вече са минали въпросните 15км колата е загряла и вее топло, ако загася двигателя точно след 10 сек започва да си духа сибирско студено от всички духалки.
1.во - при палене започва да духа топло може би след 15 км да кажем не градско (сф) каране, преди това си е студ в купето
2.ро - настроен е на 32 градуса ( според мен би трябвало да задуха мега жега) а факт е, че тая зима не сме намаляли градусите на по ниски, всмисъл че не духа достатъчно топло за градусите си.
Къде ще дойде проблема термостата ли е за смяна ?
ПС: и 3то
Когато вече са минали въпросните 15км колата е загряла и вее топло, ако загася двигателя точно след 10 сек започва да си духа сибирско студено от всички духалки.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ми логичното предположение е че термостата ти е развален и си държи отворен големия кръг.. не е скъп смени си го
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Я вземи я обезвъздуши най-напред и после се гмуркай при термостата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
колега ти кво написа просто нямам думи
1. След като загасиш колата помпата спира да върти водата и е нормално при темп. от -10 да истине почти мигновенно водата в малкото радиаторче за парното
2. Ако чак след 15км стрелката на температурата ти стига до средата значи настина имаш нужда от термостат
3. От колко време имаш колата сипвани ли са добавки за запушване на течове от радиатора защото ако са може да са запушили малкото радиаторче и през него минава само 50% от водата която по принцип трябва да минава от което следва че при ниски температури дори и при добре загрят двг пак няма да духа истински топло
4. Филтъра на купето сменен ли е ? силно ли ти духа парното или вее както ти казваш

1. След като загасиш колата помпата спира да върти водата и е нормално при темп. от -10 да истине почти мигновенно водата в малкото радиаторче за парното
2. Ако чак след 15км стрелката на температурата ти стига до средата значи настина имаш нужда от термостат
3. От колко време имаш колата сипвани ли са добавки за запушване на течове от радиатора защото ако са може да са запушили малкото радиаторче и през него минава само 50% от водата която по принцип трябва да минава от което следва че при ниски температури дори и при добре загрят двг пак няма да духа истински топло
4. Филтъра на купето сменен ли е ? силно ли ти духа парното или вее както ти казваш
Остави -10-те градуса.И при по топло време изтива веднага. Филтера е сменен скоро (преди 1000км) духа си добре, въпроса е в това, че духа студено прекалено дълго след запалването на двигателя. Явно е термостата щото стрелката за температурата си застава права доста бавно. А това значи ли, че парното при е36 започва да топли в купето едва след напълно загряла кола ?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Стрелката би трябвало да излезе от синьото сравнително бързо, след което по-бавно започва да отива към средата, но за към до 5-6км трябва да си в средата вече, но ако е извънградско може да отнеме малко повече. Аз лично дигиталния климатрон го пускам след синьото и ми е настроен на 25c точно. На auto той сам си преценя кога да почне да духа, ако колата ти не е загряла ще духа с 1-2 чертички само, колкото по напред отива стрелката толкова повече се вдига силата на духане да подържа зададената температура.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
zBoost написа:Стрелката би трябвало да излезе от синьото сравнително бързо, след което по-бавно започва да отива към средата, но за към до 5-6км трябва да си в средата вече, но ако е извънградско може да отнеме малко повече. Аз лично дигиталния климатрон го пускам след синьото и ми е настроен на 25c точно. На auto той сам си преценя кога да почне да духа, ако колата ти не е загряла ще духа с 1-2 чертички само, колкото по напред отива стрелката толкова повече се вдига силата на духане да подържа зададената температура.
При мен е точно обратното. Бавно излиза от синьото. След това по - бързо стига до средата.
Иначе колата е часовник. Има два светофара в града, които ги знам. На единия почва да излиза от синьото. На другия е центрирана

Мисля, че бавно да загрява климатроника е нормално. Върти се от двигателя. И освен това според мен може да му е малко фреонът. Не скачай веднага на термостат.
Колеги можели да попитам само къде точно се намира филтъра на купето и как се сменя.А при мен оня ден ми се случи че ми се прецака водната помпа и е смених,но след като е смених имам чувтвото че парното ми духа по малко топло от преди.обадих се на майстора и го питах но тои ми каза че при тези температури (наистина ми показваше в същия ден -15) е нормално да е по слабо.Вметна че може и да се наложи термостата да се смени понеже му казах че по бавно ми стига до средата температурата даже почти не отива до средата а малко преди нея,а за филтъра ви питам понеже като пусна парното малко в началото почва да мирише както е вън все едно на дим от запалени печки иначе си духа силно.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
това няма нищо общо с фреона щом стрелката си застава в средата и не мърда от там термостата е си е наред виж си нивото на антифриза или търси другаде проблема а и е нормално на -15 да стопля по бвно
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Фреона няма нищо общо с антифриза
Това са две напълно различни системи и имат коренни разлики
ако е читав термостата ти в градски условия без задръствания за 3км трябва да е загряла колата

Това са две напълно различни системи и имат коренни разлики

ако е читав термостата ти в градски условия без задръствания за 3км трябва да е загряла колата

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Добре знаем разликата между фреона и антифриза както и принципното им предназначение. И макар че и двете системи залагат именно на топлопроводимостта и топлоотдаването на веществото, насоката е различна. Все пак не забравяйте, климатици с фреон има не само в колите и всеки се е сблъсквал с тях.
Темата обаче е за слабо работещ климатроник. От тази гледна точка ми е странно защо смесвате нещата.
И за това говоря за фреон и никак, ама никак не го обърках с антифриза.
И въпреки вашата убеденост аз лично не съм убеден, че след като колата загрява нормално, а климатроникът загрява бавно, проблемът не може да е във фреона. Вярно, не съм спец по автомобилните климатични системи, но точно това имам предвид!
Темата обаче е за слабо работещ климатроник. От тази гледна точка ми е странно защо смесвате нещата.
И за това говоря за фреон и никак, ама никак не го обърках с антифриза.
И въпреки вашата убеденост аз лично не съм убеден, че след като колата загрява нормално, а климатроникът загрява бавно, проблемът не може да е във фреона. Вярно, не съм спец по автомобилните климатични системи, но точно това имам предвид!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани