Нормално ли е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
Нормално ли е?
Няколко въпросчета имам....
Нормално ли е, докато колата е още студена, запалена и на свободна, да си мени оборотите? Точно на какви..., ще ви излъжа, примерно от 1000 на 1300....
Това е само до 5-10 мин. след като я запаля....
Втория ми въпрос е..., лесно ли се сменя осветлението на километража, оборотомера и т.н.? Или има изгорели крушки или си заминават..., много слабо светят, въпреки че е усилено до край или на места въобще не светят...
И третия, за който се смещам сега е: трудно ли се лепи тапицерията? Всмисъл: имам малко овиснало на тавана над шофьорското място. Малко е но ме дразни. Ш*балниците от автокъщата, от която си взех колата, най вероятно са и направили някоя яка баня преди да я взема и сега така....
П.П. За последните два въпроса е ясно че най добре на майстор, но питам щот така или иначе в това време не е баш за каране, дали може да се свърши и от мен...
Поздрави!

Нормално ли е, докато колата е още студена, запалена и на свободна, да си мени оборотите? Точно на какви..., ще ви излъжа, примерно от 1000 на 1300....


Втория ми въпрос е..., лесно ли се сменя осветлението на километража, оборотомера и т.н.? Или има изгорели крушки или си заминават..., много слабо светят, въпреки че е усилено до край или на места въобще не светят...
И третия, за който се смещам сега е: трудно ли се лепи тапицерията? Всмисъл: имам малко овиснало на тавана над шофьорското място. Малко е но ме дразни. Ш*балниците от автокъщата, от която си взех колата, най вероятно са и направили някоя яка баня преди да я взема и сега така....

П.П. За последните два въпроса е ясно че най добре на майстор, но питам щот така или иначе в това време не е баш за каране, дали може да се свърши и от мен...
Поздрави!
- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
За оборотите колегата ти е обяснил трябва да го почистиш стъпковото моторче,за таблото явно са изгорели някои кружки , а тавана може да го залепиш но пак ше се отлепи със сигурност.Наи-добре щом е почнал да увисва сабери пари и го претапецираи с кожа 

- st.George
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Ci
Не харесвам кожа - въпрос на вкус. Във ВТ има някакви стабилни тапицери, там ще се кара най вероятно...
Изгорелите крушки трудно ли се сменят?
Изгорелите крушки трудно ли се сменят?
ceco-stz написа:За оборотите колегата ти е обяснил трябва да го почистиш стъпковото моторче,за таблото явно са изгорели някои кружки , а тавана може да го залепиш но пак ше се отлепи със сигурност.Наи-добре щом е почнал да увисва сабери пари и го претапецираи с кожа
какво и как се чисти .. това моторче
има ли някъде .. хелп

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
1. Ами не е нормално. Нормално е да работи на високи обороти, но не и да ги променя. Аз не съм сигурен, че е стъпковото, но може и от него да е.
2. К'ви майстори за това? Работата е за 10мин сваляне сменяне крушки слагане. Крушките са ти по некви стотинки (ако не ги вземеш от Дару там са лефчета) и се слагат и махат с едно движение на китката (ама не от тия дет си свиканал)
3. Не мога да помогна тука
2. К'ви майстори за това? Работата е за 10мин сваляне сменяне крушки слагане. Крушките са ти по некви стотинки (ако не ги вземеш от Дару там са лефчета) и се слагат и махат с едно движение на китката (ама не от тия дет си свиканал)
3. Не мога да помогна тука

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
Re: Нормално ли е?
jiagoar написа:
Втория ми въпрос е..., лесно ли се сменя осветлението на километража, оборотомера и т.н.? Или има изгорели крушки или си заминават..., много слабо светят, въпреки че е усилено до край или на места въобще не светят...
мисля че не е от крушките

а от реостата .. които регулира осветлението като добавя допълнително съпротивление
виж първо него
почисти го или го смени
ако не можеш .. нито едно от двете .. за проба .. може да му окъсиш жичките .. и трябва да светне ма Макс

така е при нормалните коли
само да не е някакъв потенциомерът на БМВ .. и пак компютър да реглулира осветлението
но .. не ми се вярва .. да са го усложнили и тук

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
стан написа:Така е и при БМВ. Окъсяваш и си свети на макс. Иначе най-добре за 15ина лв нов стар реостат
къде е този реостат ? кво представлява...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани